Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Krvácanie pár dní pred menštruáciou pri antikoncepcii

drobecbobo
6. okt 2015

Pekné popoludnie.

Beriem HAK (Triregol - 28 dňový - 21 hormonálnych tabliet a 7 železo). Naposledy som mala menštruáciu 13. alebo 14. 9. , nepamätám si to úplne presne. mám pred sebou ešte 3 hormonálne tabletky a potom tých 7 so železom. Mala by som dostať menštruáciu niekedy o 5 dní. Síce ju ešte nemám, ale ráno, po spánku som išla na malú potrebu a krvácala som. Bola to jasná, červená krv, žiadne zrazeniny. Potom už bolo všetko v poriadku a krvácanie sa neobjavilo. Bolia ma prsia ako vždy pred menštruáciou a dnes ma začalo pomoblievať aj podbruško. Štvrtok, v piatok a sobotu som bola večer dosť unavená. Neviem, či to súvisí s tým. Žiadnu tbletku som nezabudla vziať, nebrala som žiadne lieky, ktoré by znžili účinok HAK. Máte skúsenosť, prečo by bolo takéto jednorázové krvácanie pri HAK v predstihu pár dní pred menštruáciou? Ďakujem.

Tu začni písať odpoveď...

Odošli