• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame: Mojasvadba.skModrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Moja reakcia na antibiotiká

(zamknutá)
23. októbra 2009 
Ahoj, doktoreka mi predpisala atb Fromilid uno. Prve dva dni ma boleli klby na celom tele, v podstate tie prva dva dni som prelezala. Teraz je piaty den, co ich uzivam a posledne 3 dni mam podrazdenu pokozku, a to hlavne na hrudi a chrbte. Je to bolest asi taka, ako ked sa spalite na slnku a nemozete sa pokozky ani dotknut, len z tym rozdielo, ze na samotnej kozi nie su ziadne zmeny (zacervenanie, opuch). Vravela som to doktorke, ale nic na to nepovedala. Rozmyslam, ze tie atb prestanem uzivat, pretoze si myslim, ze to mam z nich. Mal niekto z vas uz take priznaky pri obycajnom viruse?
23. okt 2009 o 10:35  • Odpovedz
zabka,pri virusoch sa atb nedavaju,a svrbenie,-moze to byt alergia na dany liek,alebo niektoru jeho zlozku/a je to pravdep./.
jeho uzivanie je min 5-7dni,tak uvidis,skus si dat dithiaden,ci to neprestane svrbiet.
23. okt 2009 o 10:48  • Odpovedz
autor
a co ak by som to atb prestala rovno uzivat? nebolo by to lepsie? pokial viem, hrozi iba to, ze choroba sa moze vratit.
23. okt 2009 o 10:57  • Odpovedz
hej,nic ine nehrozi :wink: :slight_smile:
23. okt 2009 o 11:08  • Odpovedz
Ja tiež nemám dobré skúsenosti s niektorými antib. Ak si presvedčená, že to nemáš mať z ničoho iného tak ich rozhodne vysaď a zmeň lekárku! :wink:
23. okt 2009 o 22:06  • Odpovedz
Téma bola zamknutá adminom. Nie je možné pridávať ďalšie odpovede.