• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame: Mojasvadba.skModrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Depresia. Ako sa jej najrýchlejšie zbaviť?

26. marca 2017 
@anina63 rok sa stym moris ? ale je to lepsie ? ale to urcite prejde a urcite uz na to nemyslis v takej intenzite ale na tieto myslienky by tie lieky mali ale asi nie v plnej davke za 4a pol tyzdnazabrat nie ? ty si aku davku brala?
12. mar 2014 o 13:00  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@andy.a ahoj, asi máš veľa práce, keď sa neozývaš, ale ak by si tu bola, chcela by som od teba radu.beriem paretin 30 mg, lekárka mi ho zvýšila z 20 na 30 a k tomu rivotril 1 mg denne rozdelený do troch dávok a na noc xanax 0,5.začala som pociťovať strašnú únavu, točenie hlavy a pocit na spanie, oči sa mi sami zatvárajú.paretin beriem už tretí mesiac a doteraz to nebolo, čím môžu nastať takéto stavy, môže to byť aj jarnou únavou, alebo tým paretinom, že ma utlmuje, lekárka, ale tvrdí, že paretin nabudzuje, tak teraz neviem
12. mar 2014 o 13:07  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@esselte @hroska inak ze maju vsetky AD nejake vedlajsie ucinky ? inak mne povedali v nemocnici ze yo budem muset uzivat len par mesiacov
12. mar 2014 o 14:08  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@bronka ahoj, vsetky lieky maju NU ale u teba sa nemusia prejavit,tak hlavu hore
12. mar 2014 o 14:50  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@timino u mna sa asi aj prejavuju lebo mam pocit takeho spomalenia obcas a tocaky hlavy a n...eostre videnie ale ja budem uzivat len par mesiacov AD urcite.nie stale
12. mar 2014 o 16:20  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
baby, aj vy ste také strašne unavené, ja už neviem, či je to z liekov, alebo je to jarná únava, ale ja som strašne unavená, pijem aj kávu,beriem magné b6 a aj tak cítim nesmiernu únavu, môže to byť nežiadúci účinok liekov, ale veď beriem tie isté a už tretí mesiac
12. mar 2014 o 16:21  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@esselte aj mne je tak uz skoro mesiac hrozne som unavena,normalne sa mi akoby kruti od unavy hlava...hrozny stav...ach kedy to prejde a bude dobre,niekedy ma napada ako sa budem dalej starat o deti ked oni potrebuju mamu ok....s amlou sa ucit a maly je tak hyperaktivny ze niekedy fakt nevladzem.
12. mar 2014 o 16:28  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
babenky mna bolia dnes tak hrozne nohy,nervozia a divne pocity...fuu moze to byt s toho ze som zacala az moc robit??takze @esselte moja aj ja dnes o nicom
12. mar 2014 o 16:42  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@172 takže aj ty si unavená, ja cítim strašnú únavu, zajtra zavolám lekárke, tak sa nedá existovať, doobedu ešte ako tak, ale poobede je to strašné a všetko ma bolí, hlavne krk
12. mar 2014 o 17:01  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@mmama Ako dlho berieš lieky?ja už tri mesiace, asi tri týždne, neviem presne,mám zvýšenú dávku AD, neviem, či je tá únava z toho, ale ešte v nedeľu to bolo ok
12. mar 2014 o 17:02  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@esselte..dnes veru aj ja nohy ma bolia,nervozita a strach..nechapem to...moze to byt tim ze mam dostat kraamy? som zvedava co ti na to zajtra povie dr...
12. mar 2014 o 17:08  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@bronka nechcem ta strasit aj ja som si myslela ze budem brat lieky len par mesiacov ale ono sa to vrati
12. mar 2014 o 17:19  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@172ahoj a ty sa ako dlho liecis?
12. mar 2014 o 17:37  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@bronka13 ja len teraz som zacala s AD...inak lexaurin beriem asi mesiac...
12. mar 2014 o 17:54  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@timino dakujem ti, normalne si mi dodala nadej, ze to bude naozaj OK :slight_smile:
12. mar 2014 o 17:55  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
Inak aj ja som strasne unavena aj dnes, neviem ci je to po Mirzatene alebo ta jarna unava, nie som ani vyspata, takze...kebyze mozem, tak len zalahnem do postele a spim....
12. mar 2014 o 17:56  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@ gretyka nemas mi zaco dakovat a ako ti jt uvidis zo dna na den to bude lepsie
12. mar 2014 o 17:56  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@timino ale ja som nemala vobec nic take hrozne myslim co sa tika stavov ja som mala len nespavost to az s liekmi mi prisli vseliake stqvy cudne...po Rispene ape ten uz nastastie nemam no ale mam este tie AD mne v nemocnici povedali ze vobec sa nejedna o dlhodobe uzivanie ze na tento stav co mam ja.je vyborna psichoterapia na ktoru aj zacinam chodit ...takze max pol roka a dovi lieky ..su z toho vedlajsie ucinky moj otec bral lieky pol roka a potom bolo vsetko v poho stryko takisto myslim ze to zvladnem aj ja som mlada urcite sa mi to tak skoro nevrati ...
12. mar 2014 o 18:12  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@ bronka ja nechapem to si bola v nemocnici len preto ze nemozes spavat?to by som nebrala AD ved su aj ine lieky na spanie,drzim tin palce aby si uz nemusela brat lieky ahoj
12. mar 2014 o 18:17  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@timino nie nie ja uz mozem spavat to ze clovek nemoze spavat je vyvolane uzkostpu alebo depresiou takze ja som mala uzkost ...ale nie nejaku uplne hroznu gyzocku skor myslienkovu psichicku strach z nicohocobavy o seba...dali mi AD ale ja verim tomu ze lieky su le na zaciatok na pomoc potom prichadza psichoterapia potom sa lieky vysadzaju a psichoterapia ostava...si bez vedlajsich ucinkov a plne bez liekov...aspon vies ze si to ty a nie chodiaci liek...a uz len na tebe aky mas lifestyle...proste ci sa vyhybas stresorom apebo aj relaxujes....
12. mar 2014 o 18:39  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@bronka myslis ze my tu vsetky co berieme dlho AD sme chodiaci liek?Aj ked sme na liekoch tak sme sami sebou ci sme alebo nie na praskoch.
12. mar 2014 o 18:48  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (2)
@172 možno je to pre kramy, možno nie, ja som mala kramy a nebolo mi nič a teraz mi je odporne, hlavne ma trápi tá únava a tlak, som taká nijaká, malátna a všetko ma bolí, a mám aj taký stuhnutý krk, zajtra napíšem, čo povedala lekárka
12. mar 2014 o 19:46  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@bronka13 podľa toho, akú máš diagnózu, mne lekárka hneď na začiatku povedala, že minimálne dva roky budem na liekoch, ak nie do konca života, lebo som išla neskoro, ja som už nevládala ani vstať z postele, proste hrozné stavy, ja som na liekoch už tri roky a ešte sa to vracia, ale samozrejme ti držím prsty, aby si ich brala len pol roka, ja tiež chodím na terapiu, no uvidíme, ale držím prsty
12. mar 2014 o 19:49  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@bronka13 tiez nemam pocit, ze by som bola "chodiaci liek" :grinning:
no a co sa tyka vyhybania sa stresorom, to je sice velmi pekna teoreticka rada, uz vela krat som ju pocula, ale ja teda zijem v realnom svete, kde treba chodit do prace a zarabat peniaze, a v tej praci tym stresorom celit zial musim ci chcem alebo nie, pre mna su to su take psychologicke reci "vyhybajte sa stresom", dobre to vyzera napisane niekde v knihe alebo odprednasane niekde na prednaske, ale v realite to ma clovek ako aplikovat? To sa mam v praci schovat pod stol, zakazdym ked pride neprijemny nahnevany klient, odpojit telefon, ked mi niekto do neho nadava a utekat z kancelarie, ked sefka na mna zacne ziapat?
Lieky mi nejako pomahaju prezit v tejto dobe, nechcela by som na nich byt do konca zivota, tiez idealne co najkratsie, ale na druhej strane je to stale lepsie byt na liekoch a fungovat ako bez nich lezat nevladne v posteli a bat sa vytiahnut paty z domu. tolko moj nazor o "vyhybani sa stresu" :grinning: :stuck_out_tongue_closed_eyes:
12. mar 2014 o 20:02  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (3)
@anina63 ahoj, beriem alventu cca 2 mesiace :wink: benzo podla potreby, ked ma niekto velmi vytoci :grinning:
12. mar 2014 o 20:04  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (2)
Ahojte babule. Tak ja son dnes na obed nasadila polku Citalecu, sice mi kazala dr. Navysit cely, ale skusam zatial aspon polku. A poviem vam, ze som mala poobede tolko energie aj na rozdavanie. A som sa bala, ze mi bude blbo, ale som si povedala, ze sa musim hybat, tak som rozchodila aj stavy nw zaciatku liecby. Ja dufam, ze som tu energiu dostala z tej polky a nie len podvedomie....
Tak prajem pekny vecer
12. mar 2014 o 20:04  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@savanna ano to je na jednej strane pravda myslela som to aj tak zesa clovek nebude prepinat bude mat cas aj pre seba bude napriklad vela sportovat pretoze sport a aktivit vam d a viac ako lieky psichohygiena dobra strava ...vyplnat volny cas pohyb je najlepsia vec ktorou sa to da vykrit...ja som to myslela obrazne ze chodiaci liek telo sa chce vzdy prioritne uzdravit preyo si myslim ze by to zvladlo aj bez liekov tak ako to miliony ludi bez liekov aj zvladlo...ja viem ze vsetky psichicke poruchy zapricinuje tato doba a hlavne stres!! ...a nehovorim ze zo zaciatku lieky nepomozu urcite pomozu ale potom trebaa zacat bojaaovat...a ka viem ze najtazsi boj ke sam zo sebpu..
12. mar 2014 o 20:18  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@bronka nepapaj lieky ked si toto myslis,nechapem ta raz pises tak inokedy inac
12. mar 2014 o 20:41  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (2)
@172 @esselte neviem čo to je za den,ale u mna podobne,chodila som ako v mrákotach a vôbec jedným slovom blbé :stuck_out_tongue_closed_eyes:
12. mar 2014 o 22:32  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@danielagabriela ahoj,dúfam,že ti pomôže ja som ho brala dlho a bolo mi veľmi dobre.Nech zaberie ako ma :slight_smile:
12. mar 2014 o 22:43  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@lucinka a ty kde si?
12. mar 2014 o 23:18  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (2)
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok