Zdravotné problémy po pôrode

nelusiatko
21. apr 2014

Ahojte kočky,prosim vas,tie co trpite nejakymi zdravotnymi problemami,hovori sa,ze po porode sa zvykne zdravotny stav zhorsit...Bolo to tak aj u vas?Alebo mate niekto skusenost,ze by sa vam naopak choroba zlepsila po porode?A ako to bolo po viacerych tehotenstvach,isiel zdravotny stav vzdy rapidne dole?Trpim istym neurologickym problemom,ktore moze skoncit az uplnou atrofiou svalstva a prave po porode by sa mal tento problem zhorsit,tak sa toho dost obavam... ☹

niki101988
21. apr 2014

A aký je to problém? Lebo istý problém je dosť široký pojem

nelusiatko
autor
21. apr 2014

@niki101988 je to ojedinela choroba,CMT syndrom,postihuje nervove spojenia a zakoncenia a ma vplyv aj na svalstvo,pohyb a pod.V principe by ma len zaujimalo,ci sa akakolvek choroba,diagnoza po porode zhorsuje...

lulu369
21. apr 2014

@nelusiatko no nie som odborník a myslím, že ani odborník by ti nepovedal, že práve tebe sa choroba zhorší/zlepší na 100% po pôrode...podľa mňa je úplne jedno akú máš chorobu a koľko pôrodou za sebou, určite to či sa choroba zhorší/zlepší závisí od tvojho organizmu ako zareáguje....dúfam, že v tvojom prípade to bude zmena k lepšiemu 😉

niki101988
21. apr 2014

Je to veľmi individuálne, naša známa má sclerosis multiplex a po pôrode sa jej stav žiaľ rapídne zhoršil. Najhoršie je, že z tej ženy už nezostalo nič, neostala tá Gabika ako sme ju poznali. Charcotov-Marieov- Tothov syndrom je dedičný takže dieťatko pravdepodobne zdedí tiež niečo. Zažila som maminku, ktorá mala neurofibromatózu a kdesi vyčítala, že nejaké % detí to zdediť nemusí a myslela si, že bude patriť do tejto skupiny. Žiaľ na dievčatku sme hneď druhý deň našli dva znaky tejto potvory
Musí poradiť odborník ku ktorému chodíš, určite má pacientky s touto chorobou ktoré majú deti a poradí

romanettka
7. máj 2014

Skvelé mydielko pre bábätká, aj ich maminky: