icon

Ako riešiť nevrátenie peňazí po stornovaní objednávky?

avatar
klara001
31. aug 2025

Dobrý deň chcela by som sa spýtať stornovala som objednávku kociku lebo vyše mesiaca som čakala a objednávka neprišla... volala som aj s majiteľom obchodu ze to chcem zrušiť tak mi napísal ze mam poslať mail ze chcem objednávku zrušiť ale odvtedy ticho a peniaze späť neposlal ako sa to da ešte riešiť?

avatar
gribka1
31. aug 2025

Aj on má čas na vrátenie peňazí. Ako dlho čakáš?

avatar
klara001
autor
31. aug 2025

Minulý týždeň som to rušila myslím ze v utorok

avatar
ukgirls
31. aug 2025

ved si pozri ake maju podmienky zrusenia a do kolkych dni vracaju peniaze... podla mmna tyzden je strasne ratky cas.. niekedy to trva aj mesiac

avatar
gribka1
31. aug 2025
@klara001

Minulý týždeň som to rušila myslím ze v utorok

@klara001 Možno 14 dní, 30 už sa mi zdá veľa.

avatar
veronikah96
31. aug 2025

Pozri na eshope aké majú podmienky vrátenia, musia tam mať uvedenú aj lehotu. Potvrdzujúci mail od nich o zrušení/stornovaní ti prišiel? Tam vždy píšu aj dokedy vracajú peniaze.

avatar
smajliica
31. aug 2025

Platila si kartou alebo prevodom?

avatar
klara001
autor
31. aug 2025

Neozval sa mi vôbec písala som ze chcem stornovať objednávku ale odozva naspäť žiadna...platila som prevodom