Používame cookies. Viac informácií tu. OK

Krátky cyklus po vysadení antikoncepcie. Poradíte?

helpmee
19. máj 2016

Po ôsmych rokoch užívania HAK lindynette 20 som prestala brať antikoncepciu a mesiac po vysadení som začala menštruovať každých 14 dní. Terat sú to dva mesiace čo ju neberiem.Bábätko ešte neplánujeme ale veľmi sa bojím že takto to ani nepôjde.Antikoncepciu už brať nechcem.Viete mi poradiť niečo ako to pôjde upraviť.Ďakujem za všetky rady :(

evittam
19. máj 2016

@helpmee Čo čakáš od nás? Nie sme veštice, nemáme kryštáľovú guľu a ani nič podobné. Choď ku svojmu gynekológovi a hotovo. Ja som napríklad po 7 rokoch užívania HAK normálne menštruovala ako predtým a otehotnela som do 3 mesiacov po vysadení....

martulka1990
19. máj 2016

...ahoj, aj ja som brala dlhe roky HAK a upravilo sa to postupne same... telo potrebje si zvknut...ak to bude trvat dlho, chod radsej za svojou doktorkou 😉

Tu začni písať odpoveď...

Odošli