Mám 18 rokov a túžim po bábätku. Je to normálne?

vikusss
9. nov 2015

Ahojte chcela by som sa spýtať na váš názor ohľadne tehotenstva v 18r. Znovu mám to isté obdobie ktorým som si už prešla neskutočne veľmi túžim po dieťatku, nemyslite si nejde mi len o kočikovanie alebo maznanie. jednoducho mám strašnú potrebu alebo ako by som to nazvala mať miminko. čim ďalej to je som nou horšie a horšie keď vidím tehotnú zenu strašne potichu závidím hnet by som brala všetkými 10timi .... nemala by som navstivit nejakeho odborníka? bojim sa ze mi tak trosku prepína kedže moje rovesníčky (veľká väčšina) o dieťati ani počuť ... mám zmiešané pocity ... ☹

pribinak
9. nov 2015

hned sadaj ku kniham a studuj gramatiku

maminkynafazulka
9. nov 2015

ja som chcela mimi už asi od 15tich keď sa narodil môj bráško..:D každej jednej tehuľke som závidela :D (samozrejme v dobrom) 🙂 a teraz som sama tehuľka 🙂 viem presne ako sa cítiš..🙂 ale ako sa hovorí kto si počká ten sa dočká..🙂 a teraz aj keď som plná obáv či je všetko v poriadku sa na drobca neskutočne moc teším <3 Neboj sa aj ty raz budeš mamičkou..🙂

bonaqa2013
9. nov 2015

A prečo máš napísané v profile že máš syna Jakubka ktorý má 1 rok a 11 mesiacov? Niečo mi tu nesedí....

vydrnik
9. nov 2015

Ma napisane ze je v skupine Novembrovky 2013 alebo di robi opet nekto srandu

zita19
9. nov 2015

ten Jakubko je pes... Tazko povedat co s nou je...

lajlilinka
10. nov 2015

Túžba... Čo je to túžba... ???
Ja som tiež chcela... Ale - keďže som natoľko zodpovedná k svojmu životu a predovšetkým k životu dieťaťa vedela som, že dieťa budem mať až keď
1. Dostudujem VŠ
2. Nájdem partnera hodneho otcovstva
3. Budem mať min 3 roky praxe
4. Budeme mať kde bývať (žiadny hotel mama a pod)
5. Budeme mať finančnú rezervu
A pod.

Urobiť dieťa je tak ľahké, ale čo potom???