• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame: Mojasvadba.skModrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Duphaston- máte skúsenosti?

18. apríla 2017 
no to je teda. :rolling_eyes: . a pichli ti asi agolitín, inak to neriešili? ja som si povedla, že jej dám ešte 3dni a dám si pichnúť vyvolávačku.. :unamused:
29. jan 2008 o 08:19  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
no uz som isla aj na sono a chcel pichnut...ale potom sme este pockali par dni a prisla sama :grinning:
29. jan 2008 o 08:21  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
no aspoň, že prišla sama...
mna najviac na tom štve,že už sa cítim ako pred mrchou..bolia ma kríže a všetko ako klasický PMS..a mám strach s tých cýst :frowning2:
no niečo už poriešim :sweat_smile:
29. jan 2008 o 09:15  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
mahull pories test a uvidis ;)
29. jan 2008 o 09:24  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahoj holky, taky jsem brala Duphaston na úpravu cyklu, protože jsem to kolikrát nedostala i 3 měsíce....Dvakrát jsem musela i na vyvolávačku MS. Po Duphastonu jsem to dostala vždy do třech dnů po dobrání a otěhotněla jsem třetí cyklus. (ale v podstatě hned po měsíci, protože ty první dva cykly jsme používali kondom, protože jsem nechtěla být těhotná na svatbě.)
Doktor mi pak Duphaston nechal i na první trimestr, prý na udržení....
Moc vám držím palce, aby vám taky pomohl !!!
30. jan 2008 o 08:21  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahojte, ja chcem len pridať malú skusenosť s Duphastonom.Užívala som ho pred rokom na úpravu cyklu,ale musela som ho vysadiť, lebo som stále krvácala, momentálne čakám po laparoskopii na dalsi postup
30. jan 2008 o 12:18  •  2 deti  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ahojte všem*
* Taky se přidávám se mini zkušenostmi s Duphastonem * Mám první cyklus po D.* Ccca 1/2 roku zpět, mám špinění i mezi menstruací, dle slov dr. je možné, že to je v době ovulace a nevyrovnané hladiny hormonů. Mám už za sebou toho více, co se týká gyn. problému a jedno neúspěšné IVF v roce 2006.

Koncem roku v lázních mi začalo m. mnohem dříve, tak mi to zarazily injekcemi, ať dochodím procedury.
Místní primářka, už mi říkala ať už s tím něco udělají, že nemohu si mezi a po a před m. špinit a krvácet....

Dr. naordinoval z důvodu "křehčího čípku", Betadine vaginální čípky i Duphaston. Brala jsem ho a mám brát od 16. dne od začátku špinění-krvácení po 10 dní (do 25. dne), 1-0-0 denně.

Čekala jsem, že tak 5 den příjde m. a MENSES PŘIŠLA hned 26. dne, 1 den bez Duphastonu.

HOLKY JAK DLOUHO JSTE MĚLI NEBO MÁTE PŘI D. menses. 5 dní? Delší, kratší krvácení?

Díky za odpověďi.



to sluninka: jak jsi dopadla, co kontrola? Věřím, že dobře a jsi v pořádku (nečetla jsem úplně vše od začátku) :wink:

to zuzali: a co dr. na to, že jsi stále krvácena, neupravoval dávkování? Více tablet, častěji, menší pauzy...?
Ať Ti laparo dopadne dobře? Můžu se zeptat proč jdeš na laparo? Když tak pisni do IP. Věřím, že mi D. zabere a vyrovná se mi to, neboť Laparo pak mě čeká taky zase :(
31. jan 2008 o 10:51  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
takze ahojte kocky :slight_smile:

tak dalsie poruchy, tak ako zuzuli aj ja stale spinim od mrchy a teraz sa mi zda uz aj s krvou :angry: ach jo,som zvedava co mi povie zajtra dr :stuck_out_tongue_closed_eyes:
zuzali drrzim palce na laparke :wink:
a ako skonciila sluninka???
31. jan 2008 o 11:07  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
aj ja som este v puberte bravala duphaston..ale potom som presla na antikoncepciu..
teraz neberiem nic a som v poriadku..
pomohlo :grinning:
31. jan 2008 o 11:20  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
jasie..bohužel to skončilo..příroda sama rozhodla..včera jsem byla na revizi :fearful:
31. jan 2008 o 12:31  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
sluni tak to je mi luto :frowning2:
ale neboj sa najblizsie sa to podari :wink:
31. jan 2008 o 12:44  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Sluni aj mna to mrzi... ale nesmies prestat verit a dufat.Vidim,ze sa rozbehla dobra debata o nepriaznivych vplyvoch,ktore su bud z D. alebo teda D. nic neriesi... ale na druhej strane som rada tejto stranke,lebo viem,ze nsi o tom mozem viac precitat,ze sa baby navzajom podrzia a to je SUPER...clovek to tak lahko potom nevzdava!!!
Drzim vsetkym palce
31. jan 2008 o 21:44  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
to je mi líto sluni :( Věřím, že brzy to přebolí a ze snažilkování se staneme těhulkami :slight_smile:

Holky je možné, že vedlejší účinky d. je i krupička na zádech svědící a hlavně mastí se mi vlasy a vlasová pokožka :confused: Prvně jsem to přičítala čípkům, co jsem měla v lednu, ale ty už nemám a problémky přetrvávají....

Tak se radši za 10 dní zeptám na kontrole dr.

Opatrujte se a ať brzy se všem zadaří, co chtějí
1. feb 2008 o 14:49  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahojky jasie,myslim,ze to je z D.,lebo podobny problem s tou krupickou co svrbi mam aj ja! a predtym som to nikdy nemala...ale zaujimave je,ze prve dva balenia D mi nebolo skoro vobec nic a vsetko to "prepuklo" len teraz :frowning2:
1. feb 2008 o 17:20  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahojte dievcata,mozem s niekym pokecat?prosim vas brala niektora z vas duphaston pri nedostatku progesteronu????mne ho doktor napisal,bud.tyzden zacinam s uzivanim,ale ked citam toto,ani sa mi moc nechce...totizto,zaciname so snazilkovanim a ked som o tom informovala svojho doktora,spravil hormonalny profil,kde zistil ze mam zalostne malo progesteronu... :frowning2: :frowning2: :frowning2: mrchu mavam pravidelne kazdych 35dni,len mam problem s ovulaciou... :angry: 6rokov som brala antikoncepciu a moje vajecniky tak nepracovali a teraz sa nemozu nastartovat....tak mi doktor nasadil duphaston,lebo bez liecby by som ze asi neotehotnela...ma niektora z vas podobnu skusenost???a ako ste dopadli????hlavne tanika.t,mozes sa ozvat?pokecali by sme,bo mame myslim totozny problem... :rolling_eyes:
1. feb 2008 o 18:48  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
adikkk22 já taky neovulovala a na ovulaci jsem dostala clostilbegyt, duphaston je progesteron a ten se dáva až po ovulaci tam je pak potřeba dostatek progesteronu aby byla pěkná sliznice a mimi se udrželo. Rozhodně ale je dobře že ti to dr. nasadil pokud máš nedostatek progesteronu.
1. feb 2008 o 19:18  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
dakujem ti za ohlas leni :wink: ja som rozmyslala tiez,ci by nebolo dobre dat hned clostilbegyt a az potom duphaston..sice sa v tom stopercentne nevyznam,ale aj tak myslim ze clostilbegyt by bol lepsi...ale lekar nie som,tak mi nic ine neostava,len verit mojmu doktorovi...a clostilbegyt si brala kolko prosim ta,kym si otehotnela??dakujem :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:
1. feb 2008 o 19:38  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
adikk 22,si tu?
1. feb 2008 o 20:43  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahojte, môžete mi prosím vás poradiť? asi pol roka mávam pred ms asi 2 dni špinenie. Znamená to, že nemám ovulku? že som neplodná?
1. feb 2008 o 20:45  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
adikk22,asi tu nie si:(..takze zajtra tu budem poobede..alebo ak nieco,tak napis...odpisem:slight_smile:
1. feb 2008 o 20:47  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
tanika,som tu :slight_smile: az sa tu teraz nestretneme,zajtra tu budem po 14hodine... :wink:
1. feb 2008 o 22:07  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
tanika,kludne mi kedykolvek ked tu budes napis sem alebo cez internu,ako chces a porozpravame sa,tesim sa! :wink: ja sem pravidelne odbieham kazdu hodku,takze odpisem hned! :grinning: papa zatial
2. feb 2008 o 14:36  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahoj adikk:slight_smile:
2. feb 2008 o 15:36  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
adik22,skúšala som ti písať cez IP,ale že vraj adikk22 neexistuje..tak ja neviem:slight_smile:
2. feb 2008 o 16:00  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
aha ty si 3xk:slight_smile:) sorry
2. feb 2008 o 16:01  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
adikkk22, už som napísala IP
2. feb 2008 o 16:04  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahojte,chem sa spytat,po kolkych dni po dobrati d vam najdlhsie prisla mrska ,lebo ja som ho mala koli zastaveniu krvacaniu a teraz som s toho uplne popletene lebo poslednu tabletku som dobrala pred tyzdnom a stale nic, vie mi niekto poradit lebo dr mi tvrdil ze do 5 dni no je mi to divne ked som vyse dva tyzdne krvacala preslo mi to asi po 5 dnoch uzivania D a teraz mam zase opacny problem cakam kedy pride a ona nikde,no s tymi prsnikmi tak to mam aj ja problem lebo ma strasne palia a aj na dotyk brutal a som rozhodnuta dobrat este jedno balenie a skoncit lebo ak to mam uzivat este pol roka tak asi zdiviem,uvidim kedy pride a co povie dr no vam drzim palce aby vam to vsetkym vyslo
2. feb 2008 o 21:31  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahojte, mne prvy mesiac prisla po 7 dni, a tento mesiac az 11 dni po dobrati. Uz som sa zacala tesit, lebo BT som mala vysoku, ale vcera mrcha prisla :cry: . Tak buduci tyzdem pojdem k dr.
2. feb 2008 o 22:30  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahojte :dizzy_face:

tak ja sa hlasim po kontrole :slight_smile: D vysadila a dala mi norethisteron na zastavenie toho krvacania, to su vlastne nejake hormony kt. umelo zastavia mrchu a po vysadeni ju zase spustia a to sme sa tento mesiac snazili ako nikdy :grinning: :stuck_out_tongue_closed_eyes: takze zase nic :stuck_out_tongue_closed_eyes:
4. feb 2008 o 08:24  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ahojte holky, potřebuju poradit. Doufám, že to dobře popíšu. Min. úterý (29.1.) jsem dobrala Duphaston (brala jsem ho od 25.1., 2x1). Ovulaci jsem měla ten den, kdy jsem začala brát Dup. Teď jsem po vysazení 6 dní a mrcha nikde. Je možné, že je to ovlivněné tou pozdější ovulací? Pro jistotu vkládám graf.
http://www.fertilityfriend.com/home/1c3af7
4. feb 2008 o 12:16  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok