Puberta 12 ročnej. Ako to prežívate vy?

bibula
12. nov 2008

ako ste na tom? moja dcera ma 12 r. no a niekedy mam dost. staci mi len ju vidiet,a to este ani hubu nemusi otvorit-potom tie jej reci,pripomienky....stale to iste dookola jej opakovat a stale a stale,kym nepoviem co chce pocut a potom zase a naozaj? ale mami a preco?---no proste neda sa vyhoviet-stale je zle.
....huba velka,robota ziadna,pomoct nemoze -musi sa ucit,kamaratky a von to vzdy pripravena.
😖
ako ste na tom vy?
ja som pubertu prezila doma vo svojej izbe za knizkou ,mama ma volala sa najest,inac by sm ani nos nevystrcila .....
😔

zdenallicka
12. nov 2008

AHoj, ja myslim, ze vzdycky muze byt i hur...;o)) Pracuju jako vychovatelka a mam v praci same takove deti.. Ty mas doma jednu Svetlanku, ja mam v praci denne na starost 7-17 takovych... Tak se drz, piluj trpelivost a nez neco rekknes, napocitej do desiti.. Nebo radeji do sta... 😀 😉

bibula
autor
12. nov 2008

hej,lenze potom nasleduje, to uz sa som mnou ani nerozpravas? no co si ticho?to uz ti tak vadim? a podobne

ucitelku-ani vychovavatelku by som nikdy nerobila-by som ich asi z koze vydrala. obdivujem ludi,co s" nimi" vydrzia pracovat. 😒

zdenallicka
12. nov 2008

bibula: Vydrz, jednou to prejde..;o)) Sedni si s ni nekdy, uvarte si kakao, kaficko, cajik... a proste si popovidejte jako zenske... Ty se ji zeptej, jak by si vasi komunikaci predstavovala, jak by chtela, abyste spolu vychazely a co je ochotna pro to udelat... Potom ji rekni, jak si to predstavujes ty a zkuste dojit ke kompromisu.. Rekni ji, ze i ty mas nekdy pravo "vypnout" a neposlouchat nikoho... A ze ona je dost velka na to, aby se zabavila sama... U me v praci to zatim vzdycko vyslo...;o)

zdenallicka
12. nov 2008