Chodili by ste s človekom invalidom?

atlanta2
29. sep 2018

Ahoj. Ma 27 rokov, pracuje ako skladnik, nezarobi vela,no je to snazivy muz s dovrym srdcom. V minulosti mal zdravotne problémy vdaka ktorym ma invalidny dôchodok, trpel uzkostami, no uzdravil sa. Dost sa pre to podcenuje a sam si neveri. No je to fakt skvely clovek.Sama uz neviem.

el74
29. sep 2018

Ked takto rozmyslas, tak to nechaj tak...

montemotherone
29. sep 2018

@atlanta2 človeka s dobrým srdcom dnes nájdeš málokde. A invalidom sa môže stať zo dňa na deň aj zdravý muž. Ak je skvelý, nie je o čom uvažovať. Máš kopec zdravých chlapov, zlých, flákačov, ktorí budú sedieť na riti a nechať sa chovať mamou, či ženou, špekulantov, klamárov...

korunka1
29. sep 2018

@atlanta2 Nepozdava sa Ti jeho zdravie,či financie?

Opýtam sa muža,preco si ma zobral..tiež som invalid. 🤔🤔☹

judar
29. sep 2018

už len nadpis naznačuje že sa za neho buď hanbíš alebo o ňom pochybuješ alebo ho degraduješ pod seba len zato že on si taký život nevybral...sama uznaj čo u teba viac zaváži či človek skvelý človek s dobrým srdcom alebo jeho zdravie...takže buď mu buď oporou alebo kašli na neho nech zbytočne netrpí pri tvojej nerozhodnosti

koniarova
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
el74
29. sep 2018

Presne to vravim, ak uz teraz takto na situaciu nazeras ako nazeras, tak to nie je dobry start...vzdy sa v tom budes hrabat...nechaj ho kocke, ktora ho bude lubit bezvyhradne. Neubliz mu...

katka0905
29. sep 2018

Tu nie je problém, že je invalid, ale že on sám seba podceňuje. Nie, s takým človekom by som nechodila. Ťahalo by to dole aj mňa.

eeffka
29. sep 2018

U mna by velmi zavazilo kvoli comu ma invalidny dochodok. Ak mu napr chyba ruka ok. Ale ak ma invalidku kvoli psych.problemom to je cesta do pekla.

atlanta2
autor
29. sep 2018

@eeffka depresie a uzkosti, ale uz tri roky ich nemal.

eeffka
29. sep 2018