• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame: Mojasvadba.skModrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Depresia. Ako sa jej najrýchlejšie zbaviť?

29. marca 2017 
@sandra2308 ahoj....ja som ho kedysi brala na tetaniu a velmi mi pomohol....4 roky som ani nevedela,ze tetaniu mam....zacal mi ucinkovat asi tak po 2 tyzdnoch...treba vydrzat :wink: bola som psychicky na tom velmi zle,ale nastastie citalec pomohol :slight_smile:
30. aug 2014 o 19:56  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lillieen77 Ďakujem za reakciu, potrebujem počuť niečo povzbudivé, lebo mi je každý deň horšie, zobudím sa so silnou úzkosťou a je mi zle a mám pocit, že odpadnem. Mala si aj ty nejaké vedľajšie účinky? Ja som sa tak necítila ani pred začatím liečby. Myslíš, že to prejde?
31. aug 2014 o 09:00  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@sandra2308 pri uzivani AD sa moze stav na zaciatku aj zhorsit,kym nezaberu.....skus este vydrzat zo 2 tyzdne,urcite sa ti polepsi..... :wink: ak by ti nahodou nezabrali,tak si zajdi ku doktorke,nech ti skusi predpisat nieco ine....neboj,urcite ti nieco zaberie....tiez som si myslela,ze mi nic nepomoze,citila som sa naozaj velmi zle,ani chodit sa mi nadalo a nakoniec som sa z toho dostala,i ked sa mi po 4 rokoch stav opat vratil,ale nie je to uz take zle,ako na tom zaciatku....
31. aug 2014 o 11:26  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
Upozornenie
Používateľ je nedôveryhodný. Je možné, že nejde o reálnu osobu, ale o účet vytvorený za účelom propagovať konkrétne výrobky/služby alebo účelovo manipulovať diskusiu. Pozri príspevky od blue99.
@lillieen77 A nepamätáš sa, aké si mala ty vedľajšie účinky pri nasadzovaní Citalecu? Neviem, či to je dobre, keď mi stále zle od žalúdka, aj keď ich beriem ešte len 8. deň
1. sep 2014 o 11:06  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@sandra2308 určite ti to prejde, aj ja som mala také stavy a niekedy sa mi to vracia, ak mám záťažové obdobie, alebo stres, ten tomu neprospieva, musíš počkať, je to ešte krátka doba, pomôž si benzákmi
1. sep 2014 o 11:34  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@savanna ty ešte nie si v súkromke?Popros lenku
1. sep 2014 o 11:35  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@esselte myslíš, že neurol vyrieši ten problém so žalúdkom? Tiež ti bolo na vracanie prvé týždne?
1. sep 2014 o 12:26  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@sandra2308 áno, stále každé ráno mi bolo na vracanie, točila sa mi hlava a bola mi zima poto zas teplo a dookola, neurol som brala tiež k ad, potom bolo trocha lepšie
1. sep 2014 o 13:02  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@esselte hmm veruze som jej uz aj pisala a nejako sa mi neozvala. je mi luto, ze vsetci odisli do sukromky a tu nikoho
1. sep 2014 o 19:19  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@savanna skús si dať súkromné diskusie pod forom a názov je sedím na konári a je mi veselo a skú tam
1. sep 2014 o 20:08  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@esselte nemam tam tuto skupinu, najskor by ma do nej musel niekto pridat
2. sep 2014 o 23:11  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@savanna napísala som lenke, čo založila sedím na konári, aby ťa pridala, ja neviem ako, to ona nás pridávala
3. sep 2014 o 14:52  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@esselte prosím Ťa nenapísala by si aj v mojom mene. Ď.
Dávno som tu nebola, mám sa celkom fajn klop,klop a Ty ako??
5. sep 2014 o 15:09  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ahojte dievčatá, potrebujem poradiť, myslíte, že pri nasadení AD je normálne, že na 12 deň je vám hrozne? Je to tak, že sú lepšie dni a horšie? Kedy tie vedľajšie účinky skončia? Lebo dnes nevládzem a myslela som, že si zavolám záchranku, ako mi ráno bolo. Prosím poraďte mi.
5. sep 2014 o 16:27  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@savanna Tak ako, zaradila ťa lenka do súkromky?
5. sep 2014 o 21:03  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@mary1995 celkom fajn, ale teraz v jeseni to škrípe, mne to škrípe stále v septembri na začiatku školského roka a začiatkom jesene, ale ináč fajn a ty??
5. sep 2014 o 21:04  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
ahojte baby, mne sa uzkost vratila 2. krat. uz 7 mesiacov som PN, bola som aj v nemocnici...nepomohli mi. byvam s priatelom v bratislave, ale celu PN som u rodicov, neviem sa o seba ani postarat, v BA by som bola cele dni sama, lebo priatel chodi do prace a samozrjme, nemoze byt soo mnou doma. som v stave, ze sa bojim byt oma sama. odici uz nevladzu a ja uz vobec...bola som na otocku v bA u mojej doktorky, psychiatricky, lebo doma mi lekari nevedia pomoct. krv v poriadku, stitna zlaza tiez...takze to bude psychika. tak by som sa k vam chcela pridat a trosku si popisat, vymenit rady a podporit sa. 1. krat ma z toho dostal seroxat 20 mg, tazky a dlhy nastup, ale potom som bola upne ok, akoby zdrava, tak som lieky vysadila pomalicky. teraz sa mrcha vratila zase, beriem pol tabletky seroxatu 10 mg a k tomu mi pripisala doktorka magrila, ale prvych 10 dni len 1 tretinku, je to tazke delit, lebo ide o prasok v kapsuli. beriem 2. den a cakam na zlepsenie. samozrejme, k tomu mam rivotril, guajakuran...bola by som rada, keby sme si popisali, len neviem, ci som tu spravne. inak, mate skusenosti s magrilanom na uzkost? vdaka a drzte sa vsetky.
7. sep 2014 o 12:22  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (2)
@lucia888 Mozes prist k nam do skupiny sukromnej Sedim na konari...poziadaj lenku_21 a prida ta...
7. sep 2014 o 15:35  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@lenka_21 poprosila by som Ťa aby si ma zaradila do súkromky, lebo všetky babenky čo som bola s nimi v kontakte sú asi tam, lebo sem už skoro nikto nechodí díky.
8. sep 2014 o 10:02  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@esselte Ja sa mám celkom fajn, tiež cítim tú jeseň ale zatiaľ je to v pohode.
8. sep 2014 o 10:30  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lenku_21 aj ja prosim o priadenie
8. sep 2014 o 10:34  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
8. sep 2014 o 10:34  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
adrioska, idem jej poslat IP. dakujem za tip
8. sep 2014 o 12:54  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lucia888 ahojky, zdravim Te...je pravda,ze jsme ted skoro vsechny v té soukrome diskuzi :wink: aspon ty nase interni veci jsou lepe chranene a nepisou tam chytrolini,ze si mame jit zabehat. Uz 7 mesicu a co jsi uzivala,ted začínáš opet se seroxatem? Ja to mam take po druhe, u me ee to spustilo po 1. Porodu a ted po druhe uz v tehu...uz rok beru leky, citim se o moc lepe,ale porad to ještě neni jako kdyz jsem byla zdrava...seroxat je pry vyborny na uzkosti, akorat tten zacatek byva krusny...ja uzivam venlafaxin 150 mg a sem tam rivotril...
9. sep 2014 o 08:51  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@aneta174 ahoj.Ako sa mas?

Ja som tu uz velmi davno nebola,inak sa mam velmi dobre,chvalabohu
9. sep 2014 o 17:56  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@janka1012 ale ty niesi normalny clovek,daj si davku a chod spinkat,lebo to co pises sa neda citat,masaker.
10. sep 2014 o 07:54  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Dnes som si uvedomila, že trpím aj ja depresiou. Podarilo sa vám niektorej aj samej toho zbaviť? Ak ste vyhladali lekara, ako vam pomohol?
10. sep 2014 o 22:55  •  1 dieťa - čaká bábätko, termín má v júni 2017 (30. tt)  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahojte som tu nova a chcem sa opytat mate skusenosti niektora s valdoxanom??predpisal mi ho dr,,na uzkosti zatial ho berem 4 den ak mate niekto dobre skusnosti napiste mi prosim vas budem vam vdacna,,,niake negativne nepiste dakujemm
12. sep 2014 o 09:30  •  1 dieťa - snaží sa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lenka_21 Poprosím aj mňa pridať do skupiny. Ďakujem
15. sep 2014 o 06:32  •  1 dieťa - čaká bábätko, termín má v júni 2017 (30. tt)  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok