• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame: Mojasvadba.skModrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Duphaston- máte skúsenosti?

18. januára 2017 
ivo, podla mna ovu este nebola. sice sa ti zvysovala hladina LH hormonu (preto ten testik), ale z nejakoho dovodu to nakoniec nestacilo, folik asi nepraskol. to ale este neznamena, ze sa to nemoze stat v priebehu nasledujucich dni...
Ovu najlepsie potvrdi teplota :slight_smile: a s Duph. by som este pockala :slight_smile:
24. jan 2008 o 10:44  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahojte, rada by som sa opytala na Duphaston + ake ste mali pocity pri jeho uzivani, a vedlajsie ucinky. Ja beriem Duphaston uz cca 1 rok /najprv pri tehotenstve, potom po potrate/. Mam totiz pocit, ze prave z toho Duphastonu mam hrozne migreny, cca 10 dni do mesiaca, opakuju sa mi v rovnakom case cyklu, uz asi 3 mesiace mam bolesti v oblasti krizov a pocity, ako by som stale mala menzes, nehovorim o tom, ze sa citim stale podrazdena ako nejaka hormonalna mrcha - myslite, ze to moze byt z toho Duphastonu? Cyklus mi kolise... urcite obdobie som ho mala 31 dnovy, potom zasa 27 dnovy a teraz posledny menzes som dostala na 23. den cyklu a to bol iba taky menzes, ze som iba trosicka spinila a potom uz nic, to bol cely moj menzes. Ak mi niektora z Vas moze poradit, resp. spravne nasmerovat budem velmi rada, lebo s tymto si fakt neviem poradit... Dakujem :slight_smile:
25. jan 2008 o 13:56  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ahojky.... nooo musim sa priznat,ze asi viem ako ti je -anitanova...ja sice nemam migreny,ale teraz beriem tretie balenie a tiez sa citim nejak divne...prve dva mesiace pohoda a teraz vyrazky na chrbte, vo vystrihu...na tvari,ale tam kde zacinaju rast vlasy...svrbi ma cele telo...prosto hruuuuza a tiez ma pobolievaju krize...nezmenila som ani stravovanie,ani neberiem okrem duphastonu ine lieky...tak si myslim,ze tieto priznaky mozes mat z toho...podla toho co som tu uz citala,tak skoro kazda baba mala po dlhsom ci kratsom uzivani D nejake vedlajsie priznaky...neviem,cim to je,ale ja rozhodne pojdem na gyndu,ak sa to nezlepsi...a radila by som aj tebe :slight_smile:
baby neviete nam poradit? :frowning2:
25. jan 2008 o 19:49  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahojte, tak aj ja sa musim postazovat
ja beriem dup. 2 cyklus, pri prvom prisla mrcha na 31 den, teraz na 29 ale tak cudne, trosilinku krvacania zvysok spinenie este aj dnes, o vyrazkach nehovorim a navyse moja teplota sa zblaznila, na 4 DC 36,7 vcera 37. Prsia ma bolia a bradavky palia :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Chcela by som sa spyta niektorej z vas ktora meria Bt a berie duph. ake ma s tym skusenosti, ja som totiz mala teploty nizsie a na 37 mi stupli az po ovu
Dakujem za odpovede
26. jan 2008 o 20:51  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahojte...já beru duphaston a cyclo3fort na udržení a vývoj plodu...zatím to s námi ale bohužel nevypadá dobře :fearful: ve středu 30.1 jdeme na kontrolu a tam se dozvíme jestli budeme dál spolu nebo nás rozdělí :frowning2:
27. jan 2008 o 10:53  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ahojte dievčatá, aj ja beriem duphaston a to krvácanie po dobrati tiež nevyzerá ako mrcha ale skôr ako silnejší výtok s troškou krvy. Beriem ho už 4 cyklus, tak dufam že sa tá mrcha niako rozumne upravý. Ale skôr by ma potešilo keby som ju už nemusela riešiť a bola som tehu. Ale tých by nás bolo viac.A tebe
Sluninka držím palce aby ti to dobre dopadlo. :slight_smile:
27. jan 2008 o 13:21  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ivva..moc děkuju a Tobě držím palečky ať jsi brzy těhulka :dizzy_face:
27. jan 2008 o 13:25  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ahoj holky já beru duphaston asi 4 měsíce. MS chodí docela pravidelně,ale mívám šíleně napnutá prsa, a bolesti v podbřišku. A nálada taky nic moc. :frowning2:
27. jan 2008 o 17:15  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahojte :wink:

tak vidim, ze tu tusim nieje nikto, kto ma bezproblemove uzivanie duph. :unamused: no teda neviem asi pojdem na zenske a opytam sa dr.

sluninka tebe drzim silno palce, aby ste ostali 2v1 :wink: :dizzy_face:
28. jan 2008 o 07:42  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahojte,mám začať brať duphaston..ale ako to tu čítam,tak sa toho bojím...ale je aj iná možnosť? asi nie...veď všetky hormonálne májú také vedľajšie účinky,či nie?
28. jan 2008 o 07:48  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ja som dobrala D jeden cyklus..mrcha dosla krasne na 28dc, bezbolestiva...zatial nemam ziadne problemy, ktore by som mohla natret na Duphaston...ani vyrazky, zatial ani kilka navyse..tak dufam, ze sa to ani nezmeni
28. jan 2008 o 07:54  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
kabo tak ty si asita jedna zo stastnejsich :wink:
28. jan 2008 o 07:55  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahoj andy...ty mas s nim trable?
28. jan 2008 o 07:56  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
kabo no mam, skus vysie precitat, uz som z toho jelen :unamused:
28. jan 2008 o 08:20  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
kočky, dostala som od lekarky lutenyl na druhu cast cyklu, mate s nim niektora skusenosti ? uz som ho zacala papat, ale nemam z toho nejaky dobry pocit ... dakujem
28. jan 2008 o 08:43  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
baby , dokolko dní ste maxi. dostali po vysadení duphastonu? ja som teraz 8den po vysadení a nič :unamused:
čo môže byť príčina?
28. jan 2008 o 09:23  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahoj maahu...ja som dostala do dvoch dni..vysadila 26dc a mrcha dosla rano 29dc
28. jan 2008 o 10:34  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
andrea..moc děkujeme :wink:
28. jan 2008 o 10:41  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
andrea a co tehu? nemozes byt? :dizzy_face:
28. jan 2008 o 11:51  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
maahu prvy cyklus som vysadila 25 Dc a dostala som 34 Dc, a druhy cyklus zase 25 Dc a mrcha prisla na 29 dc :wink:
kaboc no to tazko, lebo mrcha bola aj ked taka zvlastna, ale bola a bol aj test / :angry: :unamused:
28. jan 2008 o 12:08  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
sluninka,moc držím palce,aby ti to dobre dopadlo!!!!!
28. jan 2008 o 13:33  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
tani... :wink: děkujeme..ve středu vám dám (snad) vědět jak to dopadlo
28. jan 2008 o 13:38  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ahojte dievčatá! Chcela by som odpovedať maahulinke na odpoveď ako dlho po vysadedí Duphastonu dostanem mrchu. Ja som ju dostala hneď na 29 alebo na 30 DC. Ale všimla som si, že bývam často velmi podráždená a nervózna. A tiež mám velmi nepeknú celulitidu aj ked som v podstate dosť štíhla a velmi vysoká.
28. jan 2008 o 18:25  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ahojky dievcata...noo pridavam svoj postreh.Ja som predtym brala D uz dva cykly a vsetko bolo v poriadku!ziadne vedlajsie priznaky,okrem par vyrazok na chrbte a vystrihu,ale netrapila som sa velmi.Kedze bolo vsetko super,aj mrcha,tak mi doktor dal dalsie balenia s tym,ze to treba brat aspon pol roka,aby bol vysledok dobry...oki,ale toto tretie balenie ma privedie do zufalstva..zacalo ma svrbiet cele telo aj genitalie,robia sa mi vyrazky pri vlasoch na cele,ako vyrastaju,som unavena,malatna,senzitivna...prosto hruuuza a neviem co robit,prerusit uzivanie sa bojim :frowning2: mate niekto podobnu reakciu? Sluninka..drzim ti velmi palceky,nech vam vsetko dobre dopadne :dizzy_face:
28. jan 2008 o 19:44  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
baby, je možné, že aj ked som vysadila duphaston, tak nedostanem? :unamused:
29. jan 2008 o 07:58  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
mahul skus testnut :slight_smile: ja som pre kyretom vysadila duphaston a nezacala som krvacat :stuck_out_tongue_closed_eyes: a nitko bral aj to a krvacal..to nie je preto :slight_smile: testuj,
29. jan 2008 o 08:00  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
a to prečo laurit? ani po duphastone ja už tomu nerozumiem :frowning2:
29. jan 2008 o 08:06  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ja nevirem mahull ale radsej testni aby si vylucila cystu....vies ked som brala clostyl pred rokom a pol a potom nasledne duhpaston..robilo sa mi vela folikov...a z niektorych sa potom urobili cysty ...mrcha mi meskala dva tyzden, ale test bol negativny..preto hovorim,z e testuj aby si vedela na com si .
29. jan 2008 o 08:08  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
no len ja som teraz nebrala clostyl... ja som po tej prerušenej stimulke brala duphaston a ked som brala D tak mi vždy prišla na 29DC..a teraz nič.. a skôr sa bojím, či sa mi tam naozaj niekde nevytvorila cysta...dosť ma bolí vlavo.. hlavne ked sedím...to môže meškať aj pri cyste, aj ked sa berie D? no asi je možné všetko...ja skúsim zajtra test. vdaka.. :wink:
29. jan 2008 o 08:11  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
no mne meskalo kovli tym cystickam, ktore sa vytvorili pri stimulke s clostylom. dokonca aj BT som mala vysoku.37,3 fakt som si uz myslela, ze som tehu, ale uzv a test ma vyviedol z omylu :rolling_eyes:
29. jan 2008 o 08:17  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok