• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame: Mojasvadba.skModrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Depresia. Ako sa jej najrýchlejšie zbaviť?

28. mája 2017 
@edimamija no, tiež som ich sprvu brala večer (ale nevedomky) - hrozné to bolo, spánok 0 bodov a teraz beriem zásadne ráno a tak mi aj Dr. kázala.
16. feb 2015 o 14:03  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@edimamija ja som nastastie nemala takuto skusenost. Mne praveze Elicea dost rychlo zabrala, ale len na cas a teraz musim asi menit, lebo mi nezabera.
Dievcata ako je to s prechodom z jedneho AD na druhy? Normalne beriete dalej druhe AD, alebo sa tam robia nejake prestavky alebo ako? Boze dufam, ze tam nebude ziadny vypadok medzi tym, lebo sa asi zblaznim. Zintenzivnili sa mi stavy uzkosti, tak musim menit. Zajtra idem k lekarovi.
16. feb 2015 o 15:01  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kornelia Ahoj Kornelia, to je smutne, že sa ti pohorsilo. Vidím, že ty tiež uz dlhu dobu bojujes a liečiš sa a napriek liečbe ti stále nie je dobre :frowning2: Ja som ochorela teraz v lete a pomáhali mi psychicky vaše, teda aj tvoje príspevky aj niekoľko rokov dozadu. Videla som, že uz dlhšiu dobu nepises príspevky, tak som myslela, že uz si ok. A tak som si dávala nádej, že tak ako tebe a iným , ktorí uz neprispievaju, sa majú uz lepšie...a bude aj mne a liečba zaberá. Tak teraz som smutná...
16. feb 2015 o 15:26  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Baby mala ste niekto priznak psychiky caste cikanie,pocit ze mate plny mocovy mechur?
16. feb 2015 o 15:34  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (2)
@mmama ked je silnejší záchvat, tak ano, mechur sa rýchlo naplni, bezohladne na to, koľko vypiješ tekutín. Tiež mi to bolo zvláštne
16. feb 2015 o 15:42  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@martina2322 a ty to mavas?prides z Wcka a mas tlak na moc.mechure ze sa ti chce velmi cikat?
16. feb 2015 o 15:49  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@martina2322 Vies, ono je to tak, ze naozaj sem prispieva clovek, ked sa mu pohorsi a hlada pomoc, padne to dobre, kym som neprispievala bolo mi lepsie, ale nie celkom fajn, len som nestihala a nechela pisat. Ale citala som neustale, takze som bola tichym pozorovatelom a pomahalo mi to velakrat, no tiez na druhej strane to niekedy aj nepomoze, hlavne ak si clovek cita zle skusenosti s liekmi a podobne, preto sa mi sem niekedy aj nechce. Ked je mi dobre, neovplyvni ma to, ale ked horsie, tak sa chytam na kazde slovko a potom mi to nerobi dobre, hlavne ak je to negativna skusenost.
16. feb 2015 o 16:46  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@zobaka ale ked z nich budem mat tyzdne hnacku ani to nie je risenie,ze sa vysusim alebo podobne..
16. feb 2015 o 19:26  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kornelia a kolko mg si brala? Mozno ti len zvysi..
16. feb 2015 o 19:53  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@tslobik ja mojej primarke plne doverujem. Vyliecila uz nejednu osobku a medzi nimi aj moju kamosku. Takze nemam dovod jej neverit. A vcera som si dala len pol a bola som len raz hore na zachode a potom spala dalej. Dnes poobede to bolo so mnou horsie :-/
16. feb 2015 o 19:54  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@edimamija Vidim, ze si z Komarna...chodis k primarke do NZ? Lebo aj ja...Ja jej tiez doverujem, myslim, si ze je fakt dobra.... :slight_smile:
16. feb 2015 o 21:05  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@gretyka ano presne ako pises.
16. feb 2015 o 21:11  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@edimamija odkedy k nej chodis a co beries?
16. feb 2015 o 21:33  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@edimamija chodim k nej rok a beriem teraz escitalopram
16. feb 2015 o 21:39  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@gretyka mne sa zda,ze to je to,co beriem aj ja. A ako sa citis?
16. feb 2015 o 21:47  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Baby a mate tu niektora nizky tep pri antidepresivach? mne escitalopram straaasne znizuje tep, aj som zacala cvicit, ale stale je nizky, som priserne unavena a slaba, tak neviem, ci nemam SSRI vymenit za SNRI, tam sa vychytava aj dopamin, mne sa tak nechce menit lieky :/
16. feb 2015 o 21:50  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@edimamija Uz omnoho lepsie...ja ho beriem rano...na noc som mala mirzaten,ale ten som uz vysadila
16. feb 2015 o 22:06  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@gretyka a k psychologicke chodis tiez? A ked ano,tak kam?
17. feb 2015 o 06:22  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@edimamija Chodila som...uz nie...K Budinskej
17. feb 2015 o 09:36  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@gretyka tu nepoznam. Neviem kde je..
17. feb 2015 o 11:14  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
baby brala som od 3/2013 AD serlift na začiatok aj xanax ten som po 4 mes vysadila úplne ostal len serlift 50mg po čase mi chcel zvýšiť na 75mg ale neuspešne cítila som sa horšie v 11/2014 som vysadila AD postupne samozrejme pod dohľadom dr. ale koncom decembra sa mi to vrátilo úzkosť neskutočná a tak pred 2 týždňamu som opäť začala užívať serlift 25mg teraz je to 2 týždne a ja sa cítim ešte mizernejšie ako predtým nespím už 3 noc respektíve tak 2 hodiny max inak čítam pozerám TV ale je to strašne vyčerpavajúce unavujúce a deprimujúce nevladzem fungovať normálne som ospalá.
AD som začala užívať pre úzkosť s deprimovanou náladou vlastne úzkosť vo mne vyvoláva depresiu.
je to normálne že sa mi to vrátilo ako to bude teraz mám zmeniť AD alebo úžívať tie čo predtým? som zúfalá tak som sa tešila že je všetko ok a nieje :unamused:
17. feb 2015 o 12:14  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Psychicka unava je hnusoba, mam kamaratku ktorej sa stalo presne to iste. Dostala sa z toho tak ze po troskach zacala cvicit. Znie to mozno divne ze ked som unavena z dietata tak este do toho cvicim ale presne to pomohlo.
17. feb 2015 o 12:19  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (2)
@rosea

ja som bola happy, ked som sa zbavila Serliftu, nemohla som pri nom vobec spat, ale ze vobec, brala som k nemu kazdy den Hypnogen a aj tak max. dve hodiny, nikdy viac, ale musim povedat, ze na ataky zabral, len som videla dvojmo :stuck_out_tongue_closed_eyes: :grinning: bol dost silny
17. feb 2015 o 12:25  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@edimamija len minimalnu davku 10mg
17. feb 2015 o 12:56  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ahojte dievcata pitrebujem taku drobnu radu .. pribrala niektora z vas z Frontinu? Tiez by som chcela vediet ci ma alergicke reakcie odkedy ho beriem mam svrbive vyrazky po tele
17. feb 2015 o 14:13  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@frontin

neviem o tom, ze by bol priberaci, beriem ho vyse pol roka kazdy den v minimalnych davkach pred spanim, kolko beries a ako casto? nemam s nim ziadny problem
17. feb 2015 o 14:27  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@zobaka a na aký iný liek si prešla aj ja zvažujem niečo iné lebo mi nejak nerobí dobre ale to po dohode s dr.
17. feb 2015 o 14:56  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
mne celkom pomaha beriem 0.5 frontinu jednu na cely den . Ale len vtedy ked mam tie depresivne stavy .
17. feb 2015 o 15:39  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Mne sa to vsetko prejavilo po porode nikdy predtym som to nemala. Chcem sa stoho dostat je to strasna choroba hlavne neprijemna...
17. feb 2015 o 15:43  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@rosea

ja som mala taku traumu po tom Serlifte, ze som 10 rokov nic nebrala, teraz mam Escitalopram a napriek desivým snom, co m robi, spim, len strasne znizuje tlak a pulz, takze dobrý pre tých, co maju vyssi tlak, inak ok
17. feb 2015 o 16:41  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok