• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame: Mojasvadba.skModrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Depresia. Ako sa jej najrýchlejšie zbaviť?

24. januára 2017 
ahojte, chodim sem teraz pomenej lebo viac casu travim vdaka Bohu vonku :slight_smile: najmä ale v zahrade :grinning: Bola som ešte v aprili v polsku ako som avizovala, cesta trvala 6,5hodiny!!!! Isli sme ale karavanom tak sa to dalo v pohode zvladnut az na jeden taký mensi zachvat ale pustila som si film lebo tam bol TV a preslo to. Velmi mi pomohla ta radost z ocakavania :slight_smile: Na omsi otca Daniela bolo neskutocne krásne az Božsky, vsade bolo citit Božiu pritomnost, dokonca som mala to štastie , ze som zazila dotyk Ducha sväteho !!! K uplnemu uzdraveniu vsak ešte nedoslo nakolko ho brzdia moje osobne problemy s exmanzelom :frowning2: Vyprosovala som zdravie aj vám čo ste tu na fore :slight_smile:
19. máj 2014 o 08:52  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (7)
Ahojte ako sa dnes mate ?Ja dnes dako na figu od rana sa citim slaba, tlak na hrudi keby som mohla tak nevyleziem s postele .No musim fungovať kedže drobec je už od 5,00 hore a dnes je neskutočne umrnčany ,pred chvilkou si skoro rozbil hlavu o roh skrinky .Až mi zle prišlo ked som ho videla ako sa potkol a dopadol na uchitku na skrinke .Už len čakam kedy pojde spať na obed a ja s nim .Ak je tu nejaka mamička na materskej čo preživa to iste obdobie v začiatku liečby velmi by mi pomohlo keby som si mala s kym popisať . :wink:
19. máj 2014 o 09:48  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@mirulka147 ahoj no ja mam2,5r dcerku a liecim sa od januara, ale lepsie mi je len teraz asi 2 tyzdne...ak cuces, mozes mi napisat aj ip, a tvoj maly ma kolko?
19. máj 2014 o 12:39  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@danielagabriela Ahoj moj drobec ma 22 mesiacov a je to velky šinter .Si zlata že si sa mi ozvala .
19. máj 2014 o 12:45  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@mirulka147 ahojky, ja jsem taky na materske..mala ma 8 mesicu a ja uz se lecim 11mesicu, je to mnohem lepsi nez bylo, ale bohuzel to porad neni uplne oki jak bych si prala..jestli chces napis ip a muzeme si psat :wink: snad Ti i trosku pomuzu a podporim :wink:
19. máj 2014 o 12:55  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lenka00 velmy rada napišem
19. máj 2014 o 13:03  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ahojte, mala niektora z vas abstinencne priznaky pri vysadeni ad?Konkretne Alventy?
19. máj 2014 o 13:19  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Zdravím @ruzicka32,@mirulka147.@esselte.@172 @timino@lenka_21 a všeeeeetky ostatné aj nové kočky,ktoré sa pridali.Konečne upršaný týžden za nami a verím,že už bude pekne a nám sa polepší. Prajem pekný,pokojný den :slight_smile:
19. máj 2014 o 14:02  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (5)
Baby, zajtra idem konecne na tu psychoterapiu, tak uz sa celkom tesim.....uz je vonku konecne lepsie pocasie, tak dufam, ze sa mate vsetky lepsie
A nelenoste doma, ale sup- sup do prirody na prechadzku.....
19. máj 2014 o 21:22  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (2)
:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: tak to je prekvapenie.........srdiečko búši,ale od šťastia,lebo to je krásne prekvapenie.Neviem ktorej sa podakovať za srdiečko.........odosielateľovi dakujeeeeem a prajem veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeľa zdravia.......úžasné,ako málo stačí k šťastiu
19. máj 2014 o 21:24  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@danielagabriela ahoj,tak nech pomôže a potom daj vedieť.....burinou zarastená záhradka,tak to ti ani nedá sedieť dnu :grinning:
19. máj 2014 o 21:31  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@anina63 no, tak to viem, o com hovoris....ja som dnes pol dna stravila na zahradke, ale uz to tam konecne ako tak vypada....aspon nejaka potecha:slight_smile:
19. máj 2014 o 21:36  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (2)
@helen4
@adnil1927 vitajte na fore.Aj ked rada by som Vám odpovedala na otázky,neporadím,ale snád sa ozvú dievčence ktoré majú skúsenosti s tým,na čo sa pýtate.Posledné dni je tu trochu pusto........inak sú tu milé a ochotné dievčence.......ked vedia,poradia
19. máj 2014 o 21:47  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@ruzicka32 dakujeme ti za prosby za nas....musi to byt neskutocne silny zazitok, raz by som aj ja chcela nieco take zazit....vela pohody prajem
19. máj 2014 o 22:21  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@adnil1927 no ja som alventu este len zacala brat, takze ti neviem povedat, ale ak ti to nevadi, mohla by si nam napisat ako sa to zvlada a ake priznaky teda pocitujes?!
A myslim, ze su aj lieky na prekonanie abstinencnych priznakov pri vysadzani ad, ale neviem ti povedat nazov, sjus sa opytat dr...
Drzim palce, aby si to zvladla
19. máj 2014 o 22:25  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@adnil1927 ahoj. Na abstinenčné príznaky z AD aj benzodiazepínov sú neuroleptiká napr. Tiapridal. Musí ti ich predpísať psych. Držím palce. Ja práve dnes vysádzam Diazepam s pomocou Tiapridalu, lebo som mala abstinenčné príznaky z vysadzovania.
20. máj 2014 o 08:02  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@3009 Ahoj, no pytala som sa mojho psychiatra na tie lieky, ale povedal, ze nic take nie je, ze to musim vydrzat, ze to bude trvat tyzden-dva, tak akoze "super" toci sa mi hlava stale, mam hnacku, a nepokoj, a ako keby som bola mechom udreta, okrem toho musim chodit do prace a starat sa o dcerku.Ked mi to vsetko vymizne, budem strasne stastna, len nech to uz je.
20. máj 2014 o 10:11  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@danielagabriela Ahoj, tak ako som uz jednej odpisala, moj psychos mi povedal, ze ziadne lieky neexistuju na prekonanie abstakov z vysadzovania, ze to treba vydrzat, tak nic sa neda robit, akurat beriem magne B6 a multimineraly a multivitaminy, to je vsetko.Chcel mi dat Xanax, ale to som odmietla, brala som ho na zaciatku liecby a bola som z neho ako nadrogovana, takze nie.
20. máj 2014 o 10:13  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@3009 Ahoj, no pytala som sa na tie neuroleptika a povedal, ze jedine mi moze dat xanax, co nechcem, lebo som bola po nom ako nadrogovana a to sa musim starat o dcerku a chodim do prace, je to tazke, ale musim to prekonat.
20. máj 2014 o 10:15  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@adnil1927 Ahoj Ano ja som vysadzala Alventu, a poviem ti netreba pocuvat lekara aj ti ju chce vysadit prirychlo...
Ked som ju vysadila behom 2 tyzdnov moje motanice hlavy a uplne zle videnie boli hrozne.
Musis to vysadzovat veeelmi pomalicky, ja som to nakoniec vysadzovala par mesiacov a postupne som si uberala...napr, dva tyzdne som brala 37,5 mg
potom mesiac polovicu z nej
potom dalsi mesiac polovicu kazdy druhy den....
20. máj 2014 o 10:53  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@adnil1927 neviem prečo ti psychiter dal info o tých neuroleptikách, lebo mne tak vysadzuje benzodiazepín. Dať si xanax - benzodiazepín je blbosť na abstinenčné príznaky. Buď s tým nemá tvoj psych. skúsenosť, ale mne to dáva psychiatrička., ktorá pôsobí v psych. liečebni a má dennodenné skúsenosti aj s abstinenčnými príznakmi po vysadzovaní.
20. máj 2014 o 11:20  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
20. máj 2014 o 11:25  •  2 deti  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@adnil1927
@adnil1927 ahoj,no ja som na alvente už 4 rok,beriem 225mg denne,to ju už mám nasadenú druhý krát,po prvej liečbe mi ju dr.vyradila po 2 rokoch aj keď pomaly,ale boli to motanice v hlave poriadne,ale dalo sa to prežiť,pomáhal mi pritom neurol.No ale ja som ju brala na panicke ataky,ktoré sa po 2 mesiacoch vrátili znova,tak som už odvtedy na nej stále 4 roky,nakoľko už to mám chronické,ale keď si dáš pozor a budeš ju vysádzať pomaly nič ti nehrozí,podľa toho z akej dávky to ideš ukončiť,z tých menších dávok je to pohoda.Prajem veľa šťastia aby ti to bez nich dlho vydržalo,lebo tie lieky sú hrozné,potom radšej vyskúšať psychológa,zakedy sa to dá bez liekov.
20. máj 2014 o 11:37  •  2 deti  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
A ešte lepšie začneš abstinenčne príznaky s tiapridalom,ale týždeň,dva a oni budú fuč aj bez neho. :slight_smile:
20. máj 2014 o 11:44  •  2 deti  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@danielagabriela ano bolo to neuveritelne nádherne, velmi ti to prajem aby si to zazila. Býva to v polsku pravidelne každu druhu a tretiu sobotu výnimocne sa to posuva aj na 4tu sobotu :slight_smile: tu je toho viac na tejto stranke:http://mimj.pl/ a tu su záznami zo stretnuti: http://www.dobremedia.org/index.php/component/allvideoshare/category/milosc-i-milosierdzie-jezusa skus si pozriet niektore vela ludi sa vyliecilo aj ked pozeralo zaznam :wink:
20. máj 2014 o 11:48  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (2)
a ešte som zabudla bývaju z týchto stretnuti aj priame prenosy!!!!!!!! aj teraz v sobotu bude!!!!! na tej stranke dobremedia :slight_smile:
20. máj 2014 o 11:49  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (2)
@adnil1927 ano, take jsem vysadila ze dne na den venlafaxin, protoze jsem zjistila, ze jsem tehotna...ja reagovala celkem silne, zavrate, bolest hlavy, takove impulsy kolem patere a pocit na zvraceni - je to velmi neprijemne, ale do 14dnu to opravdu prejde, to nejhorsi preslo za 5dni...ale pokud na to nespechas, tak bych vysazovala velmi pomalinku po te 37,5mg a nebude to takove hrozne...ale dalsi leky bych asi na to nebrala, opravdu to prejde, jen je to dost neprijemne...
20. máj 2014 o 12:37  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@nikollla ahoj, ja taky uzivam 225mg, a jak si spokojena? ja to uzivam ted 10dni v teto davce, zatim jeste nevim, jestli oki nebo ne...je to asi trosku lepsi, ale uzkost se porad jeste objevuje...muzu se zeptat na tve zkusenosti a kdz jsi mela pocit, ze to uz pekne zabira? dekuji :wink:
20. máj 2014 o 12:39  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lenka00 Ja som brala už najnižšiu dávku - tých 37,5mg tri mesiace a aj tak mám abstinenčné príznaky :frowning2:
20. máj 2014 o 13:20  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@babetkomoje no ja som brala 37,5mg tri mesiace a aj tak mám absťáky :frowning2: vždy ráno blbý pocit, hneď utekám na wc, čo ma preženie a potom celý deň točenie hlavy a divné stavy.
20. máj 2014 o 13:23  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok