Depresia. Ako sa jej najrýchlejšie zbaviť?

Ahojte, prosim o radu tie, ktore mali skusenosti s depresiou.
Mam 7 mesacneho synceka, ktoreho strasne lubim, no kedze som bola na neho viac menej sama, v noci som k nemu vstavala 3 x, navodila sa u mna depresia ( zrejme z vycerpania). Bola som v nemocnici 2 tyzdne, uzivam antidepresiva. Chcela by som vediet ako sa tejto choroby co najrychlejsie zbavit. Po prichode domou z nemocnice sa citim lepsie. no dnes v noci som mala naval horucavy, potom zase zimnicu a nakoniec hnacku.
Kto to poznate, napiste prosim.
Dara
misskate1
26. okt 2014
@tslobik mama robila aj na plny, ked mala plny ID. Ale potom sa jej zhorsil stav, tak zostala doma uplne. Zalezi od zamestnavatela
esselte
26. okt 2014
@lenka3330 ja beriem pareti, to je to isté ako seroxat a tiež som ok, sem tam ešte nejaký ten výkyv, mne o spôsobuje aj počasie, ale ináč ok
mija20
27. okt 2014
@dagmar135 Ahoj, beriem ho uz 3 tyzdne a je lepsie. Spanok sa zlepsil o 100% aj ked to niekedy este zahapruje. Uzkost pocitujem este najma zrana, navecer sa uz citim ok. Zda sa ze zabera. Ja ho ale beriem este s Lerivonom, ktory mam uz od jula ale ten mi moc nezaberal, tak mi doktorka dala Valdoxan a predpokladam ze Lerivon budem moct casom vysadit. Uvidim, zajtra idem na kontrolu.
eeska
27. okt 2014
@kuracina791 ja beriem escitil a nepocitovala som ziadne NU...ale beriem ho aj spolu s alventou
tslobik
28. okt 2014
Baby, čo robíte ak sa cítite veeeeľmi zle.....Tak napr. že stále plačem, nie som schopná v domácnosti nič spraviť a ledva sa postarám o 3 roč. dieťa. Už som zhltla naraz 2 lexauriny a nič. Beriem escitalopram 4 deň, predtým sertralin. Najradšej by som celé dni prespala, ale pri malom nemôžem, som ako mátoha, neviem sa ani usmiať už. Mám pocit, že nevládzem už nič. A všimla som si, že odkedy beriem AD mávam v noci kopu živých snov, priam nočné mory - súvisí to s AD? Vďaka.
gretyka
28. okt 2014
@tslobik aj ja som toto mala s escitalopramom prvy tyzden. Potom bolo stale lepsie a lepsie. Skus vydrzat. Viem, ze je to tazke, ale bude lepsie, uvidis. Viem, co hovorim. 🙂Skus sa zamestnat samymi pozitivnymi vecami, rob len to, co ta bavi, ked sa da, oddychuj a samozrejme venuj sa dietatu. Tie zive sny mam aj ja, suvisi to s AD.
tslobik
28. okt 2014
@gretyka ďakujem za povzbudenie, veľmi to pomôže 🙂, snáď bude lepšie, len to vydržať zo 3 týždne.....Už aby to bolo....lebo ešte táto jeseň do toho :-|
gretyka
28. okt 2014
@tslobik Ano, hej, verim Ti. Urcite sa Ti ulavi, len este to potrva nejaky ten tyzden.
organiqo
28. okt 2014
Určite správnou stravou a harmóniou🙂čo vy na to?🙂
organiqo
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
kikuseliska
31. okt 2014
Ahojte babulky mam dcerku 3 r.a cakame druhe ale ja sa citim hrozne stale placem nic ma nebavi vsetko ma boli raz to je srdce potom chrbat potom zaludok a stale nieco je mi na vracanie.byvame u svokrovcov a ja ked pocujem ze pridu dom rozbusi sa mi srdce uplne som mimo. 😞 poradite mi ako sa tesit s tehotenstva
gretyka
1. nov 2014
@kikuseliska to su vsetko hormony, skus navstevu psychologa, urcite sa ti ulavi...
mimok
1. nov 2014
Ahojte dievcence. Tak uz mam druhu dcerku Nikolku. Beriem aj serlift, najskor mi ho prvy den vysadili ale ja som citila taky nepokoj tak od utorka mi ho postupne zvysili na 75 mg denne. Chcem sa Vas opytat, ked beriem lieky, moze sa to este zhorsit?
sikea
1. nov 2014
Ahojte babenky ....ako sa mavate?dlho som tu nebola a to preto lebo sa citim vyborne vyse dvoch rokov beriem eliceu a musim uznat ze mi velmi pomohla 😉)))
kikuseliska
1. nov 2014
Ked ja mam strach stoho 😞
lenka3330
1. nov 2014
@mimok Blahoželám k dcérke. Neviem Ti odpovedať na tvoju otázku.papa
katyd
1. nov 2014
@mija20 ahoj, urcite viem, ze lieky nikam nevedu, len k tomu, ze budes na nich zavisla a nebudes ich uz vediet vysadit, na depresie urcite pomaha pravidelny sport, najlepsie beh, tury, viem o com hovorim....zastav to, kym je cas, drzim palce!
anina63
1. nov 2014
@mimok Ahoj,blahoželám......nech ste zdravé,šťastné a spokojné....detičky nech robia radosť a ty sa drž 🙂
anina63
1. nov 2014
@sikea Ahoj,Chvála Bohu,dobrá správa ......prajem Ti nech ti to vydrží na stálo 🙂 Môžem sa spýtať koľko si brala-berieš Elicei a či máš k nej nejaký benzák? Mne veľmi nezabrala,prešla som na Citalec.
lenka3330
1. nov 2014
@tslobik Musíš vydržať a uvidíš bude lepšie, začiatky s AD sú najhoršie. Neboj bude dobre. Hlavne neber vážne ak Ti niekto napíše, že Ti na depresiu pomôže beh alebo turistika. Ten človek nikdy nemohol mať skutočnú depresiu. Drž sa.
sikea
1. nov 2014
@anina63 ahoj eliceu beriem druhy rok jednu tabletku rano a mam aj neurol ale ten si dam ked je mi niekedy az moc na figu ale chvalabohu ho skoro vobec nepotrebujem ....mavam niekedy vykyvi ale vzdy to prejde hlavne pred a pocas mz mi byva divoko ale aj tak je to o 100% lepsie ako ked som neuzivala AD ....prajem pekny vecer 😉)))
tslobik
2. nov 2014
@lenka3330 vďaka.....stále čakám, že kedy zaberie naplno 🙂 Ale dosť zle mi robia aj tie nočné sny....také živé a zlé (by som mohla horory režírovať 🙂 ). Aj mám sanval na spanie, ale nechcem ho brať stále, keďže sú návykové.....Ale napr. dnes som nemohla zaspať 3 hod. od kedy som si ľahla do postele, tak som si musela vziať tbl. lebo ráno mávam aj o šiestej budíček - malého.
lenka3330
2. nov 2014
@tslobik Tie sny hrozné som mala aj ja ale prejde to uvidíš. Večer si daj radšej niečo na upokojenie neurol alebo xanax alebo niečo z tejto kategórie.papa
tslobik
2. nov 2014
@lenka3330 Dr. mi dala lexaurin....A po akom čase ti asi prešli aj tie sny?
lenka3330
2. nov 2014
@tslobik Tie sny trvali asi iba do týždňa, viac nie. Ale aj zdravému sa občas sníva aj desný sen. 🙂
tslobik
2. nov 2014
@lenka3330 to ano 🙂 , keď som bola mladučká a chcela som, aby sa mi snívalo ničo romantické..... 🙂 🙂 nikde nič 😃 a teraz sa na nedostatok nemôžem sťažovať......let teda, keby tie sny boli aspoň pekné 🙂
gretyka
3. nov 2014
@tslobik Ja tie sny mavam doteraz, aj tuto noc hroza...ale co uz narobim 😕
gretyka
3. nov 2014
Prepacte, ze budem pisat velkymi pismenami,ale uz ma prispevky takehoto typu vazne rozculuju: ZIADNY SPORT, BEH, TURY NEPOMOZU PREKONAT DEPRESIU!!!! Taketo rady nechajte prejst pomedzi usi....clovek, ked ma vazne depresiu (nieze zlu naladu ale skutocnu depresiu), tak mu nepomoze sport, lebo ma problem vobec vyjst z postele, ma problem si umyt zuby, obliect sa. A TEN KTO S TYM NEMA PROBLEM, TAK NEMA DEPRESIU! Clovek sa potrebuje zaliecit a ked uz je zalieceny liekmi a citi sa lepsie, tak vtedy treba telu, dusi napomoct pohybom, meditaciou, pracou, rucnymi pracami, citanim, hocicim co povzbudi jeho dusu a pomoze mu v boji s touto chorobou. TAKZE ANO, LIEKY SU DOLEZITE! Ten kto lieky odmieta, len prehlbuje svoju chorobu a svoje trapenie. Brat lieky nie je ziadna pohroma. Ak by ste mali cukrovku, vysoky tlak, srdcove ochorenie, takisto by ste nebrali lieky? Urcite by ste ich brali, lebo ide o zivot. Ale o zivot ide aj pri depresiii. Ten, kto uz ma nieco za sebou, vie, o com pisem! Drzte sa a vela zdravia prajem!
@kikuseliska Z coho mas strach?
@mimok Nie, treba verit, ze bude stale lepsie...😉
1andrea111
3. nov 2014
na tie ťažké sny, je dobré si sny pozitívne dosnívať. Písal to jeden psychiater a ja to mám odskúšané na sebe. Ak sa sníva ťažký sen, prejsť si ho v mysli, zastaviť vo chvíli keď začína byť zlý a vedome si ním prejsť do krásneho konca - zmeniť ho. A znovu a znovu a znovu s tým istým snom. A znovu. iný sen. Podstatou je, že to dostanete do svojho podvedomia, Čím viac sa budete zaoberať krásnymi koncami, tým skôr prídu. Dá sa takto meniť sen. Len to nejde hneď, že pomyslím si a je. A tiež som čítala, že zo sna sa dá zobudiť, tiež sa to dá natrénovať. Že si v sne uvedomujete či spíte alebo ste hore.
gretyka
3. nov 2014
@1andrea111 no toto ja dokazem len vo vynimocnych pripadoch, proste ten sen je taky zivy, ze si myslim, ze je to naozaj a tie AD tomu len napomahaju....