Manžel mi pracuje v zahraničí. Ste na tom podobne?

eli77
23. sep 2007

Ahojte...hľadám maminy s podobným osudom. Môj muž pracuje ako vodič z povolania...je Tirák...takže je viac času v kamione ako snami. Prosím poradte ako to zvládate..hlavne psychicky. Pre mňa je to veľmi ťažké, máme tri deti a som skoro stále sama snimi, nemá mi kto pomôcť...a takto cez víkendy mi začína z toho už šibať...☹ Mamičky ak ste v podobnej situácii, prosím napíšte a podeľte sa s vašimi skúsenosťami, ako zvládate bežny chod domacnosti, výchovu detí, samotu po večeroch...

mirka
23. sep 2007

eli ahoj, môj išiel do zahraničia v máji, ja som bola väčšinu času u našich, ale tiež mi veľmi chýba. Za týždeň sa má vrátiť, bude doma tak 1-2 mesiace a pôjde späť, to už budeme predpokladám viac doma, tak dúfam, že to budeme zvládať celkom dobre. Máme ešte aj psíka (bývame v paneláku), tak to mám pestré, keď sme doma samé 😅 A ten víkend je horor aj pre mňa, keď idem s malou von a všetky kamošky majú program s mužíkmi, no nie je to dobrý pocit. A večery trávim pri telke a o 22 líham spať. Som si vždy myslela, že maminy s väčšími deťmi sa necítia tak samé, keď sa môžu s nimi normálne porozprávať ako s maličkými deťmi, ael vidím, že taký ten partnerský rozhovor chýba tiež. Už nám neostáva nič iné len to vydržať a dúfať, že fin. situácia sa zlepší natoľko, že budú môcť pracovať doma a byť po večeroch s nami. Ako často tvoj chodieva domov a na ako dlho?

eli77
autor
23. sep 2007

Tak moj muzicek je vonku 8tyzdnov a dva tyzdne doma. Som z toho vela krat zufala, ale bohuzial nemame na vyber. Cez tyzden to celkom dobre ubehne, nosim deti do skoly a na kruzky, ale vikendy su strasne. S chlapcami sa da dobre porozpravat, ale predsa len snimi nemozem preberat svoje depky 😒 🙂 Mirka tvoj muz kde pracuje- v ktorom state? Moj je vacsinou vo Francuzku..a ked mi zavola ze vikenduje v Parizi, tak nam obom je este smutnejsie, ze tam nemozeme byt spolu☹

nanyka
23. sep 2007