• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame: Mojasvadba.skModrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Duphaston- máte skúsenosti?

1. decembra 2016 
beriem ho už v kuse 17cyklov,teda druhý rok.Pomohol mi asi,ale posledné tri cykly úplne mimo,tak neviem čo.Ale brala som antibiotiká,tak to môže byt tým.Doki povedal,že sa nič nedeje,že ho mám brat dalej.A inak nebýva ti zle,ked ho užívaš?
30. jún 2008 o 15:14  • Odpovedz  • Páči sa mi to
ja necítim nejaké zmeny, len sa mi zdá, že bývam viacej unavená, tak neviem či tým D alebo viacej práce... či počasím. nečítala som vedľajšie účinky
30. jún 2008 o 15:38  • Odpovedz  • Páči sa mi to
ja mam cele 2 tyzdne pocit akoby som mala zemiak v krku, takze take napinanie a tiez neviem, ci to robi ten liek pretoze som to vo vedlajsich priznakoch nenasla.
Zatial M nemam, je 4 den od vysadenia.
30. jún 2008 o 21:20  • Odpovedz  • Páči sa mi to
ahojte babulky, mne tiez bolo vcera zle, akurat si uvedomujem, ze mi byva castejsie zle, takze asi to bude tym duphastonom.... alebo ja uz neviem
1. júl 2008 o 08:12  • Odpovedz  • Páči sa mi to
ajojte, tak dnes rano som si len tak pre info odmerala aj teplotu, je 37, od rana citim stale akoby nechutne napinanie.
Dnes je 5 den od vysadenia duphastonu a 2 den meskania M, tak som zatial v klude.Hlavne, ked predchadzajuce mesiace boli neuspesne a tiez sa na mna lepili vseliake tehu priznaky.
Co sa tyka M pocitov, vcera ked som si isla lahnut, tak som pocitila 2 krat pichnutie v maternici, az mi nohy stiahlo a inak len tlak ako pred M.
V piatok idem na dovolenku, tak ta M vie kedy ma asi dojst :frowning2:
1. júl 2008 o 08:58  • Odpovedz  • Páči sa mi to
Ahojte babenky.Myslím,že to bude asi tým duphastonom,alebo fakt neviem.Aj mna ráno dnes natahovalo.JA ho beriem ešte 5 dní a potom uvidíme,ale už asi ani nedúfam že by som bola tehulka. :frowning2:
1. júl 2008 o 10:51  • Odpovedz  • Páči sa mi to
ahojte moje,mne bolo tak divoko vcera, dnes ho beriem 4ty den
1. júl 2008 o 12:08  • Odpovedz  • Páči sa mi to
no len divne je, ze ja pocitujem taketo napinanie aj pred jeho uzivanim a aj po, tak neviem, ci moze mat tak dlho vplyv, stalo sa mi to zatial prvy krat co ho beriem, ze to takto dlho trva, skoro 2 tyzdne.
Uz som rozmyslala aj nad tym, ci sa nam nieco nepodarilo cez M lebo som ju mala podozrivo slabu, 1 den spinenie, 2 dni normal a 2 dni zase len spinenie.Potom jeden den vobec nic a potom zase 1 den spinenie.
Teraz mam len taky tlak na podbrusku, tie nevolnosti trocha ustupili.
1. júl 2008 o 13:28  • Odpovedz  • Páči sa mi to
no neviem yvett to telo si robi co chce
2. júl 2008 o 07:41  • Odpovedz  • Páči sa mi to
halo kocky, kde ste kto? dundi,yvet? :slight_smile:
3. júl 2008 o 08:48  • Odpovedz  • Páči sa mi to
čauko pretty,si tu kdesi? :slight_smile:
3. júl 2008 o 11:07  • Odpovedz  • Páči sa mi to
marietka ahoooojj, teraz obed, tak ze kuknem sem:slight_smile:
3. júl 2008 o 12:24  • Odpovedz  • Páči sa mi to
no ja dnes asi ten obed ani nedovarím,furt tu chodím kukat,nemôžem sa odtialto odtrhnút... :grinning: Ako sa máš?Si v práci?
3. júl 2008 o 12:26  • Odpovedz  • Páči sa mi to
:slight_smile: ja som uz neni taka zavisla, ale tiez som si tym presla:slight_smile:
hej hej pracujeeeeeeem :slight_smile::frowning2:
3. júl 2008 o 12:31  • Odpovedz  • Páči sa mi to
no,asi si budem sama pred sebou musiet zamknut notebook do skrine alebo čo... :grinning:
Chlap doma hladný a žena hladí do bedne,no to som dopadla :grinning:
3. júl 2008 o 12:38  • Odpovedz  • Páči sa mi to
no veru :slight_smile: ale nech neurmie od hladu :slight_smile:
3. júl 2008 o 12:39  • Odpovedz  • Páči sa mi to
aaale,na druhej strane mi tu je s vami babami fajn. :wink: Ja tento týžden vegetujem doma,lebo mám konečne po 3 mesiacoch aj mužíka pri sebe,tak mám volno.
3. júl 2008 o 12:40  • Odpovedz  • Páči sa mi to
no tebe je fajn :slight_smile: tak si ho aj uzivaj, nesed pr iPC, viem, ja som takto bola zavisla asi 3 mesiace, ale potom som mala depky a pomaha, nesustredit sa na MK az tak moc:slight_smile:
3. júl 2008 o 12:42  • Odpovedz  • Páči sa mi to
a inak ten môj od hladu isto neumrie,on má totiž pekné tukové zásoby :grinning:
3. júl 2008 o 12:42  • Odpovedz  • Páči sa mi to
Letím,lebo som už aj ja hladná ako vlk...papa :wink:
3. júl 2008 o 12:44  • Odpovedz  • Páči sa mi to
ahojky babulky.Dakujem za radu o merani tej bazalnej teploty.Pisali ste o tom,ze vas napina na zvracanie a tak.Ja som toto nepostrehla, skor to,ze som podrazdenejsia a aj ked sa snazim byt v pohode,tak niekedy mam pocit,ze si aj sama uz leziem na nervy,ale to rychlo prejde...ale ani tato horucava mi nejak nepridava :frowning2: juuj dovolenka, tak by som isla,ale to mi zatial nehrozi,az na jesen...tak vsetkym prajem krasne volne chvilky :dizzy_face:
3. júl 2008 o 15:30  • Odpovedz  • Páči sa mi to
Ahojte babenky.Ja som až teraz došla z práce domov.Tak Vám píšem.Mám ešte 3 dni úžívať duphaston a už teraz ma bolí brucho ako ma ešte nikdy nebolelo.Nechápem.To bude tým duphastonom asi.Nič sa mi nechce a som rada,že som už doma.

ahoj bodzlomu a čože nebudeš mať teraz dovolenku?
3. júl 2008 o 15:48  • Odpovedz  • Páči sa mi to
ahojte moje:slight_smile:
ja zajtra koncim s duphikom, dnes zacinam citit didi:slight_smile: poboblievaju. keby to tak bolo z ineho dovodu. :slight_smile:
4. júl 2008 o 08:29  • Odpovedz  • Páči sa mi to
Ahoj dunda, bohuzial tohoto roku nam dovolenka nevyda,lebo staviame Penzion a je tam roboty ako na kostole :confounded: ale potom si isto urobime nejaku tu prestavocku na oddych :dizzy_face: Ja som mala pred 2 mesiacmi inak tiez take bolesti v podbrusku,ake som este nikdy nemala,bolo to rovno medzi dvoma mrchami,tak som myslela,ze je to ovulka - bola som akurat 1mesiac bez D,tak som myslela,ze sa mi mrska rozbieha prirodzene bez liekov,ale teraz som 2 mesiace mrchu nemala a znova beriem D, akurat som vcera dobrala,tak uvidime,hadam to bude ok. :unamused: mozno ma D po dlhodobom uzivani takyto ucinok na väcsinu....aspon podla toho,co citam
4. júl 2008 o 08:29  • Odpovedz  • Páči sa mi to
Ahoj holčiny, taky se s vami podelim o svoje zkušenosti s Dufikem. Tento mesic ho beru prvni mesic, po vysazeni mne hrozne bolelo bricho, vzdycky rano a vecer, bolesti jako pred menstruaci a docela silne, citliva prsa, hlavne bradavky, manzel se mne chudak nemohl ani dotknout, protoze mi to bylo neprijemne :unamused: . Ctvrty den po vysazeni vecer jsem zacala slabe spinit, to trvalo asi tri dny a pak nic. Delala jsem si nadeje, ze treba bych mohla byt tehotna, ale tehotensky test byl negativni. No a ted zhruba dalsi tyden od toho spineni jsem zacala slabe krvacet. Rano jsme se s manzelem tulili, ale hrozne mne to bolelo, tak jsme toho nechali a vecer jsem zacala krvacet a jeste ted slabe krvacim. Volala jsem hned k doktoru, ale nemel volno, tak jdu az v pondeli. Jsem z toho docela otravena, protoze nejsem zrovna zastancem hormonu. Mate nektera z vas taky takove zkusenosti?
6. júl 2008 o 07:23  • Odpovedz  • Páči sa mi to
hrusti...neviem isto,ale skus spätne precitat info,co tu popisali dievcata,myslim,ze najdes radu..ja osobne nemam takuto skusenost...ale neboj, hlavne zajdi za dokim a uvidis :wink: hormonov sa neboj...vsak co my zeny vsetko neurobime aby sme mali doma maleho anjelika :dizzy_face:
6. júl 2008 o 09:34  • Odpovedz  • Páči sa mi to
ahoj hrusti, ja som teraz dobrala treti cyklus. pri prvom som spinila od stvrteho dna po vysedeni a poriadna mrcha dosla na desiaty den po vysadeni, druhy cyklus na treti den po vysadeni mrcha.uvidime ,co teraz
6. júl 2008 o 09:41  • Odpovedz  • Páči sa mi to
ahoj holky, diky za info. Uvidime, co mi zitra rekne doktorka. Snad mi rekne, co to vlastne moje telo provadi a jestli mam brat dal Duphostan a od kdy mam pocitat zacatek MS. No, sice se snazime chvilku, ale docela intenzivne. Kdyby to melo trvat delsi dobu, tak bysme byli s manzelem asi za chvili vyrizeni :grinning:
6. júl 2008 o 10:11  • Odpovedz  • Páči sa mi to
Ahoj holky, pridavam se k vam, vcera jsem byla na gynde a napsali mi Duphaston od 16 - 25 dne cyklu, ja pravidelne ovuluji (merim BT), ale cykly mam dlouhe.

Tak uvidim, co to udela se mnou, snad pomuze :wink:
6. júl 2008 o 10:32  • Odpovedz  • Páči sa mi to
Ahojte dievcata, tak cim viac citam vase prispevky, tym menej rozumiem, preco mi lekar predpisal duphaston, ktory mam uzivat dva mesiace bez prestania. Bola som unho 12.DC, hned som ho zacala uzivat, povedal mi, ze mam folikul 17mm a praskne o take 3-4 dni. Pisete, ze duphaston potlaca ovu, to znamena, ze nemusela prebehnut, ked uz som ho zacala brat?
Aby ste boli v obraze, tak uz sa nam tiez dost dlho nedari, v marci som sice otehotnela, ale v 7 tt aj potratila, no a kazal mi prist po troch menzesoch, ze nieco poriesime. Tak som prisla a dal mi duphik. Ako mam teda tomu rozumiet?
Dakujem za odpovede.
6. júl 2008 o 20:33  • Odpovedz  • Páči sa mi to
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok