Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Pálenie pri močení po cisárskom reze

thinna33
9. okt 2015

V nemocnici som ho nemala, sice bolelo ale nepalilo, teraz som doma piaty deň po prepustení a už tri dni pociťujem pálenie na konci močenia, pichavú bolesť v pravej dolnej časti aj mimo močenia a vzstrelovanie bolesti až na bedrový klb alebo pravé kríže, myslela som že je to bolesť chrbtice po cisárskom a staraní sa o bábatko, ale ked dnes pálenie pri močení bolo už od začiatku močenia, napadlo ma či nemám zápal močového mechúra. Mali ste niektorá takéto príznaky? Ja len či traba ísť zajtra na pohotovosť kedže je sobota, aby sa to nezhoršilo..

darina1952
10. okt 2015

@thinna33 ahoj, je to uplne bezne ze si rodicka okrem babatka donesie domov aj zapal - pri cievkovani sa to stava a potom vkuse lezat s holym zadkom 😀 - mala si uz vcera ist ku svojej vsebecnej lekarke, vysetrila by tvoj moc a nasadila liecbu. Teraz chod na pohotovost - mali by ti dat ATB 😉

mamaalena
10. okt 2015

Mne sa to stalo tiez, dostala som zapal mocovych ciest. Pomohol mi Wobenzym, mozem odporucat

viera77
10. okt 2015

aj ja som mala taketo iste, ale len slabucke palenie po prvej sekcii, tiez par dni po prepusteni, inak ziadne ine bolesti s tym suvisiace, trvalo to asi 1-2 dni a potom to same preslo, a kedze to nebolo nic hrozne, tak ma to ani nedonutilo bezat k lekarovi...ale pravda je, ze prve co ma napadlo, tak to bolo to nestastne cievkovanie, ved z coho ineho by to mohlo prave vtedy byt....po druhej sekcii sa to uz ale neopakovalo, aj ked som bola na to pripravena a tiez aj v pripade nutnosti ist s tym k lekarovi.

adka31
10. okt 2015

môžeš mať zápal močových ciest, alebo mechúra, ako píšu dievčatá, stáva sa to po cievkovaní. ak sa necítiš dobre, treba ísť n pohotovosť, vyšetria ti moč a príp. nasadia antb. liečbu. mala so 3 cisárske, po druhom som asi po dvoch týždňoch močila čistú krv, taký silný zápal som dostala. pri treťom mi šili aj moč. mechúr, pretože bol zrastený s maternicou, týždeň som mala zavedený vývod, no a potom jasné že problémy s močením a kedejaké iné, ale to tu nejdem rozpisovať.
takže....môže to mať súvis s tvojou operáciou....a podľa mňa aj má.

casperka1980
11. okt 2015

Presne toto som zazila... Kupila som si urologicky caj a urinal tablety a nastastie to hned preslo... Drzim palce..