Poraďte dobrého gynekológa v Košiciach

penelope10
15. jún 2007

ahojte,
chcem surne poprosit o radu, resp. Vase skusenosti s lekarmi - gynekologmi v KE. Chodim k Dr. Mesarosovej... ☹ po poslednej navsteve odradena pristupom a inymi vecami som sa rozhodla, ze sa k nej uz nevratim. Rada by som si nasla lekara/lekarku, ktory je chapavy trpezlivy,otazky ho neobtazuju, vybaveny napr. ultazvukom a hlavne nenaklada s Vami ako s kusom ho....
Len mam obavy, ci nenatrafim este na nieco "vyberanejsie".
dakujem za odpovede.

zuzka82
15. jún 2007

ahojky.... ja chodim ku dr. Ivanovovej do sace, chcela by som u nej aj rodit...
mila zenska, zatial som s nou spokojna velmi, teda s tym pristupom..

nisa
15. jún 2007

Ahoj baby
pracujem ako medicínska reprezentantka a teda gyndošov mám v malíčku-sú to moji zákazníci. Súhlasím že Táňa Ivanová je fajn baba aj doktorka. Inak v meste na Poštovej sedí Riško Matyi-mladý sčítaný a odborník a ešte aj fešák.vrelo odporúčam, ale usg nemá posiela do nemocnice k Adamovi na Snp-čku. Milučký je aj Beňovský na polikl. juh-strší doktor ale milučký a Dr. Trebuňová v železničnej, mladá a sympatická ale má veľa pacošiek. Veľa šťastia 🙂

zuzka82
15. jún 2007

🙂

penelope10
autor
15. jún 2007

diky nisa 😉

lenny
15. jún 2007

mila bola dr. Luptakova, ale bohuzial zaciatkom roka zomrela, a od jula prevezme jej ambulanciu jej syn, Dr. Luptak, a je to na Hroncovej 5. Je to aj porodnik v Saci

poleva
1. júl 2008

pozná niekto Cifráka z Košíc ?

livka299
1. júl 2008

suhlasim s nisou, dr. Matiy perfektny gyndos 😉

zuzpidka
1. júl 2008

Ahojte. Ja chodím k MUDr. Demkov, na poliklinike Sever. Ale tiež by som od neho prešla niekam inam. Má svojský prístup, ale inak je celkom dobrý. Lepší ako lekárka pred ním. Už som zabudla aj jej meno. Sedí s MUDr. Meszárošovou. 😒

terina25
1. júl 2008

Ahojte kočky,