Ako riešiť nevrátenie peňazí po stornovaní objednávky?
Dobrý deň chcela by som sa spýtať stornovala som objednávku kociku lebo vyše mesiaca som čakala a objednávka neprišla... volala som aj s majiteľom obchodu ze to chcem zrušiť tak mi napísal ze mam poslať mail ze chcem objednávku zrušiť ale odvtedy ticho a peniaze späť neposlal ako sa to da ešte riešiť?
Minulý týždeň som to rušila myslím ze v utorok
ved si pozri ake maju podmienky zrusenia a do kolkych dni vracaju peniaze... podla mmna tyzden je strasne ratky cas.. niekedy to trva aj mesiac
Pozri na eshope aké majú podmienky vrátenia, musia tam mať uvedenú aj lehotu. Potvrdzujúci mail od nich o zrušení/stornovaní ti prišiel? Tam vždy píšu aj dokedy vracajú peniaze.
Platila si kartou alebo prevodom?
Neozval sa mi vôbec písala som ze chcem stornovať objednávku ale odozva naspäť žiadna...platila som prevodom

Aj on má čas na vrátenie peňazí. Ako dlho čakáš?