Svokra sa nám montuje do vzťahu a náš vzťah chladne

marcuskaaa2000
24. feb 2019

Ahojte baby mám 22 r ja študujem v 2 r na VS v NR ŠPÚ- ekonomika utocnictvo a management + brigadujem popri škole v Kauflande. 220€/ m zarobím ja
Priateľ má 24 r je policajt, zamestnaný na MVSR. Priateľ okolo 850€/m
Byvali sme spolu kým jeho mama sa nezačala kašľať do všetkého, bola som tehu potratila som. Jej sa to povedalo po 2 mesiacoch po PO. Nemuselo toho ABY bola pri mne a priateľovi sa nám otočila chrbtom. Ju zaujimalo len to že čo na to povedia ľudia dedinčania a ostatný 🙂
(Viď ostatné moje story)
Ja som sa pred skoro 2 mesiacmi pobalila a odišla k babke to je od neho asi 15 km
...
Jeho mama robí jak nepríčetná vraj som ju klamala a iné veci, ale pri tom ja som
Fakt nevedela jak jej to povedať,
Do teraz má to mrzí a veľmi
Ospravedlňovala som sa jej no onaaa nič ignoruje má surovo, kašle na mna
Chcem aby sme si zobrali hypo a kúpili si 1 i byt.
Priateľ sa proste chladne už ku mne chová, dôjde 2 x za týždeň a to je celé .,,
Neviem jak ho mám dokopat k tomu
Cítim že sa to v nás stráca. A neviem čo kam ďalej robiť,
Priateľ si mysli že 2 bezdetný zatiaľ že nevyzijeme z 1 000 € ...
Ďakujem za radi

beky1813
24. feb 2019

Tvoj sa nechce pustit maminej sukne. Idealny cas od neho odist.

marcuskaaa2000
autor
24. feb 2019

@beky1813 pre mna je to strašne ťažké
Ale on by aj chcel si myslím lebo už mu to tam vraj lezie na nervy ...
neviem čo mám robiť som zúfalá uz

beky1813
24. feb 2019

@marcuskaaa2000 daj mu ultimatum, do mesiaca nech najde podnájom, do ktorého pojdete spolu. Ak bude mat kopec výhovoriek, ukonci to.

saslavka73
24. feb 2019

@beky1813 Presne tak. Na čo sa takto trápiť.

pininka
24. feb 2019

Pamätám si tvoju diskusiu a vidím že k lepšiemu to nejde. On ostal s mamičkou a tá mu vymyva mozog. Podľa mňa to nieje partner pre teba.

marcuskaaa2000
autor
24. feb 2019

@pininka asi zak ďakujem tam podporu

marcuskaaa2000
autor
24. feb 2019