Nezvyčajné správanie personálu Billa počas vianočných nákupov
Ahojte,neviem,či iba ja mám takéto "šťastie" ale poslednú dobu sa pri nákupe v Bille stretávam s nezvyčajným správaním predavačiek.Pre mňa ako zákazníka je veľmi nepríjemné ,keď po sebe zakričia,odvrknú kolegyni ,rozprávajú sa 2 o tretej bez nej napr.pri pokladni ...no ja niekedy až oči gúľam ..Sama som pracovala aj na pokladni,aj pri tovare,chápem,že majú teraz toho 10000% pred Vianocami ,fuuu ale tá atmosféra 😔 ako na dedinskom trhu.Minule mi muž vraví,že sa v pokladni hádali dve predavačky,pritom tam je vždy kopec ľudí...je mi z toho smutno .Vždy je na predajni aj zástup alebo vedúci ale tí lietajú po celej Bille vždy .Na druhej strany hlavne večer a cez víkendy,keď sú tam brigádnici ,tak tí sú vždy slušní ,milí .
@anonym_autor ak je tam zla atmosfera, tak je to rozhodnutie predavacky, ze tam zostane pracovat.
V ktorej Bille? Treba upresniť. V ten na trojke som nič také nikdy nevidela. Ešte aj na akciu upozornia, odbehnúť z pokladne pozrieť, všetko v pohode.
Mozes zmenit kram, ked je take spravanie v socialnych, zdravotnych sluzbach, hotovo🚀
@anonym_autor prečo teba trápi,že dve ohovárajú tretiu?
Ja keď som u nás v tescu,tak tiež po sebe vykrikujú,a mám dojem,že predo mnou schválne ohovárajú kamošku,čo tam robí.Čo mám s tým akože robiť....slepičinec....
V kazdom pripade je to nevhodne, aj ked ta tu budu presviedcat o opaku. V zahranici by si to nedovolili, este aj do tasky mi predavac uklada nakup. Je to vsak aj dosledok vyhrotenej spolocenskej situacie na Slovensku.
Absolutne to nepovazujen za normalne a nepaci sa mi bagatelizovanie, ja ked idem nakupit, chcem byt v prijemnom prostredi a nepocuvat nespokojnost a ohovaranie medzi personalom, kazdy mame v praci povinnisti a narocne dni, ale to neznamena, ze sa vytrati elementarna slusnost v spolocnosti a voci zakaznikovi.
My sme raz normálne napisali sťažnosť, v našej Bille bola jedna velmi nepríjemná vedúca, štekala tam po zamestnancoch ako nepríčetná a bolo jej jedno, že pred zákazníkmi. Niekoľko krát bola odporná aj na nas, ked sme sa dožadovali, aby nám tovar predala za cenu, ktorú tam maju vystavenú (lebo to maju zo zákona povinné, ale ona si myslela, že nás prekričí, tak sa zlakneme..)
A raz muž prišiel totálne naštvaný, že zase tam pred ním hulakala po zamestnancoch, že mu už lezie na nervy a napísal do Billy naštvaný mail. Síce mu nikto neodpovedal, ale už sme ju tam odvtedy nepočuli hulakat..
Pred zákazníkmi sa proste maju správať normálne, keď chcu ohovárať nech sa zašiju do skladu, nemusia všetci okolo vedieť, že maju na hovno život, tak preto ohovárajú tretiu kolegyňu..
My sme minulý týždeň boli na recepcii ,povedzme drahého hotela..Pri odchode keď sme už odchádzali sa recepčné neskutočne rozčuľovali , že. im len nakladajú zbytočnú robotu a potom nestíhajú svoju..Na to došla manažérka nech sa ukľudnia, ale neukludnili sa a bola z toho taká hádka, že jedna vstala a povedala , že dáva výpoveď a odchádza.Absolútne mi to nevadilo
Aj keď si človek myslí , aký dokonalý hotel,nie je to tam tak dokonalé.To nie je nikde.
Sme ľudia a nie stroje.Hold, vtedy bola chvíľa to vykričať .
Ak to tebe vadí, skús nakupovať online ,nech nič nevidíš a nepočuješ.Tak ako oni ohovárajú kolegyňu, stav sa že aj teba ohovárajú v robote.Ja sa nad tým pousmejem, alé sú klebentné a tým to končí.Problém je v tebe.Popracuj na sebe
Ja som typ cloveka,ked sa mi nieco opravnene nepaci,tak sa ozvem. Bud priamo danemu cloveku alebo veducemu a ver tomu,ze vacsinou to funguje. Treba sa len slusne ozvat,poukazat na problem a nie doma nadavat na system.

@anonym_autor normalka veď tovar dostaneš, zaplatíš a ideš. Čo chces aby ťa na rukách nosili..Je to fyzicky aj psychicky náročná práca a ľudia vedia byť všelijakí. Behajú od pokladne k regalom, dokladajú tovar, naháňajú zlodejov, upratujú...Keby si robila s ľuďmi dlhé roky úsmev aj Elán z nového zákazníka tá rýchlo prejde. ..iný ksicht tá istá robota dokolalala