icon

Zrušená rezervácia na bookingu

Včera o 21:48

Ahojte, mali sme rezerváciu na ubytovanie cez Booking a všetko v pohode prebehlo. V deň keď sme odchádzali, tak už sme boli aj preč z ubytovania, mi prišla správa, že sme sa nedostavili na ubytovanie a že rezervácia je zrušená. K tomu mi prišiel nejaký dotazník, že ho mám vyplniť. Bolo v ňom, že či sme nastúpili a z akého dôvodu sme nenastúpili, tak som zaklikla, že sme tam boli. Ďalšia otázka bola, že či nám boli vrátené peniaze alebo strhnuté z účtu, ešte nejaké ďalšie možnosti. Tak som zaklikla, že platba prebehla a neboli mi nič vrátené. A potom o pár dní mi prišla účet suma, za ktorú sme ubytovanie kúpili. Už prebehol týždeň a stále si nikto nič naspäť nestiahol, tak neviem. Pri ubytovaní sme nemali ani bezplatné storno. Tak sa chcem spýtať, či sa niekto nestretol s takou situáciou. Či mi ešte peniaze zoberú alebo už nie

avatar
moonlight1210
Včera o 22:27

Takze ste tam boli, ubytovali, stravili dovolenku a odisli. Vsetko normlane prebehlo, bolo to z vasej strany aj uhradene dopredu. Vsetko v poriadku.

Booking pre nejaku chybu pochopil, ze ste tam vlastne akoze vobec neprisli, resp. ze asi majitel storonoval vasu zaplatenu rezervaciu, kontaktoval vas a vratili sa vam peniaze.

Ja by som skusila kontaktovat Booking a upozornit ich na chybu. Lebo bud majitel ubytovania, alebo Booking (najskor z dakeho poistenia) zbytocne prisli o peniaze.

autor
Včera o 23:02
@moonlight1210

Takze ste tam boli, ubytovali, stravili dovolenku a odisli. Vsetko normlane prebehlo, bolo to z vasej strany aj uhradene dopredu. Vsetko v poriadku.

Booking pre nejaku chybu pochopil, ze ste tam vlastne akoze vobec neprisli, resp. ze asi majitel storonoval vasu zaplatenu rezervaciu, kontaktoval vas a vratili sa vam peniaze.

Ja by som skusila kontaktovat Booking a upozornit ich na chybu. Lebo bud majitel ubytovania, alebo Booking (najskor z dakeho poistenia) zbytocne prisli o peniaze.

@moonlight1210 Ten ubytovateľ zadal, že sme neprišli resp. zrušil našu rezerváciu, ale ja som si s ním ešte v deň príchodu o celom postupe ako na kľúče a tak písala. Ja som kontaktovala Booking, ale nevyjadril sa nikto

avatar
isis234
Včera o 23:29
@anonym_autor

@moonlight1210 Ten ubytovateľ zadal, že sme neprišli resp. zrušil našu rezerváciu, ale ja som si s ním ešte v deň príchodu o celom postupe ako na kľúče a tak písala. Ja som kontaktovala Booking, ale nevyjadril sa nikto

@anonym_autor tie správy si ulož.
Zaplatili ste, ubytovali ste sa. U nich sa stala chyba. Viac platiť nebudeš.

avatar
martinmmartin
Dnes o 00:15

To sposobil maitel . Takto sa vyhybaju booking poplatkom

avatar
janai1
Dnes o 05:07
@martinmmartin

To sposobil maitel . Takto sa vyhybaju booking poplatkom

@martinmmartin a to ma prosím ťa podľa teba akú logiku, že miesto zaplatenia provízie prišli o celú sumu zaplatenú za pobyt? 😵‍💫 Veď takto ich ubytovali bezplatne

avatar
janai1
Dnes o 05:08

@anonym_autor skôr si pomýlil rezervácie a miesto nejakej ktorá neprišla, označil vašu ako nedostavenie

avatar
martinmmartin
Dnes o 05:13
@janai1

@martinmmartin a to ma prosím ťa podľa teba akú logiku, že miesto zaplatenia provízie prišli o celú sumu zaplatenú za pobyt? 😵‍💫 Veď takto ich ubytovali bezplatne

@janai1 no je to nedomyslene zrejme ale deje sa to velmi casto ked platis na mieste. Majitel ta nahlasi ako no show a skasne si ta sam ze ani netusis. Ale v tomto pripade niekto asi urobil chybu

avatar
cyberk
Dnes o 05:55

Ja by som kontaktovala majitela a nech si to on riesi, toto nie su tvoje problemy, nech si to vyriesi on a da vediet, co a ako.. 🙂

avatar
janai1
Dnes o 06:38
@martinmmartin

@janai1 no je to nedomyslene zrejme ale deje sa to velmi casto ked platis na mieste. Majitel ta nahlasi ako no show a skasne si ta sam ze ani netusis. Ale v tomto pripade niekto asi urobil chybu

@martinmmartin ach, a vies o tom, že booking potom hosťa kontaktuje a ak nepotvrdí aj hosť nedostavenie, tak ubytovanie aj tak platí províziu a keď sa to stane viac krát tak ich zablokujú?

avatar
moonlight1210
Dnes o 08:08
@anonym_autor

@moonlight1210 Ten ubytovateľ zadal, že sme neprišli resp. zrušil našu rezerváciu, ale ja som si s ním ešte v deň príchodu o celom postupe ako na kľúče a tak písala. Ja som kontaktovala Booking, ale nevyjadril sa nikto

@anonym_autor ak sa da, skus kontaktovat aj majitela.
Mohol sa pomylit a teraz sa darmo natahuje o peniaze s bookingom.
Tebe sa vratila tvoja povodne zaplatena suma, takze tym, ze ju potom posles este raz, o nic neprides.