Je pichanie po augmentácii normálne?

31. jan 2019
Dobrý deň,

chcela by som sa poradiť ohľadom mojej situácie. Som 7 dní po augmentácii prsníkov. Od začiatku mám ľavý prsník viac opuchnutý a dole od rezu smerom nabok mám dosť veľkú podliatinu. Do včera som nepociťovala výraznú bolesť. Pri dýchaní ma začalo pichať akoby pri srdci, presnejšie v hornej časti prsníka. Postupne sa bolesť prenáša aj smerom nadol a k pravému prsníku. Ľavú ruku mám od začiatku akoby mierne stŕpnutú. Pripisovala som to fixačnému pásu, ktorý nosím od začiatku a zarezáva sa v podpaží.

Je potrebné navštíviť doktora, alebo sú to sprievodné javy po augmentácii?

Ďakujem za odpoveď
Dobrý deň.

7 dní od operácie je naozaj krátky čas a ťažkosti, ktoré popisujete sú časté. Ale takto na diaľku a okrem toho, ak som Vás ja neoperoval by bolo neprofesionálne stav hodnotiť.

Určite kontaktujte svojho chirurga, aby ste si boli istá, že je všetko v poriadku.
Polož otázku v poradni

Tu začni písať odpoveď...

Odošli