Používame cookies. Viac informácií tu. OK
korunka1
4. mar 2019

Mám takmer to isté..počas cvičenia nemôžem nič piť,ináč ma napína na vracanie.

aalzbetkaa
autor
4. mar 2019

@korunka1 presne aj ja ked sa napijem vody...môže to byť aj z toho?

korunka1
4. mar 2019

@aalzbetkaa no ja to mám určite z vody,takže keď cvičím -nepijem. Napijem sa až po cvičení.

aalzbetkaa
autor
4. mar 2019

@korunka1 No tak vyskúšam aj ja

ifava
4. mar 2019

Nepi moc pred tym, skor sa napi az potom, smaozrejme o jedeni ti dufam nemusim hovorit a podla mna to je aj kvoli tomu, ze nemas asi moc kondiciu rychlo sa unavis. Cim dlhsie budes chodit cvicit tym lepsie to bude 🙂

s1m.one
5. mar 2019

presne ako pise ifava, to su tie zaciatky, drzim palce, ono to prejde!!

korunka1
5. mar 2019

Veľa záleží aj od toho, ako-čo sa cvičí. Pri behu s tým nemám problém, ale na kruhovom, akonáhle si stláčam brucho, tak áno.

annadan
5. mar 2019

@aalzbetkaa mála som tiež takéto problémy pri cvičení, prestala som počas cvičenia a aj pred cvičením piť vodu a celkom sa to zlepšilo... voda vám zaťažuje žalúdok pritom keď ho ešte aj vy sama namáhate...

0silvia0
5. mar 2019

@aalzbetkaa mne je zle pri cvičení, keď som hladná alebo najedená, u mňa to nesúvisí s pitím vody. Pred cvičením sa netreba ani najesť, ani vyhladovať. Ideálne u mňa je najesť sa normálne cca 3-4 hodiny pred cvičením, poprípade si 2 hodiny pred cvičením dať niečo ľahké, nejaký banán. Ale každý podľa svojho metabolizmu a trávenia si to musí odsledovať.

Tu začni písať odpoveď...

Odošli