Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Vyrážky na chrbte a dekolte

margotka23
17. mar 2015

Ahojte baby,hak neberiem uz asi cca pol roka kvoli snazikovaniu.Predtym som ju brala dlhodobo s prestavkami.Je mozne,ze mi vyrazky na chrbte a dekolte sposobilo ich vysadenie? Priblizne 2 mesiace ma trapia. Chystam sa samozrejme na kozne,len viem,ze mi dr da nejaku antb. mast ktoru velmi kvoli snazikovaniu nechcem.Mate s tym nejaku skusenost alebo aj nejaky domaci recept na ich zmiernenie?

nutrimas
18. mar 2015

@margotka23 Urcite mozu Vase kozne problemy suvisiet s hak a jej vysadenim. Telo sa potrebuje trosku spamätat z davky hormonov, ktore ste mu umelo dodavali. Vyrazky a necista plet je len znakom toho, ze sa telo snazi zbavit skodlivin, odpadovych latok, toxinov. Co sa deje najviac cez pokozku, potom stolicou, mocom, potom.
Odporucame Vam na zharmonizovanie hladiny hormonov uzivat pupalkovy olej, ktr. je jednym z najucinnejsich prirodnych pripravkov na rozne "zenske" problemy. Pomaha pri cystach, myomoch, neplodnosti, endometrioze, nepravidelnej, bolestivej menstruacii atd.
Vhodne je ho uzivat aj dlhodobo, 1KL rano a vecer.
V nasej ponuke najdete aj cisty pupalkovy olej a tiez obohtany o visne, ktr. je este viac znasobene ucinky a lepsiu chut:
https://www.modrykonik.sk/shops/ine/lgnw/pupalk...
https://www.modrykonik.sk/shops/vyzivove-doplnk...

daduska132
25. mar 2015

ahoj ja som mala tiež strašny chrbát a aj dekólt ... ale ja mám aj dosť mastnú pokožku a veľmi mi pomohol pravidelný kúpeľ v morskej soli =)

margotka23
autor
25. mar 2015

@daduska132 vyskusam a dakujem za ;)

Tu začni písať odpoveď...

Odošli