Detičky narodené po termíne. Kto je na tom podobne?

flipinka
5. feb 2008

Mojej sestre sa minuly tyzden narodil syn 2 tyzdne po termine. Mala sekciu, lebo to nijako neslo a bol trochu priduseny ☹ Este teraz, ked chce plakat, tak zacne tak, akoby len tak kaslal a az po par minutach place normalne. Davali mu aj nejake lieky, lebo ze bol dlho v zelenej plodovej vode a mal jej uz aj dost malo. Ale povedali, ze bude OK. Tak sa chcem spaytat, ci ste tu nejake s poterminovymi babatkami a ako to zvladaju, ci su zdrave a v poriadku. Ci su popredu alebo pozadu oproti rovesnikom.
A tiez by som bola rada, keby mi niekto fundovany odpovedal na otazku: Preco do kelu, nechaju v dnesnej dobe prenasat zenu, ktora donosila zdrave dieta a takto riskuju?!

kachne23
5. feb 2008

a jak poznáš, že zrovna už je ten správnej čas na vyvolání? Den po termínu (jakym utz, menses?), 5 dnů, tejden? Já osobně bych byla proti, neb jsem proti lékařskejm zásahům a chtěla jsem rodit přirozeně. V mym případě to bohužel nevyšlo a skončila jsem CS během porodu, kterej nastal v den prvního tp. Samo je mi líto, když je něco špatně, a chápu, že máš tyhle pocity, ale já to jako těhotná viděla jinak. (Mmch "fundovaná" ale niajk nejsem 🙂)

flipinka
autor
5. feb 2008

Ale ved vseobecne plati, ze babo je donosene uz 2 tyzdne pred terminom, tak naco riskovat a nechavat zenu sa trapit este 2 tyzdne po termine? A nehovorim ani o tom dietati ako sa tam musi citit v takych zlych podmienkach 😢

kachne23
5. feb 2008

??? ve špatných podmínkách? Myslim, že děti jsou v bříšku spokojený, což dokazuje i to, jak je uklidní, když jim ho po narození nějak připomeneš (monotónní zvuky, zavinování, houpání...)

bibinka
5. feb 2008