Používame cookies. Viac informácií tu. OK
ave17
24. okt 2019

Viac sa hýbať, menej jest...

bevina
24. okt 2019

Nepiť sladké nápoje ale čistú vodu

anabella111
24. okt 2019

@anonym1233456789 ....obmedz sladkosti a sladke vody....zober si do usi uuuzasnu hudbu ..ktora ta bavi...a kazdy den chod na hodinovu rýychlu prechadzku. Taku...ze po 20 min sa zacnes citit stastne a tvoja predstava o tebe ..ako stihlej ta bude tak motivovat..ze si dobre premyslis...co este v ten vecer spapas...☺

kukikuk1
24. okt 2019

viac ovocia a zeleniny, ak večer, tak skôr zeleninu, ovocie zase viac doobeda

petulka344
24. okt 2019

@anonym1233456789 jednoznačne upraviť stravu a sup sup do fitka 😉

deti95060810
24. okt 2019

prihlás sa v škole na pohybový krúžok -ak sa ešte dá,

julianadrx
24. okt 2019

Odlož mobil, tablet, PC a šup behať, švihadlovať kým ešte počasie praje, ak bude škaredo si zacvičiť môžeš aj doma v izbe... ak sa ti nechce cvičiť pusť si hudbu a zatancuj si, obmedz sladkosti a pi citronovú a čistú vodu, prípadne čajík zelený, bylinkový ... a hlavne snaž sa papať pravidelne, raňajky, desiatu, obed, malý olovrant a ľahkú desiatu... žiadne drastické diéty lebo to bude presný opak a priberieš.... daj si cieľ ale taký ktorý je reálny splniť 🙂

sisa_s
24. okt 2019

no v prvom rade sa porozpravat s rodicmi 🙂 darmo pisete ostatne, ze zmenit stravu, 12 rocne dievca na to nema nejaky vyznamny vplyv podla mna 🙂 ak rodina bude jest 2x do tyzdna pizzu, potom segedin, potom hamburger, tak jednoducho nemoze ona si zaziadat salat, ked ju ostatni vysmeju a nekupia jej to 🙂 takze urcite doma to riesit

inova33
24. okt 2019

Aj ja chcem mať 59 kg 🙄

kiwi3
24. okt 2019

@petulka344 sup sup do fitka? ved ma 12 rokov. mala by sa hrat frisbee, so psom, chodit na prechadzky s kamosmi, v lete plavat, v zime korculovat... nie platit za potenie sa v klimatizovanom interieri medzi samozermi. ja osobne tomu nerozumiem ani v dospelosti

liliana363
25. okt 2019

Treba najprv povedat rodicom. Lebo budes potrebovat aby ti mama nieco ine varila. A takisto v 12 rokoch fitko neries. Cvicit ano, ale len vlastnou vahou, ziadne cinky a stroje v posilke. Fitko mozno az ked pojdes na strednu.

jamatkaroka
25. okt 2019

Super že si sa rozhodla to riešiť takto zavčasu. Pri obezite by to už bol väčší problém. Ako už baby písali, treba o tom hovoriť s mamou. Myslím že ak trochu upravíš stravu a začneš sa viac hýbať (napr. behať, alebo dlhšie prechádzky) pôjde to ľahko. Hlavne to nevzdávaj. Inak ta to bude trápiť celý život.

maminuska
25. okt 2019

@sisa_s šalát v 12 rokoch ? Ryžové chlebíčky , otdtučnené veci , fitko ...

Uvedomte si že je to malé dievča , má len 12 rokov a už má držať diety hodné dospelých žien ?
@anonym1233456789 predovšetkým ešte rastieš , normálne sa stravuj , nepi sladké vody a obmedz sladkosti . Jedz normálne s rodinou , aj ten segedínsky , ale miesto 4 knedlí si daj jednu a jedz to v normálnom čase , do tej 18 hodiny . Nech ti rodičia kúpia slúchadlá do uší a chodievaj na rýchle prechádzky , alebo si troška zabehať . Žiadne fitko a ani preťažovanie, nech sa ti neuzavrú rastové štrbiny a nepoškodia chrupavky .

juliet86
25. okt 2019

skus identifikovat navyky ktore ta k pribratiu viedli a postuone ich zacni menit. ak mas milu telocvikarku ktoru mas rada skus sa poradit aj s nou. som si ista ze sa ti to poradi. nakdi si youtuberky co cvicia a davaj si videa cvicenia s nimi doma. velmi dolezite nedavaj si jednostrannu dietu ani drasticku taku ze budes vela hladna pocas dna. aby sa ti nestalo ze si svojou snahou privodis poruchy prijmu potravy to jest anorexiu bulimiu binge eating ortorexiu a podobne. okik? drzim ti palce

marsmykkok
25. okt 2019

Nemyslím že 159/59 je nejako veľa, okrem toho si vo vývoji, kľudne sa môžeš ešte vytiahnúť do výšky aj 10 cm a váha ostane skoro rovnaká. Ja by som len obmedzila sladkosti a pila čistú vodu alebo minerálky, inak jedz normálne, lebo diétou si zastavíš akurát rast a nechceš asi ostať taká nízka ako si teraz. A viac sa hýb, či už viac chodiť pešo, prechádzky so psom alebo niekomu pomôž so psom v okolí ak psa nemáš a chodievaj venčiť, alebo bicyklovanie, korčulovanie , tanec atd-podľa toho čo ťa bude baviť a naplňať.

sisa_s
25. okt 2019

@maminuska tym som nemyslela, ze ma jest denno denne len salat! Len hovorim, ze aj keby si na veceru chcela dat nejaky salat,ine lahsie jedla, tak to nezavisi od nej, ale od toho, co varia rodicia... Neprekrucajte moje slova..

jamatkaroka
25. okt 2019

Súhlasím so @sisa_s To že sa začne zdravšie stravovať a mama nebude vadiť segedín, ale napr. kuracie mäso so šalátom alebo koložvárska kapustu jej len pomôže a dostane do seba viac prospešných živín ako by získala z knedle. To že je vo vývine neznamená že sa má prehliadať jej nadváha. Často sú dokonca deti s nadváhou vlastne podvyživené, dostávajú do seba veľa sacharidov a tukov, no chýbajú im dôležité živiny.

siska53
25. okt 2019

@anonym1233456789 nepises, co jedavas.. ale na vlastnu past by som do diety nesla. Si vo veku, kedy sa baby zaokruhluju dost casto a neskor to vytiahnu, narastu, ale vaha sa nemeni.
Skor by som.obmedzila sladkosti a sladene napoje, na to mas vplyv aj ty. Aj vonku sa vies vylietat. My sme byvali dost vonku, skakala sa guma, svihadlo, nahanacka...
Ostatne skor po dohovore s mamou, ze by nejak upravila jedalnicek, mozno by stacilo okrem.vynechania sladkosti len zmenit biele pecivo za celozrnné, aj to vie u niektorých spravit sarapatu.

annlia
26. okt 2019

Vela pohybu, vyvazena strava, cista voda, zelenina, ovocie a raz za cas si mozes dopriat aj nieco sladke, nezdrave🙂)

zuzizu2
28. okt 2019

Staci ked zo stravy sa vysadi sladke, alebo sa to aspon obmedzi to dokaze vela zmenit. Tie kila pojdu dolu. Toho sa bat netreba 🙂

Tu začni písať odpoveď...

Odošli