Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Meškal vám menzes po vysadení antikoncepcie?

majka123500
10. jún 2014

Dievčatá chcela by som poprosiť či aj vám meškala menštruácia po vysadení HAK??

ewisam
10. jún 2014

mne ked meskala, bola som tehotna 🙂

monicm
10. jún 2014

pri prvom nie,pri treťom áno,tam trvalo cca 3-4 mesiace,kým sa to ustálilo

map0007
10. jún 2014

Ahojky,mňe meškala 3 mesiace-teda vôbec som nemala a hormóny sa burili,bolá som nervózna naliata hrozné,až mi doktor predpísal vyvolavačku a potom sa mi to pekné upravilo.🙂

lennka2
10. jún 2014

mne vynechala len ten prvý mesiac a potom už normálka 🙂

rata
10. jún 2014

prvý mesiac po vysadení prišla presne na 28.deň, akoby som brala HAK ďalej, ale pripisujem to tomu, že telo sa ešte nezbavilo umelých hormónov. Ďalšie mesiace mi meškala stále, cykly boli dlhé, MS si chodila, kedy sa jej zachcelo. Ustálilo sa mi to až po roku od vysadenia HAK 😒

miba2013
10. jún 2014

ahoj, mne meskala po vysadeni 9 mesiacov, potom sa intervaly skracovali, ale chodila si hocikedy, nikdy nie pravidelne a cyklus skor dlhsi.

cerez
10. jún 2014

Neviem ako dlho si ju užívala. Ja ju mala len 6 mesiacov ako liečbu. Po vysadení mi meškala 10 dní. Tak ak niekto dlhšie užíval HAK verím, že môže meškať aj dlhšie, dokým sa telo nedá hormonálne dokopy.

daduska132
23. jún 2014

áááno =) asi dva týždne potom som sa šla ku gynekológovi =) ...

Tu začni písať odpoveď...

Odošli