Duphaston- máte skúsenosti?

Ahojky, viem, že tu už podobná tema je, ale v kombinácii z nejakým iným liekom... ja beriem len Duphaston. Ja neviem, či mi to zaberá na úpravu ms, lebo si moje teľo robí čo chce.

pridajte sa 😃
katarina104
26. jan 2012
@janusa_ provera blokuje podobne ako duphaston ovuláciu, ešte viac, ja som ju brala 3 roky nemohla som otehu, a bola mi na nič, menzes ti príde ale nemusíš mať ovuláciu, z poklesu hormónov z vysadenia lieku,,
janusa_
26. jan 2012
@katarina104 len ja bez provery buem mat aj 50dnove cykly :-| tento cyklus budem brat clostil a potom ak dorastu folikuly tak dostanem inejkciu na vyvolanie ovulky..tak snad to budee takto ok 🙂
ktore
26. jan 2012
@katarina104 ano aspon viem ze male rastie to ma tak ukludnuje.papam po troske ale ver ze by som sa vedela riadne natriskat.dufam ze to prejde.negraciam len ten zaludok mam pokaslany a citim aj mensiu depku.
katarina104
26. jan 2012
@janusa_ no v tom prípade, je to ok 🙂
katarina104
26. jan 2012
@ktore 😉
janusa_
26. jan 2012
@katarina104 dufam ze to bude v poriadku, takto riesime prvy cyklus uvidime co prinesie 🙂
katarina104
26. jan 2012
@janusa_ držím palce moja 🙂
janusa_
26. jan 2012
@katarina104 dakujem 🙂
pucka27
26. jan 2012
@ktore Ahoj,
Dik za odpoveď, avšak mrška prišla 😞
v utorok ideme s manželom na spermiogram a reprodukčné imunologické vyšetrenie a tiež po mrche idem na HSG bojím sa , ale pre bábo urobím aj nemožné.My sa pokúšame o bábo 5 mesiacov ale po vysadení antikoncepcie som nemala krami pol roka, a potom som začala brat clostil - duphík a ani tak žiaden výsledok.No ale dúfam že o mesiac už budeme múdrejší 😞
ktore
26. jan 2012
@katarina104 ahojko katka mozem brat magnezium 250 tku aj dva krat denne?
katarina104
27. jan 2012
@ktore áno môžeš ak ti nebude znižovať tlak až príliš 😉
zuzi_k
27. jan 2012
pekny den prajem,
dievcence poradte...mam uz 11 dni po vyvolavacke a stale nic. krvne testy som mala neg.
brala som duphaston a cyklus pri uzivani bol pravidelny-28 dni. v decembri som mala duphaston aj clostilbegyt...mo ms neprisla, takze prisiel na rad agolutin. cim to moze byt?
dakujeeem
katarina104
27. jan 2012
@zuzi_k môže byť,že si ovuláciu mala neskôr, počkala by som...
kemonka
27. jan 2012
@katarina104 vďaka 😉

Ahojte, potrebujem poradiť....
mám nepravidelnú MS a tak mi nasadili minulý týždeň prvýkrát Duphaston. Bolia ma prsia, som unavená a príšerne ma bolí v krížoch, mali ste z neho aj vy takéto podobné príznaky? Ďakujem za každú odpoved 😉
matula028
30. jan 2012
katarina104
30. jan 2012
@matula028 ahoj, na ovu je skoro, ešte to pôjde dole, sleduj hlien a potom styk 😉
ktore
30. jan 2012
@katarina104 ahojcek katka.je mi trochu na nic,neviem ci je to depka alebo tie hormony.hlavne poobede mi zvykne byt zle.neni mi na vracanie ale tak uzkostlivo a na nic.dufam ze to prejde.mozno aj ten dufik vplyva.
katarina104
30. jan 2012
@ktore no môže byť aj mne bolo, a hlavne z toho dufíka,do 12 týždňa potom by to malo prejsť 😉
ktore
30. jan 2012
@katarina104 katka citala som na dufiku ze kto mal porfiliu alebo depresiu tak sa to vrati pocas liecby dufastonom alebo zhorsi.a ja som mala depresiu vela rokov.dobre som citila ze nieco neni v poriadku.budem musiet zavolat doktorke ze co je.lebo mi neni dobre.je to iny pocit ako teho.mam pocity ako depku.lebo take som uz mala.mylsis ze budem moct vynechat dufik?bojim sa ze sa mi depresia prejavi naplno.
katarina104
30. jan 2012
@ktore dá sa nahradiť utosom, ten niekomu nerobí problém,alebo znížiť dávku , no neviem koľko berieš?
twininky
30. jan 2012
já brala duphaston od 20ti skoro deset let....měla jsem ho kvůli tomu abych dostávala menzes
ktore
30. jan 2012
@katarina104 beriem 3 za den
katarina104
30. jan 2012
@ktore no to je dosť ani sa nečudujem že ti je zle, ber len 2, to stačí 😉
cicimon
30. jan 2012
baby inac nemate skusenosti ze sa po tych tab nejako velmi pribera?
ktore
30. jan 2012
@katarina104 katka dakujem vyskusam tie dv a potom zavolam doktorke.vies ona mi brola krv na hormony a mala som nizky progesteron,ale povedala ze to moze byt aj vplyv antikoncepcie.takze ktovie ci teraz je nutne brat dufik,ved som aj bez dufiku mavala celkom pekne grafy.akoby sa nic nedialo.a co mylsis keby som postupne vynechala tak by bolo zle?
ktore
31. jan 2012
@katarina104 ahojcek volala som doktorke ci musim brat dufik.ze ak nemam ani som nemala drobne krvacanie mozem vynechat ale postupne do troch dni kludne.uf sa tesim.boze odlahlo mi a dufam ze depka prejde.mam si kupit persen to mi kazala psychiatricka.ten je na ukludnenie.
katarina104
31. jan 2012
@ktore ale radšej dlhšie a postupne moja,,,
ktore
31. jan 2012
@katarina104 vcera som uz mala len dve tabletky tak ako mam dalej brat ?som chcela este dnes dve a zajtra a pozajtra jednu a potom uz nie
katarina104
31. jan 2012
@ktore postupne to znižuj no alebo potom každý druhý deň daj jednu 😉
merryn
31. jan 2012
Dievčata, potrebovala by som rada.... dufik som uz brala, ale este som nemala depresivne stavy ako mam tento cyklus....dočitala som sa ze to moze byt aj z dufiku...čo mam robit? este 5dni mam brat tabletky...doobeda sa to da ale niekedy ku večeru mam take depky, že konec....čo myslite?mam to vydržať alebo mam prestat brat?

Začni písať odpoveď...

Odošli