Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Injekcia do ďasna - rana

ZubyZubný kazChoroby a vyšetrenia
oliversanchez
9. júl 2020

Ahojte.. Mam taky problem... Po kazdom podani injekcnej anestezii do dasna u zubarky sa mi urobi taka biela tvrda akoby chrasta. Rana po trhani je uz skoro zahojena, neboli ma, no tato chrasta po vpichu ma stale boli. Uz je to takmer dva tyzdne od trhania.
Ten povrch je velmi tvrdy.. Akoby kost alebo sklovina.. Zvykol som si to vzdy odlupnut aby sa mi to dasno pod tym zahojilo... No toto sa mi neda... A stale to pobolieva.
Je to normalne, ze po kazdej injekcii u zubarky ma potom najviac trapi ten vpich po vykone? Mali ste to niekto? Neviem ci je reakcia na tu latku... Ze by mi kvoli tomu odumrelo tkanivo... Alebo neviem... Prikladam aj fotky

nelca0510
9. júl 2020

@oliversanchez skus napisat do poradne zubarky na MK

tripetta
9. júl 2020

Fúha, to by sa diať nemalo. Ja som dostala už nie jednu injekciu do ďasna, nikdy sa mi nič takéto nespravilo. Neskúsiš ísť k inému zubárovi? Niektorí zubári sú "mäsiari" a pichať injekcie nevedia, len raz som bola u takého a po vpichu ma ďasno bolelo vyše mesiaca. A hneď som od neho odišla k inému, kde už som žiadne problémy s anestéziou nemala.

Tu začni písať odpoveď...

Odošli