Nechcem, aby sa moje dieťa stýkalo s otcom. Čo robiť?

lubka131
23. jún 2009

Mam velky problem, je mi do revu, ale tym nic nevyriesim. Sme manzelia ale uz mesiac nezijeme spolu, teda v spolocnej domacnosti. Po mesiaci sa manzel ozval, ze si chce malu vziat na vikend k sebe, mala ma 3,5roka. Povedal, ze ak mu budem zakazovat navstevy, ze ma da na sud a nech si ho neprajem...ze mi malu vezme...

Ale viem, ze mala s nim nebude chciet ist, nie pokial pojde sama, bezo mna, a to on dobre vie, vezme si ju aj ked bude plakat a bezvyhradne bezo mna, lebo ako on povedal, ked sme vsetci traja spolu, tak mala lipne na mne a na jeho reci neda, neposlucha ho....

Chcem mu zamedzit navstevy, alebo aby boli len tu u nas, ale s tym on nebude suhlasit...

Len aby ma potom nedal na sud, ze mu zakazujem nieco na co nemam pravo...neviem co robit.

kubaka
23. jún 2009

lubko, nejsem právník, ale určitě nemůžeš zamezit styku dítěte s otcem. Na to není žádný důvod. Stýkat se s otcem je v zájmu dítěte a jeho právo mít oba rodiče. Je jedno, či rozvedené. Nepředbíhej událostem - je to její otec, má zájem, spíš bych se snažila pomoct jejich vztahu tak, aby si chvíle spolu užili.

Já jsem dítě, kterému matka sebrala otce - přestože měl soudem vymezený styk, tak ho oklešťovala a znemožňovala tak, až to vzdal. do svých 15 let jsem netušila, že mám jiného otce. A byl to pěkný šok. Vždycky to zůstal cizí člověk, nestýkáme se. Nikomu bych nepřála, aby za něho matka takto rozhodovala a upřela mu právo být se svým otcem a znát ho.
Raději se domluvit s manželem, než to nechat řešit soud. Dítě a jeho zájem je na prvním místě.

mimkaa10
23. jún 2009

právo stýkať sa s dieťaťom majú obaja rodičia

v prípade nepraznivého vplyvu na dušu a rozvoj dieťaťa je možné dosiahnuť súdnou cestou vymedzenie podmienok stretávania sa

kontaktuj právneho poradcu 😉 držím palec

lola13
23. jún 2009