Ako treba postupovať pri reklamácií?

stanislavagajosova
20. jún 2016

Dobrý večer priatelia, potrebujem poradiť ak má niekto skúsenosti. Môj problém znie:
Vo februári 2015 t.j minulý rok sme si kúpili sedačku nebola lacná... no už dávnejšie nám začala robiť problémy, zdá sa nám veľmi rýchlo vysedená, cítime na zadku tvrde časti pri sedení....trpezlivosť ma prešla keď som si (nie raz) sadla a doslova som si ublížila, zrovna som trafila tvrdú oblasť. To už ma nahnevalo tak pred 4 týždňami som volala do predajne, sľúbili mi že budúci týždeň prídu, pozrú dohodneme sa na raklamácii, samozrejme ubehol viac než týždeň nikto nikde, volala som druhý krát situácia sa opakovala a nik nedošiel... Dnes som im napísala email... že písomne žiadam o reklamáciu popísala situáciu....
Ako mám postupovať ak opäť budú ignorovať?? Vopred ďakujem za vaše rady.

jeennyv
20. jún 2016

@stanislavagajosova mas ju z predajne ci z nejakeho e-shopu nasi znami reklamovali sedacku, bol to kriz, im sa po chvilke zacala cela trhat doslova, no chodili stale na etapy s kusmi nabytku hore dole az nasr...a ked to uz bolo po 3 krat ziadali peniaze...inak taketo veci osobne najlepsie, ked zavolas a napises mail..to je take, ze jasne jasne...a nic...

dominika6
20. jún 2016

@stanislavagajosova
Reklamacia sa neriesi telwfonicky ani mailami...
Ak si kupovala na predajni zdvihni sa a pekne si tam zajdi...
Oni spisu reklamacny prokokol s datumom,podpisom kopiu ti daju....
Do 30dni obdrzis vyjadrenie...
Medzicadom ju obhliadnu a vyjadria sa pisomne alebo telefonicky....
Ak sa kupovala cez eshop maju reklamacny protokol ktory sa vypisuje....

tajomna21
21. jún 2016

@stanislavagajosova v prvom rade si mala reklamovat hned, ked boli zistene nedostatky ... ak totiz reklamujes do 1 roka, predajca moze reklamaciu odmietnut len odbornym posudenim, a ak nesuhlasis, mozes si najst znalca, naklady by musel znasat predajca, nech by znalec rozhodol akokolvek ... reklamacia po 12 mesiacoch od kupy a predavajuci ju zamietne, musi ta oboznamit komu mozes dat vyrobok posudik, alebo si mozes najst svojho znalca, ale s tym, ze ak neuspejes, naklady znasas sama, uz nie predajca
okrem toho reklamacia sa moze podat aj pisomne, ale najlepsie je priamo v predajni spisat, a hlavne musis uviest, ako ju chces vybavit - oprava, vymena ...predajca musi od prijatia reklamacie (v tvojom pripade od zaslania emailu) ukoncit reklamaciu do max. 30 dni ..... ak tak neurobi, mozes sa obratit aj na SOI, ak neukoncia reklamaciu do 30 dni, mas narok na odstupenie od zmluvy, teda vratenie penazi

stanislavagajosova
autor
22. jún 2016

Po napisani emailu a upozorneni ze 2krat má telefonicky odmietli resp. Slubili a neprisli tak ako dostali email zavolali a samozrejme na druhý den prisli na obhliadku. ..uznali ze je tam chyba a sľubili ze to pridu opravit. ..