• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame: Mojasvadba.skModrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Depresia. Ako sa jej najrýchlejšie zbaviť?

29. marca 2017 
@lucinka0921 hej to je pravda.. ja teraz zaspím ako bábetko :grinning:
9. feb 2014 o 19:07  •  snaží sa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@esselte ja by som nie jedla ale zrala ale nechcem pokusat...som taka nijaka asi s toho pocasia prsi a dcera je chora...to mas urcite hlavne s rozculenia uvidis zajtra budes ok..vsetko najlepsie prajem mamine hlavne to zdravie :slight_smile:
9. feb 2014 o 19:15  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (2)
@lucinka0921 ajoj ako dnes?
9. feb 2014 o 19:16  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@172 ahoj,ja celkom fajn,dnes som ani poobede nespala,teda snaha bola,ale len co som si lahla,tak mi priatel oznamil,ze budeme mat dve navstevy,takze bolo po mojom spani :grinning: dnes budem spat ako babo uz o 21 :grinning:
9. feb 2014 o 19:44  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@aprilka90 aspon sa poriadne vyspis :grinning:
9. feb 2014 o 19:44  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@172 Aj na mňa pôsobí to počasie strašne a manžel mi ide poriadne na nervy, dnes je z neho pán dokonalý, rozhodol sa strihať psovi okolo očí , povedal, aby som vyčistila synovi uši, či som si nevšimla, že ich má špinavé, hlavne, že sa včera kúpal, proste je odporný, takého ho neznášam, vtedy akoby on robil a všímal si všetko a ja nič, proste debil, ale ja som radšej ticho, hovorí sa, že múdrejší ustúpi a idem dnes skôr spať, lebo tiež som nachladená,aby som to do rána trocha vyspala
9. feb 2014 o 19:50  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (3)
@lucinoa0921 ty nase babatinko :wink: ..zato ja som poobede zaspala a teraz ma chce boliet hlava
9. feb 2014 o 19:53  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lucinka0921 no to bych musela aj dcerke dáť diazepam, aby som malu kľudnu noc :grinning:
9. feb 2014 o 19:54  •  snaží sa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@172 jak to?Mne po poobednajsej sieste je tak dobre :grinning:
@aprilka90 tak sa vyspite obidve :grinning:
9. feb 2014 o 20:08  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@esselte ahoj, tak to ti verím,že ťa dokážeže rozhodiť jeden chlap.Ja,ked ma naštve mm,tak ma až trasie a pomôžeš si? Nie. Ale pánom tvorstva je to jedno :stuck_out_tongue_closed_eyes: Musím sa posťažovať lebo som si myslela,že už som za vodou s menzesom,ale po 4 mesiacoch je tu opať :unamused: Verím tomu,že tento týžden mi bolo niektoré dni blbšie práve z toho.Krásny začiatok nového týždna Tebe a všetkým kočkám,hlavne bez atakov,nech sme všetky v pohode.
9. feb 2014 o 20:36  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@hroska zdravím ťa a príjemný nasl.týžden.Píš častejšie :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:
9. feb 2014 o 20:38  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@soniada ahoj,kde si kočka? Ako sa máš?
9. feb 2014 o 20:39  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Trosku to tu narusim nechcela som zakladat temu... Velmi sa trapim uz asi 4 dni... Kvoli praci uz Vam niekto ppdrazil kolena niekto koho ste Mali Velmi radi... Nechcem to tu rozpitvavat ale zazila som velke sklamanie a akosi sa neviem cez to preniest. Som nervozna podrazdena stale premyslam nad pracou a ludi co ma ppdrazili ako sa mam s gym vyrovnat? Existuje nejaky liek na bolest? :'(
9. feb 2014 o 20:50  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@anina63 ahoj a dakujeme..veru uz by sme mohli byt bez atakov a toho vsetkeho..
9. feb 2014 o 21:01  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@bambulinali Ahoj,nedávno a presne som sa k tomu postavila tak,že ja sama som začala s tým človekom jednať v pohode, aj ked pravda bola na mojej strane.Nemám rada hádky a radšej sa podriadim.Stále vravím,že na tomto svete je toľko zla a načo si znepríjemnovať život hlúposťami.Ten,kto nevie čo od dobroty,nemá asi starosti,tak ničí život druhému.Liek na bolesť ? Nedať sa strhnúť zlom,ked sa dá,tak odpustiť a nereagovať na útok útokom. Aspon mne to pomáha.
9. feb 2014 o 21:20  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (3)
@hroska ... ahoj, užíváš prosím tě ještě ten zoloft? jakou máš diagnozu? zabírá ti?
já mám generalizovou úzkost a 9 let (s přestávkami) jsem brala citalec a fungoval mi .... teď mi dala dr. zoloft, beru 50 mg, mám jej 10. den a cítím šílený napětí, nervozitu a takovej ten strach ze zbláznění :unamused: .... dr. mi ho dala kvůli budoucímu těhotenství .... myslíš, že to jsou vedlejší účinky? mám ještě vydržet? nejraději bych se vrátila k citalecu, ale zase 10. den je brzo dělat závěry .... chjo :unamused:
9. feb 2014 o 21:29  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lucijeje ahoj,ja som brala Citalec 5 rokov v pohode,ale mne sa zdrav.stav zhoršil na toľko,že mi dr.dala iné AD,silnejšie od Citalecu a ten prechod bol dosť ťažký.Podobne ako píšeš ty-hnus stavy.Ja mám Eliceu a Xanax.Ty nemáš k Zoloftu niečo na ukľudnenie,aby si nemala také NU?
9. feb 2014 o 21:43  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@anina63 Dakujem za nazor ...
9. feb 2014 o 21:48  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@anina63 .... mám i neurol a rivotril, ale mě přijde, že když si třeba dám tři dny po sobě ten neurol, tak čtvrtý den už bych si musela dát vyšší dávku ... :unamused: :unamused: :unamused: ... se bojím závislosti :unamused: ...a kolik toho citalecu si brala? já 20 mg ...
9. feb 2014 o 21:56  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@bambulinali 4 dni? Preniesť sa cez takéto niečo? To nie je na lieky...
9. feb 2014 o 23:53  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lucijeje Dobré ránko,Luci ja som tiež brala 20mg a k tomu som si dávala po celý čas 1/4 alebo polovičku Ataraxu. Ja som sa tak cítila istejšia.Pri Citaleku som necítila ani NU a pekne zabral od začiatku.
10. feb 2014 o 07:44  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
ahote, som tu nová a chcela by som sa opýtať :wink: užívam Trittico a Citalopram - TEVA 20 mesiac a odvtedy mám problém so stolicou, vtedy som mala pravidelnú. Máte s tým niekto skúsenosť, či tieto lieky zapekajú ?
10. feb 2014 o 09:40  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@ja1980 ahoj ja beriem sice sertralin,ale tiez ked som ho zacala brat mala som problemy so stolicou.Ale vtedy zase som nemala tolko pohybu ako predtym a aj strava bola vselijaka....Mala som take problemy,ze pri stolici mi islo aj vela krvy,ale nejak sa to upravilo,ani neviem ako,ale myslim,ze uprava stravy mi pomohla a trochu pohybu
10. feb 2014 o 10:11  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lucinka0921 ja idem na potrebu každý druhý - tretí deň, ešte to nie je také zlé len sa bojím, aby sa to nezhoršilo :unamused: Inak som dlho odkladala návštevu psychiatra a teraz som som rada že som tak urobila :wink:
10. feb 2014 o 10:15  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@ja1980 tak to mas este v pohode,ja som chodila aj raz za tyzden..... :unamused: Ale uz je to v pohode,upravilo sa to,ale myslim,ze aj preto,ze som celkom uz v pohode,ziadne ataky,stres nic....A preco si odkladala navstevu psychiatra?A co ti je,aku mas diagnozu?
10. feb 2014 o 10:33  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lucinka0921 smrť rodičov, stresy v práci, ale mala som to len v jeseni, zhruba tri mesiace také depresívne stavy, žiadne také že by som nevychádzala z domu, len ma ovládol smútok, nič ma nebavilo. Ale každým rokom sa to zhoršovalo, posledného pol roka som spala 2-3 hod. v noci a to ma vlastne naštartovalo navštíviť psychiatra. Bola som podráždená už ráno a v robote som sa musela veľmi ovládať aby som niekedy nevybuchla, bola som ako časovaná bomba :frowning2:
10. feb 2014 o 10:46  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@anina63 ... a jak dlouho si ten citalec měla?
10. feb 2014 o 11:00  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@ja1980 to mi je luto.Ale smrt rodicov zasiahne velmi....Takze predpokladam,ze mas depresiu?A uz ti je dobre,ked beries uz tak dlho AD?
10. feb 2014 o 11:01  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@anina63 ... jo, promiň, už vím ... psala si 5 let :dizzy_face:
10. feb 2014 o 11:05  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
Lieky na depresiu zvysuju hladinu prolaktinu = nekontrovatelne priberanie na vahe a nemoznost otehotniet...strata casu chodit za psychiatrami...treba sa posunut o par rokov dopredu lebo sme tu strasne za opicami, v zapadnej eu a usa su hitom peptidy stimulanty ktore priamo ovplyvnuju cinnost mozgu atd samozrejme k lepsiemu, vedia stimulovat hormony stastia u ludi, je toho plna wikipedia trebars...ked chcete poradit nordhug@doctor.com
10. feb 2014 o 11:12  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok