Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Injekcie Lucrin depot 3.75mg

gabika.mato
22. jan 2013

ahojte baby. potrebujem poradiť 15.1. mi bola pichnutá injekcia lucrin od včera som začala špiniť a dnes mám pocit, že je to skôr krvácanie ako špinenie. môže to byť z tej injekcie alebo sa mám začať obávať? ďakujem

krasneleto
27. jan 2013

@gabika.mato obavat coho?

gabika.mato
autor
27. jan 2013

@krasneleto no že budem musieť isť do nemocnice na laparku

krasneleto
28. jan 2013

@gabika.mato prepac ale nechapem suvislosti medzi injekciou, menzesom a laparkou

dahra
28. jan 2013

@gabika.mato - brala som Lucrin pred 3 rokmi, po operacii, kde mi zistili endometriozu. Mne pichli prvú v 3.den menstruacie a uz dalsi cyklus neprisiel. Vybrala som 5 injekcii. Niektorym zenam prvu injekciu pichnu aj v ine dni cyklu (najlepsie je vsak prve tri dni menstruacie), takze krvacanie ci spinenie sa dostavi. Su aj také, čo majú normalnu menstruaciu aj počas tejto "pseudoliecby" endometriozy. Tych je však pomenej.
Určite to nie je dovod na dalsiu laparku. Mrkni do temy Endometrioza a popytaj sa zien, je ich tam, zial, stale dost.

gabika.mato
autor
28. jan 2013

@dahra veľmi pekne ďakujem si zlata 🙂

gabika.mato
autor
28. jan 2013

@krasneleto takto. mám cystu na pravom vaječníku, moja dr. ma poslala na laparoskopiu, ale primár v nemocnici mi odporučil najprv liečbu injekciami keďže som ešte nerodila a som ešte mladá. keďže tá cysta je hutná tak je pravdepodobne endometrická a keďže mama má endometriózu tak predpokladajú, že ju mám aj ja. ta injekcia by mala navodiť ako keby obdobie prechodu a ja som dostala menštruáciu. takže tu je spojitosť medzi injekciou, menzesom a laparoskopiou. keby si poznala tu injekciu tak by si to chápala. tak nerozumiem načo reaguješ na moju otázku keď ani nevieš o čom píšem 😒

krasneleto
28. jan 2013

@gabika.mato praveze liecbou som presla...
to ze si po prvej injekcii dostala meznes nic neznemana, uplne vynechanie menzesu nemusi byt pravidlom ale moznym vedlajsim ucinkom liecby... preto som nechapala ze to ze mas menzes ma znamenat laparku...

gabika.mato
autor
29. jan 2013

@krasneleto ja som sa preto zľakla lebo injekcia mi bola pichnutá na 5 deň menštruácie a po 7 dňoch som dostala menštruáciu zas. tak som sa zľakla či to neznamená niečo zle.

krasneleto
30. jan 2013

@gabika.mato aha, tak to ale z tvojho prispevku nebolo jasne, tak preto som tak reagovala... krvacanie mimo cyklu by si mala riesit s doktorom, s najvacsou pravdepodobnostou to nemusi nic znamenat, ale istota je gulomet

yukki
31. jan 2013

@gabika.mato aj ja som mala také divoké krvácania, aj popri tých injekciách-prvýkrát Diphereline, druhý krát Lucrin depot ... hlavne teda po prvej a druhej injekcii.

Tu začni písať odpoveď...

Odošli