• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame:  Mojasvadba.sk Modrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Reklamácia v C&A. Neodporúčam

9. februára 2015 
Ahojte, mamičky! Chcela by som Vás upozorniť , aby ste nedopadli ako ja včera v predajni C&A v Gyori, v Maďarsku.
Rada som tam nakupovala, mám dve puberťáčky doma a malého prcka, takže som stihla nakúpiť skoro všetko na jednom mieste a za dobré ceny. Aj s kvalitou som bola spokojná, kým som nenatrafila na overál , ktorý bol super cez zimu, lenže sa začal párať, nedalo sa to ani zašiť. Včera som to išla reklamovať stáli 699é forintov, mala som aj blôčik k tomu. Reklamáciu mi uznali, ale kedže som nemala ten štítok, či výsačku k tomu môjmu blôčiku, tak mi to nezobrali naspäť. Aj som hovorila tej predavačke, že je to smiešne, veď tu je blok, načo ešte výsačka?????
TAKŽE POZOR!!!! Keď nakuoujtete v C&A, uložte si pekne aj výsačku okrem blôčiku, ináč sa s vami nebudú baviť.....
Ale jedno je isté! Viackrát sa do toho obchodu nevrátim....
31. aug 2009 o 13:38  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
tak ja som nakupovala v c&a v ba dovtedy dokial ma tiez nesklamali a neurazili...kupila som malemu drobcovi supravicku na leto s takym obrazkom na tielku, na stitku bolo napisane ze prat na 40stupnov, tak sme to ani nemali oblecene ved som to najprv chcela oprat a tak som to oprala (na 40stupnov samozrejme) a po vybrati s pracky som zostala zaskocena lebo sa mi obrazok polapil a znicil , tak som to isla reklamovat,,samozrejme teta predavacka zacala byt mudra a snazila sa ma presvedcit o tom ze som prala na vyssej teplote lebo to tak vyzera , ja NIKDY neperiem na vyssej teplote ako 40..tak som jej jasne vysvetlila ze viem prat a nech nerobi debila zo mna a som im to vratila a zobrala som si nieco ine , na naliehanie...

P:S:na narodeniny dostal maly nahodou tu istu supravicku , tak som to isla skusit oprat znova a tentokrat na 30stupnov a predstavte si tiez sa mi ten obrazok polepil , takze nie som ja idiot... VELA ZDARU V C&A!!!
31. aug 2009 o 13:58  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ale takto to plati vo vacsine obchodov... dokonca ked som sa na moznost reklamacie pytala, tak mi pokladnicka povedala, ze visacka nesmie byt odtrhnuta
31. aug 2009 o 13:58  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
:confused: sa mi to zdá zvláštne že pri reklamácii potrebujú štítok....a ako by som to s ním oprala pred oblečením :confused:
štítok tam podľa mňa musí zostať ak chceš na druhý deň/alebo neskôr vymeniť za inú veľkosť alebo iný tovar :wink:
31. aug 2009 o 14:03  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
to je blbost ze musi byt stitok na obleceni , ja som nikdy nemala stitok nikde na obleceni a bezproblemmov mi oblecenie aj vymenili alebo vratili peniaze...
31. aug 2009 o 14:15  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
jasom stitok nikdy nemala :sweat_smile:,vzdy ich odstrihnem a veci operiem :astonished: a nemala som problem so ziadnou reklamaciou ci uz na slovansku madarsku ci v rakusku :wink:
31. aug 2009 o 14:17  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
No veď hej, ale to bola reklamácia, nie výmena... A ešte mi tam začala vysvetlovať niečo také, že do 4 týždňov to treba reklamovať.... Tak ja neviem, ale väčšinou kupujem dopredu, o číslo väčšie. Vy nie? A čo keď sa malý do toho nenarastie do 4 týždňov?????
:sweat_smile: :sweat_smile: :sweat_smile:
31. aug 2009 o 14:20  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
annika....ona ti asi nemrozumela :grinning: :grinning: :grinning:
31. aug 2009 o 14:29  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
stitok chcu mozno preto,ze to chcu znova vratit do predaja.....aj ja som sa "popalila" s takymi nalepenymi obrazkami....uz nikdy take nekupujem...aj ked sa nahodou neprilepia,tak sa urcite zacnu trhat
31. aug 2009 o 14:47  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
este ma napadlo,ze je dobre sa pytat pri zaplateni tovaru na reklamaciu a jej podmienky
31. aug 2009 o 14:49  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
tak neviem aky zakon plati v madarsku ale myslim, ze v ramci eu rovnaky a to na oblecenie je 24 mesiacov zaruka...takze v tej dobe sa vyrobok moze reklamovat...

a stitok tam asi nikto nebude dva roky nosit...to su riadne blbosti...
31. aug 2009 o 14:57  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
autor
No, Diddi, to som skúšala potom v H&M, lebo som tam kúpila malému nohavice na zimu. Pozerali na mňa ako na ufóna, že čo a chcem hneď reklamovať..... A pritom som len bola zvedavá , či ten štítok aj tu potrebujú....
Oni že vraj nie... tak neviem, či je to naozaj tak.. V H&m-ke som ešte nič zatial nereklamovala...
31. aug 2009 o 14:59  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
airinka, ona nechcela, aby ten štítok tam visel, len aby som to mala u seba... no a pritom ja som bola rada, že aj ten blôčik som našla doma.... :slight_smile:
31. aug 2009 o 15:01  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
annika no zachvilku aby sme si odkladali aj igelitove tasky, do ktorych nam to zabalia... :stuck_out_tongue_closed_eyes:
31. aug 2009 o 15:28  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
Aj ja sa obávam z toho, sirinka! Fakt už nevedia, čo vymyslieť, aby nemuseli reklamácie vybavovať!!!!
31. aug 2009 o 21:08  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
mile nakupujuce mamicky!, co sa tyka postupu predavacky v Madarsku...etiketa je pre nas dolezita len v pripade vymeny do 30 kalendarnych dni, pretoze vrateny (nenoseny a neposkodeny tovar) davame ihned do predaja a keby ste to doniesli bez etikety, je to robota pre nas, navyse, a my tam tej roboty aj bez toho mame az az...takze je to uplna malickost, ktoru ocakavame od zakaznikov, tim ze im my vyhovieme ocakavame aspon takuto malu zalezitost ze to zakaznik splni...samozrejeme pri reklamacii etiketa nieje potrebna (kto by si aj drzal etiketu viac mesiac :/) a predavaka postupovala zle, s tym suhlasim....no a pre porovnanie konkurencia, povedzte mi jediný obchod na Slovensku co vam do mesiaca vrati aj peniaze naspäť, ziadny taky nieje, co sa tyka zakaznickeho servisu a sluzieb pre zakaznikov sme spicka na trhu!,( H&M pokial viem vracia len na darcekove karty, takze tie peniaze ostavaju aj tak u nich)...takze myslim ze dotycna robi zbytocne zlu reklamu C&A , len kvoli tomu ze jedna predavacka niekde v Madarsku zle postupovala...len tolko som chcel
12. dec 2013 o 17:44  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (2)
@caemployee hm, teraz si svojmu chlebodarcovi spravil medvediu sluzbu, tato tema bola uz 4 roky zabudnuta a ty si ju takto opat dal do pozornosti ;-D
12. dec 2013 o 18:06  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
Tiež na to musím zareagovat, hoci s takým veľkým odstupom
H&M pri reklamácii buď dá možnosť vybrať si niečo iné, buď to dá na dobropisovu kartu alebo vráti peniaze. Je to na zákazníkovi, co si vyberie
9. feb 2015 o 15:10  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Tvoj príspevok