Neviem sa sústrediť, tŕpne mi ruka, zhoršil sa mi zrak. Čo to môže byť?

samik112
20. apr 2019

Zdravím, chcel by som sa opýtať, že čo mám robiť.. dlhšiu dobu mam problém so sustredením sa, s čítanim, ako keby sa mi zhoršil zrak, nevidím ani na blízko...a cítim aj väčši tlak v hlave... som unavený, mám problémy s pamäťou, občas mi strpne ruka.. bojím sa, či to nemôže byť náhodou nejaky nádor na mozgu, alebo niečo podobne.. kedže študujem, jeden z najťažších odborov dosť sa bojím.. cca rok dozadu som absolvoval aj MR mozgu a všetko v poriadku.. myslíte, že mám isť zas ku doktorke alebo čo robiť..

zuzinapipina
20. apr 2019

@samik112 no jasne zájdi k dr, môže to byť napríklad aj z krčnej chrbtice. Zatial nerob paniku😉

map0007
20. apr 2019

@samik112 Tiež však mi to deje,ja mám problémy s krčnou chrbticou.Mam cervikalgiu.Tiež tŕpnu ruky- hlavné prsty.Zrak taký neostri.Stuhnute svaly krku-trapexy.Ked som malá často ten problém,bola som aj u očnej.Mam aj dioptrické okuliare.Krčne svaly sú stuhnuté tlačia na nerv a bolesti hlavy, hlavné od spodu krku.Pomaha mi suché teplo, hrejivá masť.A mám od dr.na predpis vankúš s pamäťovou penou.A pomáha mi aj podložka ježko a cviky na krčnu.

natuska87
20. apr 2019

@samik112 Treba, aj ked´opakovane, zájsť k lekárovi...Môže to byť aj vyčerpanie, či stres...Nepodceňujte ro!

aristokratka
20. apr 2019

Alebo to je krvná chrbtica v kombinácii s tetaniou

elizabeth22
21. apr 2019

krčná chrbtica alebo tetánia, 50% na 50%, a tiež som si myslela,že to je na mozgu niečo,nuž,nie potvrdila sa tetánia, zahmlené videnie, bolesť hlavy, motanie, strata koordinácie, neurolog mi robil Chvostekov test a jednoznačne tetánia. objednaj sa na neurológiu, nič za to nedáš 🙂

ivkaui
1. máj 2019