• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame: Mojasvadba.skModrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Ake je vase skutocne zamestnanie?

(zamknutá)
6. marca 2009 
Tak by ma zaujimalo, co je vase skutocne zamestnanie...

Viem ze sme si to uz mozno hovotili aj na stretku ale mne to vyfucalo z hlavy a ja som clovek od prirody zveday :grinning:

Ja pracujem ako sekretarka v statnej sprave konkretne Colne riaditelstvo :sweat_smile:
23. jún 2008 o 22:03  • Odpovedz
ja som zena na materskej dovolenke :grinning: :grinning: :grinning:

ale normalne som kontrolingovz pracovnik v SPP na divizii distibucii ( teda teraz uz v dcere v SPP :grinning: Distribucia a.s. :grinning: ) a mam na starosti konkretne region Zapad, dohliadam im na financie planujem im (teda spolu s nimi) a proste vsetko financne ide cezo mna a cez uzasny SAP :wink: ) uz len aby ma po MD vzali tam kde som skoncila resp aby to miesto este existovalo :wink:
23. jún 2008 o 22:33  • Odpovedz
Ja budu jeste mesic pracovat jako product manager v nakladatelstvi odborne literatury, tzn. ze mam na starosti nejake produkty (hlavne teda jeden SW) a staram se o jejich aktualizace a resim problemy se zakaznikama. No a protoze mam firmy a tech zakazniku plne zuby :stuck_out_tongue_closed_eyes: :grinning: tak jsem dala vypoved a ted hledam nejakou uzasnou praci, kde se nebude muset moc pracovat, ale zaroven to tam bude zabavne :grinning: a budu za to dostavat spoustu penez :grinning: Nabidky do IP :wink: :grinning:
24. jún 2008 o 10:50  • Odpovedz
toto mala byt anketova tema, nie? :grinning: :grinning:

ja som profesiou kunsthistoricka, povolanim pamiatkarka a za mladi som pracovala par rokov na pamiatkovom urade.
keby som nebola taka strasne leniva a nevysedavala cele dni na nete, pisala by som doktorandsku pracu o rozvoji bratislavy a jeho vplyve na pamiatkovu starostlivost. :sweat_smile:

toho casu nezamestnana...
24. jún 2008 o 12:29  • Odpovedz