Duphaston- máte skúsenosti?

Ahojky, viem, že tu už podobná tema je, ale v kombinácii z nejakým iným liekom... ja beriem len Duphaston. Ja neviem, či mi to zaberá na úpravu ms, lebo si moje teľo robí čo chce.

pridajte sa 😃
tessie
9. nov 2007
Super, budem rada. Predsa len davame do seba hormony a urcite to nie je uplne prirodzene... Ktovie kolko to ma este vedlajsich ucinkov 😞
zuzanic
9. nov 2007
blucka co to znamená nevysazovat naráz?? já jsem teda užila clostil a duphík zatím jen první měsíc, ale moc se mi nechce cpát to do sebe rok! radši bych zkusila přírodní léčbu...
blucka
9. nov 2007
Ze by sa mal vysadzovat postupne. Vidis a ja ho beriem 7 mesiacov.
zuzanic
9. nov 2007
no dobře, ale co znamená to POSTUPNĚ. že jako jeden měsíc vezmeš o jeden prášek míň, další měsíc o další a tak? nebo jak to myslíš?
blucka
9. nov 2007
🙂 Ze budes znizovat postupne DENNE davky, ja som ho brala 2/denne a budem ho brat 1/denne.Nemalo by sa to robit tak, ze tento mesiac ho beres a buduci ho vysadis uplne. A kvoli comu ho beries?
tessie
9. nov 2007
Ahoj Blucka, a co ti vlastne povedala doktorka ako dovod, ze nemozte mat babo? Ty si brala D. kvoli comu?
blucka
10. nov 2007
Ahoj tessie, na kultivacii mi vysli nejake brebery(akurat nerozumiem, ze to vyslo az teraz, ked mi skoro kazdy mesiac robi stery) a s nimi neni mozne otehotniet. Takze berem atb.
Duphaston som brala na nepravidelny MS a ze chcem otehotniet.
maryloou77
10. nov 2007
hej presne aj ja som duphaston dostala na nepravidelnu ms a na otehotnenie lebo vraj je to naj liek ktory pomaha pri otehotneni, ako ine nie 🙂
zuzanic
10. nov 2007
no....já přišla za doktorkou s tím, že jsem po vysazení HA nedostala mrchu a že jsem s tím měla problémy už předtím a musela jsem chodit na vyvolávačky a upravilo se to právě až když jsem brala HA (což je logické...že...) a že chci baby. tak mi dala clostilbegyt a duphík. co je na co přesně ani nevím. věřím jí 😃
blucka
10. nov 2007
zuzanic, presne takto to bolo aj u mna. Len bez toho clostilbegytu.
Takze nam neostava asi nic ine, len dufat, ze je naozaj ten najlepsi.
Asi nebude zly, pokial nieje iny problem v otehotneni. Mna uplne dostala vysledkami tej kultiv..Stve ma, ze som cakala tak dlho aj ked mi je z neho dost zle, medzitym sa uz mohli urobit ine vysetrenia.
zuzanic
10. nov 2007
no..já nevím..je to hormon.není to nic přírodního.ale tak pokud to pomůže..doufám! ale s těma tvýma výsledkama je to fakt postavené na hlavu. je divně, že na to nepřišli dřív...tak snad se to teď pohne tím správným směrem 😉
blucka
10. nov 2007
snad 🙂
maryloou77
10. nov 2007
ja tiez dufam ze sa mi podari prekonat to:-)
tessie
10. nov 2007
Nič iné nám neostáva, len veriť doktorkám, že robia všetko preto, aby sa nám všetkým podarilo otehotnieť... Ja som to tiež začala brať na nepravidelný ms, tak uvidíme, či zaberie 😉
shentice
14. nov 2007
Zdravím, holky. Já jsem před rokem vysadila po 8 letech HA Tri-minulet a od té doby nemenstruuju. Gynekolog mi před několika měsíci nabral krev na hormonální obraz a měla jsem vše v pořádku, jen lehce zvýšený testosteron. Dostala jsem vyvolávací injekci, dostala jsem menses, ale od té doby zase nic. Tak jsem minulý týden dostala další injekci, menses dostala a teď čekám na 15. den cyklu, abych začala brát Duphaston. Bojím se, že budu neplodná. Chtěla bych za čas zkusit otěhotnět. Myslíte si, že mi Duphaston pomůže? Když nemenstruuju, tak taky neovuluju? Děkuji za trpělivost a pochopení.
lucinecka
14. nov 2007
Shentice, chápu tvoje obavy. Ono otěhotnět bez ovulace opravdu nejde, bohužel. Víš jistě že k ovu nedochází? Hlídá tohle tvůj doktor? Nevím na co přesně doktoři duphík nasazují, ale určitě není na to aby jsi ovulovala. Měl by se správně nasadit až po ovulce. Je to progesteron, jehož hladina se v těle po proběhnutí ovulace zvýší a je vysoká až do MS, kdy zase klesá. Nezkoušela jsi měřit BT (bazální teplotu)? Tak by jsi věděla jestli k ovu dochází. Víc asi poradit neumím |-|
shentice
14. nov 2007
Lucinecko, moc děkuju! Ne, bazální teplotu jsem si nikdy neměřila, nevím, jak se to dělá. Tudíž ani nevím, zda ovuluju a můj doktor mi tohle nikdy nezjišťoval...jak na to? Moc díky! Zrovna dnes mám 2. den menses po té vyvolávačce.
lucinecka
14. nov 2007
Shen, zkus tyhle stránky, tam se dozvíš spoustu zajímavýho: www.merenibt.xf.cz Jsou fakt super. Nedivím se že tvůj dr nehlídá jestli ovuluješ, oni to zatím moc neřeší, to až snad po delší době. Ale když zkusíš měřit, budeš sama vědět jestli k ovulaci dochází. Třeba je problém jen s tou MS, že nepřichází jak má. Chytřejší asi budeš po pár měsících měření. 🙂
lucinecka
14. nov 2007
Ikdyž teď mě napadlo, s tím duphastonem, když ho vezmeš 15DC, tak se ti zvýší teplota a tak si budeš myslet, že k ovulaci došlo, ikdyž třeba nedošlo. No možná bych zkusila jeden měsíc měřit bez duphastonu, aby jsi měla jistotu jestli k ovu dochází a nebude to zkreslené hormonama. Pak sama budeš vědět kdy k ovu dochází. A ten duphaston bych nasadila ne striktně 15DC, ale opravdu po ovulaci. On ti ji totiž může zablokovat :-p Já vím, je to složitý. Zkus si projít ty stránky a kdybys něco potřebovala, určitě napiš IP, ráda ti poradím, jak jen bude v mých silách 😉
shentice
14. nov 2007
Luci, jsi zlatá! Na ty stránky se podívám. Taky jsem už někde četla, že je lepší brát Duphaston ne přesně ten 15DC. Navíc já měla před začátkem braní HA velmi nepravidelný menses...
Takže pokud zjistím, že ovuluju, tak nemenstruování není na překážku? Myslím kvůli otěhotnění. Dá se ještě nějak jinak poznat ovulace? Ale to je už asi dost individuální, viď?
Ještě jednou ti moc děkuju 🙂
fidorka81
14. nov 2007
Ahojky holky, v pondělí jsem poprvé začala brát Duphaston (2x denně 15-24DC). Předtím jsem brala Utrogestan. Jak to je s MS a Duphíkem? Kdy přichází? Jak vám po něm je?
rybca
14. nov 2007
MS by mala prist do 2 -3 dni po dobrati. A vedlajsie ucinky som nemala.
lucinecka
14. nov 2007
No nemenstruování určitě normální není, asi bude něco špatně, ale v tom já už se nevyznám, s tím jsem problém naštěstí neměla. Jesti je to překážka k těhu taky netuším. Ovulaci krom měření BT zjistíš třeba pomocí ovu testů, ale to je docela drahá záležitost. Měření BT je podstatně levnější, tam maximálně musíš investovat do teploměru, nejlépe digitálního 🙂 Já v tvý situaci bych zkusila měřit, ať víš co se s tvým tělem děje, jestli v něm probíhá vše jak má. Když budeš vědět že dochází k ovulaci, můžete s dr řešit jen tu nepravidelnou MS. Když nebude ani ovulka, budeš mít v ruce o tom důkaz, můžeš jí ten graf ukázat a bude to s tebou řešit. Takže navrhuju, abys začala měřit a duphík vzala opravdu až ti graf vyznačí ovulaci, dřív ne. Když k ovu nedojde, tak ten měsíc duphaston prostě nevezmeš a hotovo. Ale budeš vědět na čem jsi 😉
shentice
14. nov 2007
Máš pravdu, zkusím nejdřív měřením BT zjistit, zda ovuluju. Musím to prostě nějak řešit...aby pak nebylo pozdě :-|
fidorka81
14. nov 2007
Rybco, děkuju 🙂
lucinecka
14. nov 2007
Shen, když to nezačneš řešit ty teď, tak doktoři maj pořád čas. Takže občas není na škodu se o to zajímat sama 🙂 Hodně štěstíška a kdyby jsi potřebovala radu, napiš mi IP 😉 Měj se, pa
sah
14. nov 2007
Nazdárek, setkal se někdo s tím, že po dobrání Duphastonu přišlo jen dvoudenní špinění? Mě totiž ano, beru duphaston 15-24 dc, na 30 dc jsem začala slabounce krvácet, fakt jen slabě, pak špinit, pak ještě jeden den velice slabé špinění a od té doby nic. V tu dobu, kdy jsem začala špinit, mi odezněla bolest v podbřišku, kterou jsem před tím měla fakt velkou a odezněla tupá bolest bradavek. Těhu test negativní a zítra jdu na gyndu, co to teda je. Buď hormonální porucha nebo ranné těhu, kdy jsem v tom případě teoreticky musela otěhotnět krátce před MS. No uvidím zítra, podbřišek občas začíná pobolívat zas. Setkal se s tím někdo? Místo MS jen špinění u duphastonu???
annili
14. nov 2007
Ahoj Sah, mne sa stalo nieco podobne, tiez som do troch dni ms nedostala,dovtedy vzdy na 3.den po vysadeni, po tyzdni som len slabo spinila - tak som isla k lekarovi a vyklula sa z toho 5cm cysta. To som ta asi moc nepotesila, ale najprv mal u mna podozrenie na mimomaternicove tehu - u mna je tych dovodov viac - z coho podla mna vyplyva, ze by si kludne mohla byt tehu, normalne samozrejme,pa a zajdi za lekarom, nekrvacat po D nie je inak normalne. 😉
tessie
15. nov 2007
Ahoj Sah, tak ako si dopadla dnes u doktora? Otvárame šampanské? 😉
rybca
15. nov 2007
Dobre ranko, ja mam teraz tiez ten problem, ze mi meska po duphastone, zatial som 5 den po dobrati D.

Začni písať odpoveď...

Odošli