Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Má moja 3,5 ročná dcérka psychickú poruchu?

sandra_sul
7. máj 2015

Dcera,3,5 roka.Najmenej 20x za den,sa pyta,kde je tatik.Aj ked sedi vedla nej.Neviem,ci je to zvyk,lebo pracuje ako vodic a niekede je aj tyzden prec.Ale okrem toho este vsade,nabytok,dvere,proste vsade,kresli kruhy v jednej rovine,aj napriek tomu,ze vie,ze sa kreslilen na papier a ked ju upozornim,tak aj tak to spravi,potom akoby sa jej ulavilo.Dalej ked sa hra,tak veci ma tiez ako podla pravitka a nedajboze,aby som jej s tym pohla.Inac je bordelar,izba ako po vybuchu.A este ma strasny problem kakat na zachod,kaka do gati a nemozeme sa k nej priblizit.Pisat chodi na wc.Taketo spravanie,okrem kakania,to je tak vzdy,pozorujem u nej niekolko dni do tyzdna.Strieda sa to.Jeden den uplne v pohode a na druhy chyti take neviem ako to nazvat.Jo a este pripada mi,ze viac zije v rozpravke ako v realite.Niekedy hovori uplne z cesty a ruky si nazvala Plena a Flena a tak sa hra.Na rozpravky nepozera cely den,tak primerane.Ale mozno ma len bujnu predstavivost.Spravaju sa tak aj vase deti v tomto veku,alebo to mam riesit s odbornikom?Som vdacna za vsetky nazory a dakujem.

katarinamarkova
7. máj 2015

@sandra_sul ja mam len otazku: ako casto je v kontakte s inymi detmi? rovesnikmi?
deti maju riadne bujnu fantaziu, to ze rucky nazve menami a hra sa s nimi je podla mna uplne normalne
to ze stale dookola troj rocne dieta opakuje jednu vetu - je tiez podla mna normalne....pockaj ked pride cas a bude sa pytat stale dookola preco? preco? preco? to ze sa pyta na tatinka aj ked sedi vedla nej...napada ma dalsia otazka: ako sa jej venuje? hra sa s nou? venuje sa jej aktivne ked je doma?
s tymi kruhmi - mne to pride akoby len rada putala tvoju, vasu pozornost 🙂
cele mi to pride ako by len putala vasu pozornost.....nenudi sa nahodou doma? nechodi do skolky? hrava sa casto s rovesnikmi? ako sa jej venuje tatinko ked je doma? ma surodencov? predpokladam ze je jedinacik, pravda?