Nosové polypy

radko23
17. nov 2016

babenky po 13 rokoch sa mi vratili nosove polypy . zajtra ma idu nanovo operovat . ako sa ich zbavim ? ma to niekdo komu sa neustale vracaju? dakujem

janinah
17. nov 2016

nepoteším,nedá sa robiť niečo preventívne,pokial ja viem...

librarian
17. nov 2016

moja mama ich má roky rokúce. mala už niekoľko operácií a čaká ju ďalšia. toho sa asi človek už nezbaví. podľa mňa je v tvojom prípade super už len to, že sa vrátili až po 13-tich rokoch. moja mama by ich odstránenie potrebovala po omnoho kratšej dobe. ...nemám to naštudované, len viem, že sa to vracia a človek sa toho asi nezbaví.

radko23
autor
17. nov 2016

@librarian mne dr povedal ze sa mozu aj nemusa vratit no mne sa vratili a tak sa hnusoby rozrastli ze mi budu aj kost cistit

librarian
17. nov 2016

@radko23 tak lekár to vie určite lepšie ako ja, ja som iba laik. 🙂 no moja mama sa ich roky rokúce nedokáže zbaviť a to používa aj biolampu, aj výplachy nosa, k lekárovi chodí... a vracajú sa jej oveľa rýchlejšie ako tebe. je to hnusná vec, tie polypy... 😠

radko23
autor
17. nov 2016

@librarian tak mozno to bude aj horsie ja som tam mala taky maly nadorcek .dr to neriesil . isla som popol roku na kontrolu a slach velike ako orechova skrupina . napadnuta kost - bojim sa zajtrasjsiej operacky lebo mi hovoril ako budu kost cistit

librarian
17. nov 2016

@radko23 držím ti veľmi palce, nech to čím skôr je za tebou, operácia bola úspešná a nemala si dlho bolesti. mne je vždy mami veľmi ľúto, keď ju vidím po operácii celú spuchnutú, s fialovou tvárou... na tvojom mieste by som sa snažila tú bolesť počas operácie vopred nepredstavovať. chceš, resp. rozhodla si sa to absolvovať, zvládneš to. netráp sa vopred.

radko23
autor
17. nov 2016

@librarian uvidim ako dopadne zajtra operacia . a kolko bola v nemocnici?

librarian
17. nov 2016