Rodina a denný život. Ako vyzerá u vás?

eliska1986
11. sep 2008

Dobré ranko milé maminky i veselé rodinky.Ako u vás vyzerá denný život?

miriam25
16. sep 2008

ahoj eliska, no ako kedy 😉
vacsinou rano vstaneme, ranajky, prebalit, prezliect, pohrat sa, ist doobeda spinkat, obedovat, ist von, poobede spinkat, papat, zasa ist von, hrat sa, osprchovat/okupat, dat papat a sup do postielky. A potom niekedy pride manzel z prace, takze jemu veceru, potom sa idem sama osprchovat, upratovat doma, zehlit a pod a spat 😉 to je taky bezny den u nas... a ako je to u vas?

binki
16. sep 2008

eliska1986: ahojky, většinou to vypadá tak, že MM jde do práce, já se dopoledne věnuji malému a domácnosti a na oběd jdu s manželem venku, pak jdu po vyřizování, nákupech, na hřiště, navečer vařím véču, koupu malého a pustím mu jeho oblíbená DVD a hrajeme si, pak následuje rituál uspávání 🙂 pak si dáme čajík a manžel pracuje a já studuju nebo surfuju 😀 , telefonujeme rodině

elenaakiko
29. sep 2008

ahoj eliška. u nás je to väčšinou ako u miriam 25, len s tým rozdielom, že manžel chodí na týždňovky, tak som s malým sama párkrát do týždňa chodím do školy a vtedy je malý 4 hodinky u opatrovateľky. 😅

danulka2
29. sep 2008