Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Nadmerná tvorba slín a horká chuť v ústach

nathuska
29. jan 2016

Ahojte, pred 2 tyzdnami som bola na vysetreni mandli u krcnej doktorky, lebo som mala zvysene ASLO. Zobrala mi ster a od vtedy citim taku divnu chut v ustach.ako keby som prehltala krv.pred tym vysetrenim som nic take necitila.predpisala mi penicilin a vysledky som mala v poriadku.bola som sa jej spytat,preco citim tu divnu od kedy mi zobrala ster z mandli a nevedela mi povedat z coho to moze byt.Este raz mi skontrolovala mandle a tvrdi ,ze mam vsetko v poriadku. Poradila mi navstivit zubara , ale vcera som bola u zubara a len jeden malicky kaz mi nasiel. Ta pachut v ustach je mi velmi neprijemna.Chcem sa prosim vas spytat, ci uz ste sa s niecim podobnym stretli?dakujem za vase rady.

pribinak
29. jan 2016

To bude z penicillinu, kup si nieco na vyplachovanie ust

Tu začni písať odpoveď...

Odošli