Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Pomôže mi psychológ?

help06
10. mar 2016

Ahojte. Idem k vám po radu, no je to dosť osobné. Som už dospelá, vydatá a mám dieťa. Keď som bola decko bolo mi ublížené (rodinným príslušníkom) sexuálne no po psychickej stránke, po fyzickej k ničomu nedošlo. Dodnes sa to so mnou ťahá. Sú to zhruba 8-9 roky. Mávam zle sny, som často nervózna, aj bojazlivá čo nedávam veľmi najavo. Aj keď už mám od tej osoby pokoj, stále sa to so mnou ťahá. Aj by som sa poradila so psychológom, lenže mám strach, že ak poviem o akú osobu sa jedná nebol by ticho. Ja sa len potrebujem dostať s toho kruhu, zlého pocitu. (hlavne dať do poriadku svoje nervy) A prosím vás neriešte to vetami že už dávno som mala ísť za odborníkom. Verte že veľa krát som nad tým rozmýšľala. No ako mladšia som si vždy vravela že sa nebudem zdôverovať človeku ktorého nepoznám, neverím o veciach tak intímnych.
Ak aj máte nejaké skúsenosti budem vám veľmi vďačná. (taktiež i za každú podporu)
Prajem vám pekný deň
P.S. A nieje to vymyslený príbeh!

aaddiikkaa
10. mar 2016

@help06 ahoj, ja by som urcite za psychológom zasla. Mala som v zivote mensie problemy ale tiez som sa citila ako v bludnom kruhu a pomohlo mi to, sama som nevedela najst cestu von. Ukaze ti iny pohlad na teba...ale mal by to byt clovek, ktory ti je sympaticky, a vies si predstavit, zeby si mu v buducnosti mohla doverovat. Pre mna bolo dolezite, ze to bola psychologicka, zena...neviem nakolko viaze psychologov v takýchto pripadoch lekarske tajomstvo, ale kym mu nieco zveris, mozes sa na to opytat, mozes vysvetlit dovody, preco chces, aby ostal ticho...zacat mozno uplne pozvolna a postupne, nic nemusis, dolezite je, aby si sa necitila do toho tlacena, drzim palce!

misel0806
10. mar 2016