Cítili ste zápach z pusy pri prerezávaní zadných zúbkov?

monikapalo
28. jan 2012

Mojmu synovi idu teraz posledne stolicky a uz druhy den unho citim tazky zapach z pusy. Boli sme aj u lekarky, nic vazne mu v puse nenasla. Maly odmieta pit, jest, velmi tazko to znasa. Keby to boli afty, tak mi to lekarka povie. Brali mu vytery, vysledky este neviem. Mate podobne skusenosti? Ako ste do odstranili? Dakujem.

sweetsuzi
28. jan 2012

Nasmu Maxikovi zvykne byt citit z pusy po spinkani, ked sa napije prejde to. Ale u tvojho synceka to moze byt aj z hladu, aj dospelym predsa viac citit z ust ked sa nenajedia. Potom to skor ma suvis s travenim, pach nejde ani tak z pusy ako skor zo zaludka. Riesila by som to asi az vtedy ked zacne normalne papat a pit a zapach ostane. Drzim palce nech zubky skoro vyrastu, my sa s nimi tiez trapime.

1safirka1
28. jan 2012

ahoj monika, myslim že nie je žiaden dovod na paniku. Pracujem ako zubna sestricka a aj s takýmto problemom sme sa viackrat stretli. Skus sa mu pozriet do pusy ci tam naozaj nema aftičky pretože to vie dost potrapit, moj synovec na to nachylný nechce jest ani pit.Pripadne navstiv zubarku aby si bola kludnejsia.

meza
28. jan 2012

no nasej Nelke zacne smrdiet z pusinky a do dvoch dni je chora,zacnu hlavne sopliky,tak neviem

anjelicek26
28. jan 2012

No nas Max to mal, ked mal hnisavu anginu, uz ked to zacalo - prve bol ten zapach. Odmietal jest, pit, uz to bolo fakt zle, vytiahli nas z toho az antibiotika. Je to taky toxiky zapach. Velmi zvlastny. Bolelo ho hrdlo, tak neprehltal. Ak ti dieta odmieta pit, jest, moze byt dehydrovane, urcite striekackou do hrdla tekutiny a ak sa to nezlelpsi do 24h tak na pohotovost na infuzky... NEMUSI to suvisiet len zo zubami.

pingu1
28. jan 2012

vzdy ked ustna dutina krvaca, tak je zapach. je zmiesany so vsetkym moznym

viki2912
28. jan 2012

pokial acetonovy tak kedze nepije,moze byt dehydrovany....pripadne tento zapach sa objavuje u cukrovkarov...

evka4
28. jan 2012