ADOS - ako začať so živnosťou?

sixtuska
25. mar 2019

Dobry den... Volam sa Katarina som momentalne na materskejj dovolenke ktora mi k chvilku konci a chcela by som si popri rodicovskom prispevku zalozit ADOSKU... Ako s. r. o.... Neviem priznam sa ako to vobec chodi ci by som mohla aj ked mam TPP... Pracujem ako zdravotna sestra... Chcela by som mat svoju adosku a tak pomahat ludom.. Vie mi niekto z Vas poradit ako mam zacat vobec ked by som chcelaa svoju adosku..? Dufam ze sa tu najde niekto z Vas co mozno uz ma aj adosku a rad by mi poradil ako mam zacat.... DAKUJEM ZA SKORU ODPOVED 🙂 A VASE RADY

janinah
26. mar 2019

Na začiatok by som sa v ADOS zamestnala a niečo obkukala...zriadiť si takú službu ,zamestnať ľudí,začínať od nuly a bez skúseností je dosť risk,nevravím,že sa nedá,ale namakáš sa...dosť ťažko ti tu niekto bude radiť podrobne ako na to ísť,podrobne a zadarmo si nik nebude vyrábať konkurenciu....možno by si mohla osloviť Komoru sestier,figu robia pre nás,sestry,tak možno ich právnik by ti poradil po právnej stránke ako sa toto robí...my s.r.o. v zdravotníctve máme a tých vybavovačiek neskutočn eveľa okolo toho,akože dá sa,ale ....úprimne?..máš TPP,užívaj si materskú,zamestnaj sa potom zas tam kde si doteraz,budeš mať zaručený príjem,odrobíš si zmenu od-do,prídeš domov a budeš sa vládať venovať rodine...z ADOSu nezbohatneš a ideály o pomáhaní ťa rýchĺo v realite prejdú...prepáč,asi som veľmi nepomohla,len sa mi akosi nechce spať,tak tu vypisujem....

sixtuska
autor
26. mar 2019

@janinah v pohode... Velmi peknee ti dakujem za odpoved... Ale vies sny su sny a ked to neskusim lutovala by som.. Nezbohatnem ale urcite to ani nevynasa zle.... Bola som na praxi v ados pred 8 rokmi jak som zacala robit tak viem asi ako to funguje len neviem s cim zacat.... O licenciu musim poprosit komoru a dalej uvidim.... No zivota si budem uzivat a aj materskej tak ci tak.... Ale aj popri tom treba zacat s niecim co asi vzdy pojde... Ludia su vzdy chory a aj budu...