Antibiotiká mohli poškodiť dieťa. Mám ísť na potrat?

Ahojte baby
taku smutnejsiu temu nahodim ale vazne potrebujem poradit.v piatok som zistila ze som tehotná.z velkou radostou som to oznámila priatelovi, mame atd. v pondelok som isla ku gynekologovi a ten sa ma pýtal také bežné veci, potom zistil ze som brala dvoje silné antibiotiká co pocas prveho trimestra može vážne ohrozit plod.a ja som ich vybrala pocas prveho mesiaca keďže om nevedela že som tehotná. zaráža ma fakt že napriek tomu že mi lekárka robila zakaždým krvné testy nezistila že som tehotná... ale to nič nemení na situácii. vobec neviem čo mám robiť.doktor mi povedal že pri tej dávke liečív babetko bude prevdepodobne postihnuté či už telesne alebo mentálne.dokonca sa vyjadril že podla jeho názoru je to až 95percentná pravdepodobnosť. odporúča mi potrat...ja sa s tým ale neviem zmierit. nechcem aby sme trpeli keby bolo náhodou postihnuté /teda my ako rodičia a to babo/ ale takisto sa neviem zmierit s tým že sa vzdám môjho malého bábetka...
naozaj neviem čo mám robiť...
piskotka12
11. dec 2006
to maminka😃akujem za prispevok. Len mam pocit, ze v tom nemas jasne, lebo ja som si len myslela, ze som tehotna, ale nie som.Nakoniec som dostala menstruaciu, takze sme vdaka tomu podozreniu aspon rozbehli debatu o dietati.Planujeme sa zacat snazit od leta 2007. Ale tak prirodzene, nie pomocou ATB, alebo pri HAK. Ako som pisala vyssie, budem sa snazit dostat aj DIA pod kontrolu, aby som sa vyhla vsetkym hrozbam. Predstava postihnuteho dietata ma desi! Musi to byt tazke rozhodnut sa, ak sa dozvies, ze je velke riziko, alebo ze je to iste, ale budem sa snazit tomu predist. Podla prieskumov maju DIA zeny pri dobrej kompenzacii rovnaku sancu porodit zdrave dieta, ako ostatne (zdrave) matky.
maminka1
11. dec 2006
Ahoj Piskotka, ja som reagovala :-p na povodny prispevok, kt. pisala Alegra...
maminka1
11. dec 2006
Tie pod nim som citala az potom, takze to vyzera, ze reagujem na Tvoje, aha, uz som na to prisla :-N
tana284
27. okt 2015
Určite nie potrat!!
marionmarion
27. okt 2015
@tana284 tato tema je z roku 2006
monika221100
14. dec 2015
Dobry deň prosím vás vadí ak som v prvom trimestri brala acylpyrin a aspirin? Po doporuceni v lekarni. .vopred dakujem za odpovede
sisa173
10. jan 2016
@piskotka12 ja som teraz po 6 rokoch užívania HAK vysadila,tri dni na to mi prechladli močové cesty a prišiel aj zápal obličky... Dostala som antibiotika a rovno aj dvojtýždňové meškanie menštruácie.... Dnes nám vyšli 2čiarky takže sa zajtra chystáme k lekárke keďže všetky príznaky mam.... Snáď to bude ok
anakristina
11. jan 2016
@alegra najdi kontakt na dr zahumenskeho.je prednosta fakultnej nemocnice v tt a ma tam rizikovu poradnu.je toho nazoru ze vacsinou ak sa plod poskodi na zaciatku tehu tak plati zasada vsetko alebo nic.cize bud sa potrati alebo ak sa udrzi tak nebol poskodeny.spytaj sa ho.nikdy nerob to co ti kaze jeden gynekolog.ide tam o jeho pohodlie.neznasam slepice ktore mi vravia ake by bolo dobre keby prve tri mesiace neviem ze som tehotna....jasne neupravila by som si zivotospravu a mohlo by to dopadnut vselijak.
anakristina
11. jan 2016
Aha storocna tema.nevsimla som si lebo v nazve je 20!6