Skúsenosti s poisťovňou MetLife Amslico

radios01
3. feb 2015

Chcel by som sa spýtať na Vaše skúsenosti s Metlife poisťovňou. Keď chcem si pozrieť poistné podmienky tak ani nemajú na stránke. Každá normálna poisťovňa ich ma na webe akurát oni len strohe informácie. Mňa by zaujímalo aké majú podmienky v porovnaní s inými poisťovňami. Ako to vnímate vy? Stačia Vám informácie ohľadom produktu alebo si študujete podmienky? Na ich stránke však nenájdem absolútne nič, hoci produktov viditeľne majú desiatky. Vďaka za názor.

denca12345
21. jún 2018

Zdravím chcem sa opýtat dá sa poistiť aj napr. Do 70rokov lebo metlife ma len do 65 a ešte sa chcem opýtať myslíte si že AXA je dobra potrebujem to kvôli hypoteke

denca12345
21. jún 2018

Potrebovala by som rozumne poistenie za normálnu cenu

nika21861
21. jún 2018

V Metlife Amslico som mala uzavretu zivotnu poistku 4 roky. Moja mesacna platba bola 35 eur. Po odchode mi vyplatili 41 eur, co bola vraj moja cena uctu. Je to dost smiesna suma, ked tam clovek vlozil takmer 2000 eur, pritom mi pocas trvania poistenia nebol vyplateny ani cent (nemala som ziaden uraz, ani chorobu). Tam by som si uz neuzavrela....moj osobny nazor.

salfusco
21. jún 2018

@nika21861 zivotna poistka na 4 roky? :D to vam este dost vyplatili...nabuduce treba citat podmienky a zistit,co a ako funguje zivotne poistenie...a nielen v Amslicu

cuttina
22. jún 2018

@ziskab Suhlas. Nemam s Metlifom dobre skusenosti, nedavno som im vypovedala zmluvu, aj ked za nevyhodnych podmienok.

martin_horvath
22. jún 2018

Dobrý deň @denca12345. Dá sa aj v MetLife určite poistiť aj do 70 rokov veku, aj do vyššieho (nie len do 65). Ak ste sa už informovali na produkt Úverová Asisencia od MetLife, tak ten je naozaj len do veku 65 rokov, čo drvivej väčšine hypoklientov postačuje. Pomer výkon/cena vychádza v tomto produkte vynikajúco. Ak by ste trvali na poistení do vyššieho veku, dá sa to riešiť iným produktom.

nika21861
22. jún 2018

@salfusco povodne som mala v plane tam ostat, ale potom ako zaobchadzaju s klientmi, nikdy viac .....preto len 4 roky.....logika ziadna?

salfusco
22. jún 2018

@nika21861 neviem,ako zaobchadzaju s klientmi,mne tento rok koncila zivotka po 20 rokoch a dostal som presne to,co som mal a vedel,že dostanem.Ako zaobchadzaju s klientmi?

viki64
23. jún 2018

@nika21861 čo keby si skúsila konkretizovať?

agent777
25. jún 2018

@denca12345 skuste allianz alebo kooperativu, mne osobne poradila sikovna agentka v Kosiciach a nemam problem

par pripoisteni mi dala a som kryty na to co mi treba 🙂

slavenka1976
28. mar 2019

Sú to zlodeji. Ja som mala životnú poistku so sporením. Platila som presne načas osem rokov aj počas materskej a rodičovskej dovolenky . Nikdy som si nenárokovala na úraz , či operáciu. Teraz som ju zrušila a z 1900 euro mi poslali úctihodných 1232 euro a 668 euro mi ukradli. len tak si ich nechali. Je to banda zlodejská podvodnícka. Veľký pozor na nich.

cuttina
28. mar 2019

@slavenka1976 ako je to mozne? Ako Vam to odovodnili?

martin_horvath
28. mar 2019

@slavenka1976 Mrzí ma Vaša skúsenosť, ale podľa mňa Vám Váš agent na začiatku pri uzatváraní nepovedal pár podstatných faktov, alebo ste na ne len zabudli. Tento typ produktu sa určite neuzatvára na 8 rokov. Pozrite si, na koľko rokov bola tá zmluva navrhnutá, určite nie na 8. Poistka nie je sporenie, cena poistenia sa z vkladov odrátava, takže prepočítavať zaplatené poistné a odkupnú hodnotu na konci takejto zmluvy (už vôbec nie po 8 rokoch) nedáva celkom zmysel. Museli by ste prepočítavať platby očistené o rôzne poplatky, napr. aj poplatok za krytie poistného rizika, pripoistenia a v tomto prípade asi aj odkupný poplatok. A určite si nenechala firma žiadne peniaze "len tak", ale Vám presne vyčíslila, koľko ste zaplatili, koľko ste nasporili a koľko boli prípadné poplatky. Ak máte pocit, že to nevypočítali správne, treba to reklamovať. A možno sa stačilo len poradiť pred tým, ako ste zrušili zmluvu. Ak Vás táto téma ešte zaujíma, napísal som k nej pred pár rokmi sériu článkov www.zivotvistote.sk/clanky/velka-tema-zrusenie-...
Krásny deň.

viki64
28. mar 2019

@slavenka1976 dobre si prečítajte čo napísal Martin, skôr ako hocikoho označíte za zlodeja, či ste si poistenie nezmýlili so sporením a na koľko rokov ste podpísali zmluvu. Vždy ak sa poistenie ruší prichádza aj vyúčtovanie, kde sú rozpísané jednotlivé položky. A predtým ako ste ju išli zrušiť sa na to neopýtali rovno v poisťovni alebo človeka, ktorý s Vami poistku uzatváral. Všetky poisťovne majú kontaktné centrá či infolinky pre klientov, kde si najprv overia vašu totožnosť a poskytnú tieto informácie.Všetko dobré.

salfusco
29. mar 2019

@slavenka1976 treba troska finančnej gramotnosti a pochopenia toho,za co platite,co znamena slovo poistovna..hlavne si to nepliest so slovom sporitelna.A zvysok je popisany o par prispevkov vyssie.

cuttina
29. mar 2019

@viki64 ku komentaru slavenky1976 sa nebudem vyjadrovat, kedze k tomu nemam blizsie info. Ale co sa tyka Metlifu, mam velmi zle skusenosti s komunikaciou ich zamestnancov (teda pisem za pobocku v Bratislave). Pisala som im aj staznost. Neochota, nezaujem. ☹️

viki64
29. mar 2019

@cuttina Neviem čoho sa Vaša sťažnosť týkala a kedy to bolo, musela by som vedieť podrobnosti. Na každú písomnú sťažnosť musí firma reagovať. Ak nie treba to skúsiť znovu (viem že ak je človek znechutený je to ťažké) aj na inej pobočke a nedať sa odbiť. Žiaľ niekedy je to tak že kým na seba neupozorníte cez médiá a nie každý má na to chuť nepohnete sa ďalej... Problém je možno v tom, že zamestnanci v zmysle pracovného pomeru sú len v BA, inde sú agentúrni manažéri a poradcovia,ktorí platený servis robia len svojim klientom. A sme pri zdroji problému - kto Vám zmluvu robil a čoho sa sťažnosť týkala. Skúsila by som určite znovu...

cuttina
29. mar 2019

@viki64 Firma mi aj odpovedala a v podstate priznali chybu na ich strane. Dostala som nie presne informacie ohladne poistenia a ked sme chceli urobit jednu zmenu, zamestnanec si nevedel na nast najst cas vyse mesiaca a pol. A funguje to tak, ze sa o Vas stara iba ten Vas agent, takze ani telefonicky nam nepomohli. Tak sme vsetko zrusili, aj ked sme prerobili, ale tu ide o princip.

viki64
1. apr 2019

@cuttina to je mi ľúto, ak by ste tak neboli spravili možno by som vedela pomôcť😕

sestrickajanka
16. júl 2020

@radios01 Tak moja čerstvá skúsenosť s MetLife. Ak by som si opätovne mala robiť pouistku,tak určite nie u nich. V októbri 2019 som bola na OP. Bola som PN od októbra do marca 2020, potom som nastúpila do práce. V predstihu vo februári som im zaslala dokumentáciu. Prišlo mi prvé rozhodnutie, že mi nárok neuznávajú. Odvolala som sa a dodala dokument z preventívnej prehliadky z marca 2019, keďže som prešla (mám rizikové pracovisko) mala som za to, že to už bude v poriadku. Opätovne mi prišlo rozhodnutie, že mi nárok neuznávajú. Opätovne som sa odvolala. Opäť zamietli. Bez toho, aby si spätne vyžiadali dokumentáciu od môjho ošetrujúceho lekára, ktorá potvrdzuje, že som nikdy nebola liečená na uvedené ochorenie, nikdy som nim netrpela. Stále zamietavé stanovisko, bez nejakej medácie, či snahy dohodnúť sa. Aktuálne som na tom tak (keďže sa mi na to už pozrela právnička), že to idem dať na súd a budem sa súdiť o svoj nárok. Teda pokiaľ máte možnosť vyhnite sa akýmkoľvek ich produktom. Podotýkam platila som si dosť drahý produkt.

janjochmann
16. júl 2020

@sestrickajanka pre zaujímavosť, aký dôvod poisťovňa uvádzala v zamietavých stanoviskách?

sestrickajanka
16. júl 2020

@janjochmann Dôvod bol, že v správe od ošetrujúceho lekára omylom figuruje slovné spojenie "od detstva" - čiže pozor treba dať i na to čo doktor napíše. Všetko čo je omyl si dávajte hneď opraviť, pretože o tieto omyly sa potom poisťovňa opiera.

martin_horvath
16. júl 2020

@sestrickajanka Takže nakoniec bola chyba v lekárovi a nie v poisťovni, ak som správne pochopil.

sestrickajanka
17. júl 2020

@martin_horvath Zle ste to pochopili. Je to chyba poisťovne, pretože ani na 3x si nevyžiadať pri likvidácii dokumentáciu od narodenia je chyba likvidátora a poisťovne MetLife. Ten doktor za to, že existuje na poisťovni vôl nemôže, plus chcela by som vidieť koľko rokov ma pri lôžku odrobený likvidátor, pretože podľa jeho posúdenia ani rok. Ale keďže sa mi na to už pozrel právnik (a teda i do dokumentácie z detstva) idem do toho. Mám tých ľudí akurát dosť a pokiaľ by ste ich chceli obhajovať šetrite časom.

martin_horvath
17. júl 2020

@sestrickajanka Ušetrím. Len som chcel, aby tu bol pre neskorších čitateľov zaznamenaný hlavný problém. 😉 Mimochodom, škoda, že ste sa nedostali k môjmu článku na túto tému skôr. www.zivotvistote.sk/clanky/co-vam-lekar-napise-... Asi napíšem aj pokračovanie, ako sa z takejto situácie dostať kratšou cestou. Prajem krásny deň.

sestrickajanka
17. júl 2020

@martin_horvath Prepáčte pán Horvath, ale tu už pomôže iba súd. Nekorektnosť tejto firmy mám už za pol roka odskúšanú až až. Ďakujem za článok. Prajem pekný deň.

derdia
5. apr 2021

@salfusco ahoj ako si dopadol s tou poistkou a vyolatenim?