Manželstvo na týždňovky. Môže vydržať?

daducha
4. sep 2009

Ahojte, velmi rada by som sa poradila s tymi, kto ma skusenost s manzelstvom, kedy je muz doma iba cez vikend.Mam pocit, ze po roku takehoto fungovania u nas to ide pomalicky dolu vodou a ak s tym nieco neurobime, tak o chvilu nebude 😢 .Ale konkretne.MAnzel pracuje ako riaditel v jednej obchodnej firme,ma pod sebou asi 200 ludi,je to hlavne psychicky narocna praca.JA som doma s dvomi detmi, starsi ma 4 roky, mladsi 7 mes.Kym sme cez tyzden sami, tak je vsetko zorganizovane,bezi ako po masle.MAnzel mi strasne chyba, pocitam dni kedy pride a ked je konecne tu, tak miesto toho aby sme si to uzivali, tak sa pohadame aj na totalnych blbostiach.Za dva dni chceme dohnat vsetko co cez tyzden nestihame a to akosi nejde.Zrazu je tu chaos ako hrom,zrazu sa nic nestiha,manzel nevie ako mam co zabehnute,chce si aj odpocinut, ja mu verim, no pri 2 detoch to jednoducho nejde ako si on predstavuje.Mna ani nenapadne cez den si sadnut napr. ku pocitacu, no on s tym problem nema.Mensi sa chce casto nosit a on si s nim akurat sadne,chvilocku sa pohra a dost.Je fakt, ze starsiemu sa krasne venuje, no nechapem aky je problem mat ich chvilu oboch a ja si v klude poupratujem,navarim apod.Ist s dvomi naraz vonku-nemozne.A co ma vytaca totalne je ranne spanie.Uz 4 roky som nespala v kuse viac ako 4 hodiny a ked rano mam tu moznost tak ani omylom nevezme toho mladsieho hrat sa do obyvacky, aby som si ja ostala spat s tym starsim.Podotykam rano o piatej.JA to nechcem pravidelne,ale raz do mesiaca by ma to potesilo.Je toho viac,ten kto to zazil si to vie predstavit, neviem to tu cele opisat.Strasne ma tato situacia mrzi,manzela velmi lubim,nechcem sa ani omylom rozvadzat alebo cosi podobne,no stale castejsie mam pocit, ze som si navzala svoju osudovu polovicku.MAte maminy nejake tipy ako toto obdobie prezit s chladnou hlavou a neprist o manzelstvo ? Ja som velmi tolerantny a ustretovy clovek, no niekedy mam aj ja toho dost.