Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Nedostatok minerálov a pálenie v ústach

somavi
24. jan 2017

Ahojte ženy, máte skúsenosť ? Dnes som bola u dr.,Páli ma hrdlo sem tam riadne a uz aj ústa, jazyk , ďasna . Vraj to je spôsobené nedostatkom zinku , kyseliny listovej .. máte skúsenosť ? Prešlo vam to po dosadení minerálov ? Ak ano , po akej dobe?

monikasel
24. jan 2017

@somavi Ahoj. Zrovna pálenie nie. Ale ja som mala nedostatok minerálov a mne zacali vypadávat vlasy. akonáhle sa na to prislo preco mi padajú tak som doplnila mineráli. Ja som ich stratila vela pri cvičený každý deň. Skus si kúpt v lekárni tabletky Imunnal tam je všetko a su skvelé.

stulrajterova
24. jan 2017

Ja osobne mam top skusenost s basicom z justu

majulikhubova
10. dec 2019

@somavi ako to dopadlo? Bolo to z tých vitamínov minerálov? Ja riešim to isté po antb. K tomu ešte trpnutie zubov už vyše dvoch mes. Všelijaké mozne vyšetrenia som absolvovala. Vš ok. Neviem z čoho to je.

somavi
autor
12. dec 2019

@majulikhubova no neviem ani , brala som to tak striedmo , lebo to vcelku prešlo, ale teraz to mám zas 😞

Tu začni písať odpoveď...

Odošli