• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame: Mojasvadba.skModrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Príznaky memopauzy a túžba po dieťatku

(zamknutá)
7. marca 2009 
Ahojte, som po neuspesnom IVF, resp. bola som kratko tehotna, HCG vsak kleslo (minuly mesiac).
Mam 36 rokov a zda sa mi, ze mam vsetky priznaky predcasnej menopauzy. Mam busenie srdca, navaly tepla, zmenu nalady, bolenie chrbtice. Nikdy predtym som to nemala. Neviem vsak, ci to nie su aj nasledky hormonov, alebo sa len utesujem. V noci sa budim, ze mi je teplo, som spotena.
Velmi tuzim pop babatku, mame este nejakych mrazacikov. Da sa ist na vklad, aj keby som uz bola v menopauze? Kolko trva, kym sa menstruacia uplne odstavi, resp. zmizne?
Dakujem, som zufala, lebo strasne tuzime po babatku.
6. mar 2009 o 06:14  • Odpovedz
Ahojky Nika,

nie som síce odborník a ani nemáme rovnaký problém, ale.....

v roku 2004 ma hormónami dopovali, resp. sa u mňa snažili telo dostať do umelej menopauzy, bola to predoperačná liečba. Mala som všetky príznaky čo opisujš. Pichali mi 3 mesiace Dekapeptil. Od poslednej injekcie som už bola úplne ovládnutá tým stavom, no keď tie hormóny "vyprchali" všetko sa vrátilo do normálu.
v roku 2006 som spontánne otehotnela a v 11tt mi stanovili missed abort (zamĺknutý potrat). V roku 2007 som otehotnela o5 a vieš čo? Tie príznaky sa vrátili....nie všetky, ale väčšina. Predo si myslím, že tvoje príznaky nie sú prichádzajúca menopauza, ale je to dôsledok prípravnej liečby na IVF.
Držím palce, aby sa ďalší mrazáčik už bez problémov uchytil a vyvýjal 40t v tvojom brušku.
6. mar 2009 o 06:31  • Odpovedz
nika ja som mala stopnute ivf a mala som tťiez priznaky ako v menopauze,hlavne mi bola raz zima,raz teplo,a trvalo to dost dlho,potom to preslo a teraz nemam problemy
6. mar 2009 o 07:04  • Odpovedz
autor
Ahojte babulky, dakujem :slight_smile: .
Uz som z toho nestastna, ale dufam, ze je to len nasledok neuspesneho IVF.